Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online


On kyllä ihan sika hieno pirssi.

GTA:ssa on muutama auto jotka olis luonnossa NIIN ällöttävän hienoja :D Ei mene kauan kun joku väsää luonnossa samanlaisen.Muuan banshee on jo saanut osakseen Viperistä tehdyn version,kuviakin varmaan löytys googlella mut ei jaksa kaivella :rolleyes:


Ei kellään ole mitään hajua koska sitä massia saadaan,ekat 250K$ ?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En mä sellasist vakuutuksist oo kuullukkaa?

Niin siis premium-tason autojen vakuutukset ovat sellaiset, että jos joku ruttaa sun menopelin lunastukseen niin joutuu maksaan sun kärryn kulut. Itse saat sitten hakea kaarasi vakuutusyhtiön pihasta ilman korvausta. Ihan hauska juttu, oma oranssi Coquette on jo nelisen kertaa laitettu paaliin jonkun pallin toimesta, harmi ettei siitä tule edes paria tonnia turskaa pälleille. Z-Typen kimppuun käyminen onkin sitten jo silkkaa tyhmyyttä, tai pörssi saa olla todella hyvässä hapessa.

Mulla on 20 ja aukes tuon gang attackin jälkeen.Maksaa 5K$ se touhu :D

Niin siis tuo 5k maksava on backup kopteri. Se vaan hengailee hetken sun seurassa ja listii kaiken jotka yrittää ampua sua kohti. Tuli tuota kerran kokeiltua yhteen varsin rasittavaan sarjamurhaajaan, iski kuin tauti. Se Merryweatherin kopteritaxi aukeaa siinä kolmenkympin tason nurkilla. Maksaa tonnin. Vaatii kohtuu tasaista pintaa että voi hakea, tiputtautuminen kohteeseen tapahtuu varjolla. En ole vielä koittanut, pääseekö johonkin pilvenpiirtäjään tuolla tavalla. Mutta ainakin yhdessä tehtävässä kaveri sai tulla samaan kopteriin minkä olin tilannut. Hidashan tuo kyyti on kopteriksi, mutta pilotti juttelee sekavia mikä viihdyttää ainakin pari ensimmäistä lentoa kunnes alkaa toistaa itseään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

On se vaan hauskaa kaverin kanssa rellestää pitkin katuja. Randomiveijarit (murhanhimoiset sellaiset) pilaavat hieman tunnelmaa, mutta jos näin voi tehdä, niin miksei sitä myös tehtäisi.

Eilen oli hauska ajella kisaa (samaa aika pitkälti) ihan kahdestaan. Välillä kisaoihin eksyi tuntemattomia nöyryytettäviä, KUNNES mukaan hyppäsi joku 120lvl heppu, jonka dominointi oli hurjaa vaikka yritettiin kääntää kisoja romujallin puolelle :D Sitten satuin vilkaisemaan ko. hepun tiimilogoa ja nimeä... IGN... Siellä on taidettu ennenkin pelata muutakin kuin esson baarin pajatsoa. Respectit hänelle hyvistä ja leikkimielisistä kisoista!


Sitten vielä suu ripuli aka kysymyspatteristo:

-Pitääkö onlinessa ajella ralleja tietyillä autoluokilla avatakseen kyseisille autoluokille lisähärpäkkeitä?
-Mitä on suoritettavista aktiviteeteista saatava JP ja mihin se vaikuttaa?
-Saako Social clubin awardseja avaamalla/saavuttamalla rahamassia tai RP:tä, eikä "vain" tatuointeja ja paitoja tms. muuta hömppää?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Muksu vienyt jonkin verran aikaa, joten ei ole kerinnyt kuin 5 levelille pelailemaan. Eilen käytiin KFINin porukan kanssa pöllimässä parit autot, jonka jälkeen Pleikka ilmoitti yhteyden katkenneen. Temposauri -nimellä räiskin pienen pislan kanssa, kun muilla oli isot haulikot.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

-Pitääkö onlinessa ajella ralleja tietyillä autoluokilla avatakseen kyseisille autoluokille lisähärpäkkeitä?

Ei ainakaan ennen 1.04 päivitystä tarvinnut. Autolla, moottoripyörällä, polkupyörällä, lentokoneella ja veneellä suoritetut kisat kaikki lasketaan jokaisen autoluokan viritysten avaamiseen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin siis premium-tason autojen vakuutukset ovat sellaiset, että jos joku ruttaa sun menopelin lunastukseen niin joutuu maksaan sun kärryn kulut. Itse saat sitten hakea kaarasi vakuutusyhtiön pihasta ilman korvausta. Ihan hauska juttu, oma oranssi Coquette on jo nelisen kertaa laitettu paaliin jonkun pallin toimesta, harmi ettei siitä tule edes paria tonnia turskaa pälleille. Z-Typen kimppuun käyminen onkin sitten jo silkkaa tyhmyyttä, tai pörssi saa olla todella hyvässä hapessa

Aajoo kyl mä sen tiesin ja hirveen moni on jo tuhonnu mun z-typen, houkuttelin oman kaverinki tuhoomaan sen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei ainakaan ennen 1.04 päivitystä tarvinnut. Autolla, moottoripyörällä, polkupyörällä, lentokoneella ja veneellä suoritetut kisat kaikki lasketaan jokaisen autoluokan viritysten avaamiseen.

