Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mikäs juttu tuo dailyjen 500K on, pitääkö tehdä putkeen vai hä?

Dailyista tulee 25.000$ / päivä ja kun tekee ne seitsemänä päivänä putkeen niin tulee 100.000$ bonus ja kun tekee 28 päivää putkeen niin tulee 500.000$ bonus.
Jos en ole väärin ymmärtänyt niin tuo 100.000$ bonus tulee siis aina seitsemän päivän välein eli 28 päivän ajalta tulisi yhteensä 900.000$ bonuksia + ne 28 päivän tienestit eli 700.000$ = 1.6 miljoonaa.

Dailyista tulee 25.000$ / päivä ja kun tekee ne seitsemänä päivänä putkeen niin tulee 100.000$ bonus ja kun tekee 28 päivää putkeen niin tulee 500.000$ bonus.
Jos en ole väärin ymmärtänyt niin tuo 100.000$ bonus tulee siis aina seitsemän päivän välein eli 28 päivän ajalta tulisi yhteensä 900.000$ bonuksia + ne 28 päivän tienestit eli 700.000$ = 1.6 miljoonaa.

Niinpä, siinä kuukaudessa tulee jo ihan mukavasti extraa. Sekä kyllähän noita jaksaa tehää, käy kerran päivässä pelissä sen verran et tekee noi ku niissä kestää ehkä se muutama minuutti riippuen mitkä dailyt minäkin päivänä kyseessä. Kaveri on hyvä olla tietenkin aina mukana noissa, kun välillä pitää pelata tennistä tai muuten vaan jotain missä tarvii vähintään kaks olla. Toki randomien kanssa sekin onnistuu mut saattaa kestää kauemmin.

Niinpä, siinä kuukaudessa tulee jo ihan mukavasti extraa. Sekä kyllähän noita jaksaa tehää, käy kerran päivässä pelissä sen verran et tekee noi ku niissä kestää ehkä se muutama minuutti riippuen mitkä dailyt minäkin päivänä kyseessä. Kaveri on hyvä olla tietenkin aina mukana noissa, kun välillä pitää pelata tennistä tai muuten vaan jotain missä tarvii vähintään kaks olla. Toki randomien kanssa sekin onnistuu mut saattaa kestää kauemmin.

Onneksi tenniksessä riittää että kaveri tulee ja poistuu puolen välin jälkeen, taitaa kelvata jo aiemminkin. Tänään 4 erää ja kaveri poistui niin tuli tuokin tehtyä. Tosiaan nuo dailyt kannattaa tehdä.

Tuli vedettyä sit oikein endurancekin. Criminal records, 99 kierrosta, 6 kuskia, puolen välin jälkeen olin ainoa radalla :D Ihme himmarit! Aikaa meni 49:58:04 vakiolla Osiriksella. Pakkohan se oli ajaa maaliin asti ja katsoa kauanko menee aikaa :D

Tuli vedettyä sit oikein endurancekin. Criminal records, 99 kierrosta, 6 kuskia, puolen välin jälkeen olin ainoa radalla :D Ihme himmarit! Aikaa meni 49:58:04 vakiolla Osiriksella. Pakkohan se oli ajaa maaliin asti ja katsoa kauanko menee aikaa :D

Eihän toi vielä paha ole :D On sitä joskus poljettu eräiden nimeltämainitsemattomien henkilöiden kanssa saartakin ympäri fillareilla reilut kaks tuntia :D

Eihän toi vielä paha ole :D On sitä joskus poljettu eräiden nimeltämainitsemattomien henkilöiden kanssa saartakin ympäri fillareilla reilut kaks tuntia :D

Niin että Los Santosin ympäriajo :D Tuo on vielä tekemättä itselläni :D Mahtaskohan löytyä kisaa jossa ajetaan ympäri vai pitääkö mennä "manuaalireittiä"?

No onhan siellä se yks kisa.. Joku long haul tai jotain sinneppäin.. Se kiertää saaren ja sitä muistaakseni sillon ajettiin 2-3 kierrosta :)

Edit: piti oikeen tarkastaa.. Long haul 2 oli tuo kyseinen kisa....

Jumalauta nyt ajetaan ja kunnolla. Äsken ilmestyi ainakin kisoihin tupla rahat.

Edit: Mikäs aivopieru tuo nyt on, että kisojen alussa on heti valmiina jo 1000$ veto laitettu ja se täytyy itse laittaa nollaan jos ei halua lyödä vetoa.
Edit: Se onkin rockstarin tarjoama ilmainen veto.

