Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mikäs on tällä hetkellä aika/vaiva/raha-suhteessa paras tapa hankkia rahaa? Tähän mennessä mättäny vaan Drag Queensia (1,5-2min 1200$)

Hieman houkuttelis ostaa tollanen jolla, vaikka vähän turhilta vaikuttaakin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mikäs on tällä hetkellä aika/vaiva/raha-suhteessa paras tapa hankkia rahaa? Tähän mennessä mättäny vaan Drag Queensia (1,5-2min 1200$)

Hieman houkuttelis ostaa tollanen jolla, vaikka vähän turhilta vaikuttaakin.

Jotain mikä kuuluu mun "päiväohjelmaan": Thrash talk kun tekee 20 minuuttia 22K$, satellite communication, siitäkin vajaa 20K kun ajaa rekkaa hissukseen, vie auto simeonille, tee dailyt, myy auto kerran vaja tunti, blow up 3 buzzardilla tehtynä, jotain 15-20 minuuttia kun kuluttaa siinä aikaa, saa kans täydet vajaa 20K, kisat - maaliin vasta kun 8min. kellossa = 8400$. Nämä on ajallisesti parhaimpia, toki jotkut tuplatehtvät mutta niissä vaaditaan useaa pelaajaa joten riski kämmätä on suuri ja joskus aikaa menee jo pelaajien odottteluun niin paljon että ei ole järkeä odotella. Tossa nyt muutamia rehellisiä keinoja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sit tietenkin jos on aina se 4 kaveria linjalla, niin viimeinen heisti tuottaa aika hyvin. Jos ei oo niin fleecaa heist grindausta, se kestää se about 20min jos äkkiä tekee ja saa 75k, tosin se on kyl nii saakelin puuduttavaa ja ne lesterin samat löpinät tulee korvista ulos. Että mielummin sitä ylempänä mainuttua kikkaa, myy autoja ja tekee vaa tehtäviä ja ajaa kisoja ym.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olen itse jäänyt siihen prison breakiin koska kukaan ei tule tekemään niitä tehtäviä tai sit sinne tulee aina joku random sekoilija. Olen myös huomannut että mikittömän kanssa ei kukaan halua pelata ainakaan noista randomeista ja itellä on kans vähän se et tuntitolkulla ei yhtäsoittoa voi pelata kuin joskus harvoin...
Mut kyllähän tuota massia kerääntyy kun jaksaa tuolla landella käydä joka päivä sen tunnin tai pari eikä tuhlaa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ai mitä?! Limusiineissa ei oo samppanjaa? No jo on... Helikopteri on nii ruma et sitä en aio ostaa.

No jos yhtään lohduttaa niin luksus jahdissa on poreamme, ja sikari, ja joku köyhä muovikuppi josta se lipittää ties mitä, ja hytti ja sit se ruma kopteri jota voi käyttää vaikka sampanja lipittelyhuoneena. Mut ei siinä hyvä idea muuten, voishan siinä limusiinissaki se sampanja olla kulhossa jäissä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No jos yhtään lohduttaa niin luksus jahdissa on poreamme, ja sikari, ja joku köyhä muovikuppi josta se lipittää ties mitä, ja hytti ja sit se ruma kopteri jota voi käyttää vaikka sampanja lipittelyhuoneena. Mut ei siinä hyvä idea muuten, voishan siinä limusiinissaki se sampanja olla kulhossa jäissä.

No ens viikolla kun PS4 puolelle siirryn, niin tulee kyl tuhlattua niin paljon kuin 15 miljoonalla pystyy. Ei ehkä ihan kalleinta laivaa, mut semmone joka miellyttää silmää ja sit pari edustusautoo. Sit tietenkin VIPiks täytyy päästä että voi niit henkivartijoita palkata ja muokata niiden asuja. Täs on hyvä mahollisuus opettaa KFINiläisil mitä on tyylitaju ;)

Edit: Hei sullahan oli se hieno video tääl joka oli tehty sillä video editorilla. Onks sen käyttäminen kuinka helppoo ja pystyykö tekee videoo, joka vähän muistuttais jonkun elokuvan trailerii?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllähän sillä editorilla pienen opettelun ja mielikuvituksen jälkeen pystyy luomaan lähes mitä vaan. Vaikka konsolilla onkin hieman karsitumpi versio mitä PC:llä, on siinä kuitenkin kaikkea mahollista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^ Jos omistaa jahdin ja rahaa on miltsi tilillä niin voi rekisteröityä VIP henkilöksi ja palkata kolme henkivartijaa jotka tienaa tietyin välein 5000$. Lisäksi VIP voi antaa niille parempia aseita ja muuta tauhkaa käyttöön. Lisäksi henkivartijat saavat VIP:n läheisyydessä esim nopeamman health regenin.

