Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei, se raha tulee vain ja ainoastaan kerran yksinpeliin ja luonnollisesti kerran online hahmolle. 500k yksinpeliin, 500k moninpeliin... kerran.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei, se raha tulee vain ja ainoastaan kerran yksinpeliin ja luonnollisesti kerran online hahmolle. 500k yksinpeliin, 500k moninpeliin... kerran.
Kyllä itselle tullut yksinpeliin raha uudestaan sen jälkeen kun asensin Windowsin uusiksi ja hävitin pelin savet.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nii no jos aloittaa alusta joo, sitä en tiennyt. Luulin lähinnä että aina ku tuut yksinpeliin nii siel on aina uudet 500k tarjolla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kiitoksia vastauksista. Voi olla, että olen unohtanut syöttää koko koodin ja sitä kautta menettänyt rahat. Mutta ei se omasta mielestä niin suuri menetys ole. Koska en varmaan hirveästi tule tuota moninpeliä pelaamaan. Eileen pelsin sitä pari kertaa ja aika tylsältä/sekavalta se vaikutti ainakin, kun yksin pelasin. Ja tästä syystä se silloinkin jäi vähän taka alalle, kun peli julkaistiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mistähän asetuksista saan onlinessa kartalle kaikki tehtävät taas näkyviin? Peli ehotti jossain vaiheessa, että painappa tuota nii saat ne häviään. Hyvin toimi mut nyt en saa niitä takas.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eilen tuli sitten siirryttyy uuden sukupolven puolel ja ohjaukses on vieläkin totuttelemista. Aattelin latausikkunoiden lataavan vähemmän aikaa, mut välil ne latailee jopa kauemmin ku PS3:lla.
Semmone kysymys vaan oli, että miten mä siihen video editoriin pääsen? Ei näy pause menussa mitään vaihtoehtoa editorista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Semmone kysymys vaan oli, että miten mä siihen video editoriin pääsen? Ei näy pause menussa mitään vaihtoehtoa editorista.

Kyllä se siellä on. Oliskos peräti ollut ihan viimenen "välilehti" siinä pause valikossa. Lukee rockstar editor tai jotain sinneppäin :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä se siellä on. Oliskos peräti ollut ihan viimenen "välilehti" siinä pause valikossa. Lukee rockstar editor tai jotain sinneppäin :)

Niin mä tuolt social clubista luin, että sen välilehden pitäis siel olla. Mutta kun ei vaan ole. Viimeinen välilehti on Playstation Store.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin mä tuolt social clubista luin, että sen välilehden pitäis siel olla. Mutta kun ei vaan ole. Viimeinen välilehti on Playstation Store.

Katos yksinpelin puolella se pause valikko kans läpi, kun se voi olla ettei sinne pääse muutakun sitä kautta :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Aika hemmetinmoista duunia tämä veneily, mutta 2 miljoonaa kasassa ja vielä on huominen aikaa tupla$ kerätä... Ei taida ihan sitä jahdin 6 miljoonaa saada täyteen :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sulla on nyt tietoja vuodelta 2013, nykyään voit ostaa siis 4kpl asuntoja, siis asuntoja tallin kanssa eikä mitään erikseen talleja tai jotain, tai onhan tämä ollut jo oikeastaan pitkään jo että voi ostaa 2 asuntoa, sekä aika kauan ollut se 3 asuntoa ja nyt tämä neljäs lowrider dlceen myötä. Tosin tämä uusin lowirder dlc saatavilla vain PS4/PC/XBOX1
Äsken kävin pitkästä aikaa onlines ja itsellä on ainakin se kalliimpi asunto hävinnyt kun ostin tuon halvemman myös, helkkari kun Heistitkin kesken kun ei noista halvemmista asunnoista pääse omaa aulaa tekemään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Aika hemmetinmoista duunia tämä veneily, mutta 2 miljoonaa kasassa ja vielä on huominen aikaa tupla$ kerätä... Ei taida ihan sitä jahdin 6 miljoonaa saada täyteen :D