Kyllä nyt tienaa ihan kivasti. Äsken oli gone fishin' kisa ja ainoastaan neljä kuskia, mutta koska kaikilla oli tuo tonnin veto niin tienasin tuosta n.11.000$ koska voitin ja aikaa meni se kaksi minuuttia. Aiemmin voitin nurburgringin jossa taisi olla 14 kuskia ja sain n.39.000$.

Viimeksi muokannut moderaattori:

No onhan siellä se yks kisa.. Joku long haul tai jotain sinneppäin.. Se kiertää saaren ja sitä muistaakseni sillon ajettiin 2-3 kierrosta :)

Edit: piti oikeen tarkastaa.. Long haul 2 oli tuo kyseinen kisa....

Täytyy käydä kokeilemassa tuo autolla ensin :D

No mutta, nythän sitä rahnaa tulee kun on kisat 2x$.
Criminal recordsiin vaan 2 kierrosta, radalle, venaa sen 7-8 minuuttia (onko tässä enään mitään aikakattoa? Joskus oli 5min. ja sai maksimi summan.) ja 13K$ tilille ja eikun uudestaan ja uudestaan :D

Taitaa point-to-point kisoista saada jopa enemmän? (yksinpeluuna). Pelaan yksin mielummin kun vika sija on turhaa tekemistä ja kun en oo mikään paras kuski...

Jumalauta nyt ajetaan ja kunnolla. Äsken ilmestyi ainakin kisoihin tupla rahat.

Edit: Mikäs aivopieru tuo nyt on, että kisojen alussa on heti valmiina jo 1000$ veto laitettu ja se täytyy itse laittaa nollaan jos ei halua lyödä vetoa.
Edit: Se onkin rockstarin tarjoama ilmainen veto.

Kyllä nyt tienaa ihan kivasti. Äsken oli gone fishin' kisa ja ainoastaan neljä kuskia, mutta koska kaikilla oli tuo tonnin veto niin tienasin tuosta n.11.000$ koska voitin ja aikaa meni se kaksi minuuttia. Aiemmin voitin nurburgringin jossa taisi olla 14 kuskia ja sain n.39.000$.

Joo ei auta edes nollaaminen :D Itel alus ku nollas niin kyllä sieltä ne voittorahat silti tuli.

Joo hyvä ajaa !! Itse hostannut tollasii 8-14 kisan pelilistoja ( 6-8 pelaajaa). ja niistä on tullut 200 k gta$ - 400 k gta$ / pelilista, eikä tartte venailla aulassa :cool: Ja tullut lähes max noista vedoista !

Päivä katkesi toistaiseksi huvipuistoon :

_BNy0vZMsEGl_8Xj3lLr0w_0_0.jpg

No nyt on tullut viimeinkin ihan virallista tietoa:

The Ill-Gotten Gains Event Weekend: Part 2

July 10 2015 5:00 PM - July 10 2015 7:00 PM ET

Double GTA$ all-Race Event Playlist
Double RP Deathmatches, Tennis & Golf
#illgottengains Rockstar Editor Contest
#illgottengains2 GTA$1M Snapmatic contest
Unlock exclusive Event T-shirts by completing Daily Challenges
Free Pegasus orders, Race Betting stakes and Gold Vehicle Resprays

Tuon päivämäärän on kyllä pakko olla virhe sillä sen mukaan tuo olisi ollut voimassa vain kaksi tuntia :D
Ilmeisesti tuon takia sain "DIS" paidan kun suoritin tänään dailyt ja näköjään kulta maalaukset on ilmaisia jos joku niistä tykkää. Myös kaljahatut on ilmaisia jos joku niitä haluaa. En tiedä onko se bugi, mutta ne ilmestyy kauppojen hattu valikoimiin kun tekee jonkun homman. Gamefaqsissa sanottiin, että pitää tehdä mikä tahansa tehtävä, mutta oli ne tänään minullakin näkyvissä vaikka olen ajanut vaan kisoja ja hintana tosiaan on FREE. Pakkohan ne oli ottaa vaikka ei niitä käytettyä tule, mutta jos vaikka joskus jossain videossa tulisi käyttöä.

Aiemminhan nuo sai vain ja ainoastaan special crate dropeista.

Edit:

Jos joku on miettinyt, että vaikuttaako se T20:n spoikka oikeasti jotain vai onko se vain kosmeettinen niin kyllä se vaikuttaa.

