Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mikäs on tällä hetkellä aika/vaiva/raha-suhteessa paras tapa hankkia rahaa? Tähän mennessä mättäny vaan Drag Queensia (1,5-2min 1200$)
Hieman houkuttelis ostaa tollanen jolla, vaikka vähän turhilta vaikuttaakin.
Näin vähän arvelinkin.. Eli siis itselleni täysin turha laite..
Mulle taas täysin tarpeellinen; ei mikään ruma ylituunattu pilviin hyppivä katuauto, vaan kunnon edustusauto ja viel SAMPPANJALLA!
Helikopterista kyllä nyt puhuttiin, mutta joo Muuten varmaan ihan jees. Siitä vaan puttuu aseet
Ai mitä?! Limusiineissa ei oo samppanjaa? No jo on... Helikopteri on nii ruma et sitä en aio ostaa.
No jos yhtään lohduttaa niin luksus jahdissa on poreamme, ja sikari, ja joku köyhä muovikuppi josta se lipittää ties mitä, ja hytti ja sit se ruma kopteri jota voi käyttää vaikka sampanja lipittelyhuoneena. Mut ei siinä hyvä idea muuten, voishan siinä limusiinissaki se sampanja olla kulhossa jäissä.
Selittäkäs nyt vielä tulevalle next-gen pelaajalle tuo VIP-juttu
Venekisoja, en muista nimeä mutta se pieni point-to-point kisa siellä zancudon suolla, sitä replaynä 100 kertaa niin tulee massia hyvin, tietty pitää pysätä ja odottaa et 8 minsaa tulee täyteen joka kisassa = reilu 16K muistaakseni massia kerralla... Viimeksihän mä tein tällä 1,5 miljoonaa ja nyt teen taas riippuen kauanko tupla kestää...
Ainakin PC:llä Steamissä tuo näkyy asennettuna DLC:nä. Tietty jos aloitat uuden yksinpelin ja pelaat siihen asti kun pääset Franklinilla vapaasti liikkumaan pitäisi tuo yksinpelin raha tulla tilille. Ainakin näillä keinoilla pitäisi nähdä jos olet koodin lunastanut.En tiedä nyt onko oikea ketju kysyä. Mutta olisi kysymys tuosta koodista mikä tuli tämän GTA V mukana. Millä saa 500000$ rahaa onlinen ja tavalliseen peliin toiset 500000$.
Pelasin tänään pitkästä aikaa netissä GTA:ta ja olen muistaakseni lunastanut tuon koodin mutta noita rahoja ei ainakaan näkynyt missään. Yritin katsoa sähköpostista onko tuosta tullut mitään ilmoitusta, että olisin lunastanut sen mutta mitään en ainakaan löytänyt. En tiedä tuleeko noista edes mitään ilmoituksia. Koodihan on tietysti mennyt jo vanhaksi kuukausi sitten joten uudestaan sitä ei voi laittaa.
Ainakin PC:llä Steamissä tuo näkyy asennettuna DLC:nä. Tietty jos aloitat uuden yksinpelin ja pelaat siihen asti kun pääset Franklinilla vapaasti liikkumaan pitäisi tuo yksinpelin raha tulla tilille. Ainakin näillä keinoilla pitäisi nähdä jos olet koodin lunastanut.
Pitäisi tulla, typeräähän se olisi jos ei tulisi.Tuleeko tuo raha muka joka kerta yksinpeliin. Itse olen luullut että se tulee vain kerran. Pitää kokeilla uudella savella ja katsoa onko sitä koodia tullut lunastettua.