Ohan toi jo ihan miehekäs summa, ite en oo jaksanut ku semmoset 500k päivässä tehää, silloin yhtenä päivänä oli päälle miljoona tilipäivä. Tosin mulla ei nyt sillee rahasta oo pulaa, pitää vaa olla se tietty summa tilillä. Ohan se vuokraki nykyään se 1600 päivässä, et pakkohan sitä jotain katetta on olla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ohan toi jo ihan miehekäs summa, ite en oo jaksanut ku semmoset 500k päivässä tehää, silloin yhtenä päivänä oli päälle miljoona tilipäivä. Tosin mulla ei nyt sillee rahasta oo pulaa, pitää vaa olla se tietty summa tilillä. Ohan se vuokraki nykyään se 1600 päivässä, et pakkohan sitä jotain katetta on olla.

Sieltähän tulee se joku good job bonus kerran päivässä 2K, eli ei tuokaan nyt ihan omasta pussista mene välttämättä :)

Tänään on jokin serverikatkos ilmeisesti ollut kun ei päästä tuonne landelle :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo se 2000 päivässä tulee "hyvästä käytöksestä" tota on tullut jo varmaa julkaisusta asti, kun mä en ikinä ole puplalla riehumassa tai mitää muutakaa "pahaa" ikinä tee. Toi on just semmonen vuokraraha, joo kuulemma jotain häikkää servuissa ollut. Toivottvasti pääsee ku meen tässä ite kohta, pitää nyt käyttää vielä hyväksi näitä tuplamasseja tämän päivän.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Huh 300K$ lisää... Eiköhän nämä lopu joskus aamu 9 tai jotain. Jos siihen asti jaksaisi grindata tota "Delta V" rataa yksinään. Tämä menee hyvin kun katson leffaa koneelta ja välillä heitän tuon radan loppupäähän ja sit maaliin 8 minuutin jälkeen, +16K$ :)
Ei tätä kyllä tekis normi 8K 8 minuuttia varmaankaan kovin kauan... Tuota normaalia 8K kisaa ajan sit autolla, Criminal recordsia pari kiekkaa ja venataan maaliviiivalla ajan täyttymistä.

Mites muuten jos on kaksi kisaajaa ja odotetaan tuo 8 minuuttia, saako voittaja tuon 16K (tupla$) ja toka jotain vähemmän vai voittajalle kenties vieläkin enemmän? :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitä enemmän kisaajia, sen parempi liksa voittajalle. Kahestaan toi grindaus varmaa kannattaa mikäli on joku joka jaksaa tuntitolkulla grindausta, siinä vuorotellen voittaja saa suuremman siivun. Ohan nää tämmöset hieman perseestä, mutta ite käytän aina kaikki kikat hyväksi josta saa vähänki enemmän ylimääräistä. Sitä rahaa on sit kiva tuhlata jos tulee jotain ostettavaa, eikä se oo kivaa olla aina persaukinen pummi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jepulis, 800K kasassa tälle yölle ja vielä kerkee parit :D En kyllä hetkeen tee mitään tehtäviä GTA:ssa tämän jälkeen. Taidan ostaa sen Cobran näkösen pirssin ainakin ja se syö jo miljoonan kaikista kolmesta miljoonasta mitä täs olen kerännyt. Olen päättänyt että autot ostan näin massatyöllä tehdyllä $$ ja viritykset niihin mun pitää ihan erikseen tienata jokaiseen autoon tehtävistä...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ääh puuh ööh, joo eiköhän tämän illan ja tulevien iltojen grindaukset oo ny vähäks aikaa nähty. Täs ny muutaman päivän grindannu ku hullu ja tänään tuli miljoona tehtyä ja näen varmaan ensyönä painajaisia koko venekisasta. Seuraavaksi sit ihan normi rahan tekemistä ja ehkä jopa vois jotain muuta peliä välillä pelata, mutta onpahan nyt hieman ruokarahaa grindattu valmiiksi pahan päivän varalle.
 
Ylös Bottom