Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä itselle tullut yksinpeliin raha uudestaan sen jälkeen kun asensin Windowsin uusiksi ja hävitin pelin savet.Ei, se raha tulee vain ja ainoastaan kerran yksinpeliin ja luonnollisesti kerran online hahmolle. 500k yksinpeliin, 500k moninpeliin... kerran.
Interaction menustaMistähän asetuksista saan onlinessa kartalle kaikki tehtävät taas näkyviin? Peli ehotti jossain vaiheessa, että painappa tuota nii saat ne häviään. Hyvin toimi mut nyt en saa niitä takas.
Semmone kysymys vaan oli, että miten mä siihen video editoriin pääsen? Ei näy pause menussa mitään vaihtoehtoa editorista.
Kyllä se siellä on. Oliskos peräti ollut ihan viimenen "välilehti" siinä pause valikossa. Lukee rockstar editor tai jotain sinneppäin
Niin mä tuolt social clubista luin, että sen välilehden pitäis siel olla. Mutta kun ei vaan ole. Viimeinen välilehti on Playstation Store.
Katos yksinpelin puolella se pause valikko kans läpi, kun se voi olla ettei sinne pääse muutakun sitä kautta
Äsken kävin pitkästä aikaa onlines ja itsellä on ainakin se kalliimpi asunto hävinnyt kun ostin tuon halvemman myös, helkkari kun Heistitkin kesken kun ei noista halvemmista asunnoista pääse omaa aulaa tekemään.Sulla on nyt tietoja vuodelta 2013, nykyään voit ostaa siis 4kpl asuntoja, siis asuntoja tallin kanssa eikä mitään erikseen talleja tai jotain, tai onhan tämä ollut jo oikeastaan pitkään jo että voi ostaa 2 asuntoa, sekä aika kauan ollut se 3 asuntoa ja nyt tämä neljäs lowrider dlceen myötä. Tosin tämä uusin lowirder dlc saatavilla vain PS4/PC/XBOX1
Aika hemmetinmoista duunia tämä veneily, mutta 2 miljoonaa kasassa ja vielä on huominen aikaa tupla$ kerätä... Ei taida ihan sitä jahdin 6 miljoonaa saada täyteen
Ohan toi jo ihan miehekäs summa, ite en oo jaksanut ku semmoset 500k päivässä tehää, silloin yhtenä päivänä oli päälle miljoona tilipäivä. Tosin mulla ei nyt sillee rahasta oo pulaa, pitää vaa olla se tietty summa tilillä. Ohan se vuokraki nykyään se 1600 päivässä, et pakkohan sitä jotain katetta on olla.