[video=youtube;PbUTDwDJ8c8]https://www.youtube.com/watch?v=PbUTDwDJ8c8[/video]

Itse olen jo alkanut tykästymään tuohon autoon kun sillä on pari päivää ajanut. En tiedä kuvittelenko vaan, mutta kyllä se tuntuu hiukan näpsäkämmin taittuvan mutkiin mitä osiris ja muutenkin se tuntuu pysyvän tiessä paremmin ja kyllähän se persekin alkaa jo ihan hyvältä näyttämään, mutta vain silloin kun spoileri on ylhäällä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itse olen jo alkanut tykästymään tuohon autoon kun sillä on pari päivää ajanut. En tiedä kuvittelenko vaan, mutta kyllä se tuntuu hiukan näpsäkämmin taittuvan mutkiin mitä osiris ja muutenkin se tuntuu pysyvän tiessä paremmin ja kyllähän se persekin alkaa jo ihan hyvältä näyttämään, mutta vain silloin kun spoileri on ylhäällä.

Just meinasin tulla sanomaan että ostin itekin sen T20 sittenkin :D Ei se nyt niinkään ruma ole luonnossa, hiukan se perä on kyllä kuin silikonipeppu mut menettelee, ajettavuushan on aivan törkeän hyvä! :D Viikko kesti grindata tuo auto, eli 2,2 milj. $
Tuli ajettua yksi kisa Zentornolla tuon jälkeen, voi hel*etti että teki mieli mennä päin seiniä ja romuttaa se muodoton rauta siihen paikkaan :D Tuntuu ihan joltain peltilaatikolta tuon auton jälkeen.

E. Eikä muuten tarvi miettiäkään muita vanteita tohon pirssiin, nuo on ihan sairaan hienot ja isotkin vieläpä mitkä siinä on vakiona. Etulipasta myös plussaa, siitä värillisestä, se tuo lisää ilmettä ja sopii kylkiin hyvin.

Itse en ole koskaan oikeastaan jaksanut mitään glitchi juttuja ainoa mihin oikeasti "raidasin" PS3 aikoina oli se mission FOS 3 vai FOS4 missä oli ne kaksi traktoria yms.... 75 000 rahaa per kierros ja expat päälle. Muuten itse olen rehdisti mennyt Shark-korteilla koska ei itsellä ole ongelma laittaa oikeaa rahaa peliin mitä tulee kuitenkin pelattua. Ymmärrän että porukka tottakai varsinkin konsolipuolella koittaa välttää kaikkea mahdollista maksua. Mutta itse voin ihan hyvällä omallatunnolla pistää peliin sen 15-70€ koska todennäköisesti joisin sen baarissa viikonloppuna muutenkin ja peleissä se muutenkin jää ns. pysyväksi. Ostan siis yleensä SeasonPassit ja Premiumit heti jos peli vaikuttaa hyvältä. Toisinaan huvittaa täällä nuo glitchi raidaamiset, mutta ymmärrän sen kuitenkin kun valta-osa ei välttämättä ole koko-päivätöissä niinkuin itse ja ei halua panostaa pelaamiseen niin paljoa. Itse kuitenkin kun pelaamista tulee harrastettua PALJON kaiken urheilun ohella niin tuli jo 9 kk sitten ostettu Scuff-ohjain PS4:lle ja aina tietty viimisen päälle langaton bluetooth-tuella oleva headset(Pelaan paljon FPS pelejä) Oli reilusti offtopicci, mutta onko siinä uuden DLC:n osassa mitään kiinnostavia autoja vai jatkanko Rocket Leaguen ja BF4 pelaamista ? =)

Itse en ole koskaan oikeastaan jaksanut mitään glitchi juttuja ainoa mihin oikeasti "raidasin" PS3 aikoina oli se mission FOS 3 vai FOS4 missä oli ne kaksi traktoria yms.... 75 000 rahaa per kierros ja expat päälle. Muuten itse olen rehdisti mennyt Shark-korteilla koska ei itsellä ole ongelma laittaa oikeaa rahaa peliin mitä tulee kuitenkin pelattua. Ymmärrän että porukka tottakai varsinkin konsolipuolella koittaa välttää kaikkea mahdollista maksua. Mutta itse voin ihan hyvällä omallatunnolla pistää peliin sen 15-70€ koska todennäköisesti joisin sen baarissa viikonloppuna muutenkin ja peleissä se muutenkin jää ns. pysyväksi. Ostan siis yleensä SeasonPassit ja Premiumit heti jos peli vaikuttaa hyvältä. Toisinaan huvittaa täällä nuo glitchi raidaamiset, mutta ymmärrän sen kuitenkin kun valta-osa ei välttämättä ole koko-päivätöissä niinkuin itse ja ei halua panostaa pelaamiseen niin paljoa. Itse kuitenkin kun pelaamista tulee harrastettua PALJON kaiken urheilun ohella niin tuli jo 9 kk sitten ostettu Scuff-ohjain PS4:lle ja aina tietty viimisen päälle langaton bluetooth-tuella oleva headset(Pelaan paljon FPS pelejä) Oli reilusti offtopicci, mutta onko siinä uuden DLC:n osassa mitään kiinnostavia autoja vai jatkanko Rocket Leaguen ja BF4 pelaamista ? =)