Siis tämän koko uusimman päivityksen pointti oli tuo VIP homma ja se, että organisaatiot voi taistella keskenään freeroamissa ja niitä varten tuli uusia free roam eventtejäkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt jos joku haluaa ylimääräisiä pennejä ruokaan ja vuokraan, on tuplamassit tarjolla kaikista venekisoista sekä adversary modeista. Ei näillä tuloilla edelleen mitään 10 miljoonaan jahteja ostella mut hei, jostainhan sitä on aloitettavaa. Eilen kaverin kanssa tienattiin pienellä vaivalla ja grindauksella mukavat 400k, siihen vielä dailyt ja muut hölötyksen päälle nii eilinen palkkapäivä olikin miljoona gta dollaria ja pennejä päälle. Hullua grindaustahan tämä on, mutta kaikki mistä irtoaa hiemankin ylimääräistä kannattaa käyttää hyväksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Venekisoja, en muista nimeä mutta se pieni point-to-point kisa siellä zancudon suolla, sitä replaynä 100 kertaa niin tulee massia hyvin, tietty pitää pysätä ja odottaa et 8 minsaa tulee täyteen joka kisassa = reilu 16K muistaakseni massia kerralla... Viimeksihän mä tein tällä 1,5 miljoonaa ja nyt teen taas riippuen kauanko tupla kestää... :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Venekisoja, en muista nimeä mutta se pieni point-to-point kisa siellä zancudon suolla, sitä replaynä 100 kertaa niin tulee massia hyvin, tietty pitää pysätä ja odottaa et 8 minsaa tulee täyteen joka kisassa = reilu 16K muistaakseni massia kerralla... Viimeksihän mä tein tällä 1,5 miljoonaa ja nyt teen taas riippuen kauanko tupla kestää... :D

Tuplamassit on koko tämän vko lopun ja alkoi jo muistaakseni pari päivää sitten.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En tiedä nyt onko oikea ketju kysyä. Mutta olisi kysymys tuosta koodista mikä tuli tämän GTA V mukana. Millä saa 500000$ rahaa onlinen ja tavalliseen peliin toiset 500000$.
Pelasin tänään pitkästä aikaa netissä GTA:ta ja olen muistaakseni lunastanut tuon koodin mutta noita rahoja ei ainakaan näkynyt missään. Yritin katsoa sähköpostista onko tuosta tullut mitään ilmoitusta, että olisin lunastanut sen mutta mitään en ainakaan löytänyt. En tiedä tuleeko noista edes mitään ilmoituksia. Koodihan on tietysti mennyt jo vanhaksi kuukausi sitten joten uudestaan sitä ei voi laittaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En tiedä nyt onko oikea ketju kysyä. Mutta olisi kysymys tuosta koodista mikä tuli tämän GTA V mukana. Millä saa 500000$ rahaa onlinen ja tavalliseen peliin toiset 500000$.
Pelasin tänään pitkästä aikaa netissä GTA:ta ja olen muistaakseni lunastanut tuon koodin mutta noita rahoja ei ainakaan näkynyt missään. Yritin katsoa sähköpostista onko tuosta tullut mitään ilmoitusta, että olisin lunastanut sen mutta mitään en ainakaan löytänyt. En tiedä tuleeko noista edes mitään ilmoituksia. Koodihan on tietysti mennyt jo vanhaksi kuukausi sitten joten uudestaan sitä ei voi laittaa.
Ainakin PC:llä Steamissä tuo näkyy asennettuna DLC:nä. Tietty jos aloitat uuden yksinpelin ja pelaat siihen asti kun pääset Franklinilla vapaasti liikkumaan pitäisi tuo yksinpelin raha tulla tilille. Ainakin näillä keinoilla pitäisi nähdä jos olet koodin lunastanut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ainakin PC:llä Steamissä tuo näkyy asennettuna DLC:nä. Tietty jos aloitat uuden yksinpelin ja pelaat siihen asti kun pääset Franklinilla vapaasti liikkumaan pitäisi tuo yksinpelin raha tulla tilille. Ainakin näillä keinoilla pitäisi nähdä jos olet koodin lunastanut.

Tuleeko tuo raha muka joka kerta yksinpeliin. Itse olen luullut että se tulee vain kerran. Pitää kokeilla uudella savella ja katsoa onko sitä koodia tullut lunastettua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuleeko tuo raha muka joka kerta yksinpeliin. Itse olen luullut että se tulee vain kerran. Pitää kokeilla uudella savella ja katsoa onko sitä koodia tullut lunastettua.
Pitäisi tulla, typeräähän se olisi jos ei tulisi.
 
Ylös Bottom