Eilen kokeilin niin ei toiminut enää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eilen kokeilin niin ei toiminut enää.

Ehkä hölmö kysymys, mutta ajoitko yksin vai jonkun kanssa kisaa?

Pari viikkoa sitten ajattelin grindata mahdollisimman nopeasti noi kaikki kisavoitot, kun huomasin ettei niitä oikeasti tarvitse jokaisella autoluokalla erikseen ajaa. Ehkäpä tuo sitten lopulta kannatti...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin siis premium-tason autojen vakuutukset ovat sellaiset, että jos joku ruttaa sun menopelin lunastukseen niin joutuu maksaan sun kärryn kulut. Itse saat sitten hakea kaarasi vakuutusyhtiön pihasta ilman korvausta. Ihan hauska juttu, oma oranssi Coquette on jo nelisen kertaa laitettu paaliin jonkun pallin toimesta, harmi ettei siitä tule edes paria tonnia turskaa pälleille. Z-Typen kimppuun käyminen onkin sitten jo silkkaa tyhmyyttä, tai pörssi saa olla todella hyvässä hapessa.
Auton tuhoaja joutuu maksamaan vakuutusrahat ainoastaan silloin kun sillä on käteistä, jos kaikki rahat on pankkitilillä niin joudut maksamaan sen itse, aika käsittämätön systeemi kyllä.


siis tuo 5k maksava on backup kopteri. Se vaan hengailee hetken sun seurassa ja listii kaiken jotka yrittää ampua sua kohti. Tuli tuota kerran kokeiltua yhteen varsin rasittavaan sarjamurhaajaan, iski kuin tauti. Se Merryweatherin kopteritaxi aukeaa siinä kolmenkympin tason nurkilla. Maksaa tonnin. Vaatii kohtuu tasaista pintaa että voi hakea, tiputtautuminen kohteeseen tapahtuu varjolla. En ole vielä koittanut, pääseekö johonkin pilvenpiirtäjään tuolla tavalla. Mutta ainakin yhdessä tehtävässä kaveri sai tulla samaan kopteriin minkä olin tilannut. Hidashan tuo kyyti on kopteriksi, mutta pilotti juttelee sekavia mikä viihdyttää ainakin pari ensimmäistä lentoa kunnes alkaa toistaa itseään.
Sen helikopterikuskin pystyy ampumaan jolloin voit lentää itse ja voit olla kuuntelematta niitä rasittavia juttuja.

Löyty myös hyvä rahangrindaustehtävä, joka ei vissiin ole kauhean yleisessä tiedossa. Hostatkaa online-tabilta tehtävä Coveted, sniperi mukaan niin saa helpot 12k ja se on nopeasti uusittavissa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Auton tuhoaja joutuu maksamaan vakuutusrahat ainoastaan silloin kun sillä on käteistä, jos kaikki rahat on pankkitilillä niin joudut maksamaan sen itse, aika käsittämätön systeemi kyllä.

Ei ainakaan omalla kohdalla pidä paikkaansa. En pidä koskaan käteistä päällä, ja joka kerta kun olen vahingossa jonkun henk.kohtaisen auton tuhonnut olen sen korvaamaan joutunut.

Kokeile tehdä gang attack tehtävä.Mulla aukes helikopter backuppi sillä...+trophy :)

Kiitos. Täytyy kokeilla. Eikös nämä ollut niitä punaisia alueita?

Jos kopterikyyditystä ym tarkoitat, niin muistaakseni aukeaa levelin mukaan... Olisikohan ollut 29(?) kun tuli puhelua että voin pyytää tarvittaessa kyydin puhelinsoitolla. Korjatkaa toki jos olen väärässä

Ei, niinkun sanoin ei ole leveleistä kiinni. Minulla on leveleitä yli 40, ja kaverini on soitellut helikoptereita jo kauan ennen kyseistä leveliä, joten avaus tapahtuu jollain muulla keinolla.

Mikä on kallein auto jonka voi myydä

Kaikkien autojen myyntihinnat löytyy kätevästi täältä: http://www.oxm.co.uk/64258/gta-onlines-most-valuable-cars-complete-list-of-vehicle-prices-in-gta-5-multiplayer/
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei ainakaan omalla kohdalla pidä paikkaansa. En pidä koskaan käteistä päällä, ja joka kerta kun olen vahingossa jonkun henk.kohtaisen auton tuhonnut olen sen korvaamaan joutunut.
Ok, ehkä ne on patchannut sen. Eilen joku tuhos mun auton ja makso vain 500$ 2500$ vakuutuksesta, mutta ehkä kaveri oli ammattitrolli ja siinä oli sen kaikki rahat.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mistäs auton saa lunastaa ku poliisisedät sen takavarikoi? Joku viesti siitä tuli mutta kartalla ei näy mitään??
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vaikkakin päälläni olisi bountyä niin eihän omia crewlaisia pitäisi metsästää? Eitzeillä taisi olla kova rahapula kun piti tappaa minut vaivaisen 3k takia... :rolleyes:
 
Ylös Bottom