Joo, harrastan minäkin pelaamista ja (kirjotan paljon caps lokilla) PALJON! Olen myös laittanut tähää peliin rahaa, 120euroa, ps3 ja ps4 versiot ja se on enemmän kun tarpeeksi. Eipä siinä saa jokainen ostaa niitä ylikalliita leikkirahoja oikealla rahalla, kyse ei ole siitä etteikö sitä olisi varaa aina välillä sijoittaa se muutama euronen vaan kyse on periaattesta, että minä en hyväksy sitä että tehää peli ja sitten jos haluat nopeesti jotain niin sitten pitää sijoittaa oikeeta rahaa jotta voit ostaa kaikkea tilperhööriä. Kyllä siinä pelissä ilman niitä shark cardsejaki sitä rahaa saa ihan rehdisti ja jos kerta sitä pelaamista harrastaa PALJON, niin eiköhän siinä ole sitten myös aikaa tehää sitä rahaa ihan niillä pelin tarjoamilla tehtävillä ym.

Se on vaa harmillista että tämä rockstarin gta online ei ole ainoa peli joka tätä leikkiraha toimintaa harrastaa, on monia muitakin ja itse en tule koskaa sitä hyväksymään. Season Passit ym on sitten asia erikseen, koska niissä sä säästät ja jos tykkäät jostain pelistä niin saat pidemmällä tähtäimellä ne halvemmalla ja useesti myös ennen muita. Mutta noi että ostaa leikkirahaa oikealla rahalla nii sitä en henkilökohtaisesti ikinä tule hyväksymään, sekä se on ihan puhdasta rahastusta. Varsinkin tämä rockstarin kallein 8 miljoonaan leikkirahakortti maksaa se 75euroa, sillä et edes saa sitä kalleinta lentokonetta joka on 10 miljoonaa, voi siinä jo hieman miettiä että se maksaa oikeessa rahassa reilut 100euroa, wau on varmasti sen arvosta sijoittaa oikeetaa rahaa semmoseen.

Sitä ei tietenkään ole pakko ostaa, mutta jos maksat 75 euroa jolla ostat jo parhaimillaa 2kpl oikeita pelejä niin sillä 75eurolla pitäs saada sitä leikkirahaa jo semmoset 25miljoonaa jotta se olisi edes vähäsen järkevämpää. Mut joo en estä, jokainen tehkööt omilla rahoilla mitä lystää. Pakko oli vaa tuoda oma mielipide näistä ylikalliista leikkirahoista esiin.

Eilen tuli kisoja ajeltua ja siinä kun oltiin seuraavaa kisaa valkkaamassa niin peli jotenkin bugas ja koko sakki liityttiin Prison Breakkiin :D Oli siinä varmaan hostillakin ihmettelemista, kun porukkaa tuli yhtäkkiä vähän enemmän tekemään :p

Eilen tuli kisoja ajeltua ja siinä kun oltiin seuraavaa kisaa valkkaamassa niin peli jotenkin bugas ja koko sakki liityttiin Prison Breakkiin :D Oli siinä varmaan hostillakin ihmettelemista, kun porukkaa tuli yhtäkkiä vähän enemmän tekemään [emoji14]
Lähtikö toi prison break pyörimäänkin vielä? Ja jos lähti, niin miten mahtoi roolijaot mennä :D

Lähtikö toi prison break pyörimäänkin vielä? Ja jos lähti, niin miten mahtoi roolijaot mennä :D
Ei valitettavasti lähteny pyörimään. Osa oli päätynyt freemodeen vankilan sisälle ja itellä taas jäi tohon, piti peli käynnistää uusiksi :p

Ylös Bottom