Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei ole,ne ilmestyy ihan randomina,olen varmaan 10-15 paikkaa koittanut ettiä tiettyä autoa mutta ei löydy...Sultania nimenomaan koittanut hakea ympäri kaupunkia,mutta ei löydy.Youtube ehdottikin että joku kaveri tulisi jeesaan omalla Sultanilla,eli ajelee ympäriinsä niin samanlainen tulee vastaan jossainkohtaan...Pitänee tehdä näin seuraavaksi kun oon onlinen puolella pelailemassa :)

Laitoin ton editin tohon omaa viestii. Siinä vinkki, jolla ite löysin helposti ja nopeesti. Jos ei onnistu nii iteltä ainaki löytyy se Sultan ja voin auttaa löytää sullekki.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pitäisi saada rahaa kerättyä, mutta miten? Olen ryöstellyt noita kauppoja ja sitten yhden auton sain myytyä, mutta sitten koitin toista niin tuli jo että "eivät tarvitse autoja juuri nyt". Vinkkejä massin keräämiseen otetaan vastaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hyvää porukkaa löytynyt Kfiniläisistä joiden kanssa monena iltana/yönä tullut jo pelailtua ja hiukan häröiltyä.Eikä tarvitse nyt olla varomassa että listiikö joku tehtävän jälkeen ja vie rahat sekä sujuu todella hyvin noi tehtävät oikealla porukalla.

Eilen törmäsin kyllä Tozerifin Kfiniläisen nimimerkkiin joka laittoi muggerin(sen varkaan miten lie suomennetaan) heti perään kun olin asunnosta astunut ulos ja juuri tullut servulle.No rahat sain takaisin otettua mutta jos sattui olemaan joku sisäpiirin vitsi ,niin en sitä oikein ymmärtänyt.No pompsahtihan siitä se trophy kuitenkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pitäisi saada rahaa kerättyä, mutta miten? Olen ryöstellyt noita kauppoja ja sitten yhden auton sain myytyä, mutta sitten koitin toista niin tuli jo että "eivät tarvitse autoja juuri nyt". Vinkkejä massin keräämiseen otetaan vastaan.

Autoja saa LS Customsiin myytyy 48 minuutin välein.

Jos löytyy tarkkuuskivääri, niin aiemmin ketjussa ehdoteltu Coveted-tehtävä on ainakin helppoo rahaa. Voit hostata ite valikosta Online -> Jobs -> Host -> Rockstar Created -> Missions. Ei tarvii ottaa kavereita välttämättä mukaan. Ammut vihut kaukaa, sit otat vaan kopterin, poimit kontin ja lennät tiputtaa kontin. Vihollisia reilut 20, parin pelikerran jälkeen muistat niitten paikat ulkoo ja löydät kohdat joista kannattaa pysähtyä ampumaan niitä. Itellä ehkä freemodesta n. 8 min kuluu aikaa siihen, että oon takas freemodessa ja pistäny kännykäl rahat tilille. 12k tulee rahaa per suoritus, jos 8 minuuttia kestää yks suoritus nii keskiarvo on 90k tunnissa. Kavereitten kanssa nopeutuu, kun useempi paukuttelemas vihuja päiviltä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pitäisi saada rahaa kerättyä, mutta miten? Olen ryöstellyt noita kauppoja ja sitten yhden auton sain myytyä, mutta sitten koitin toista niin tuli jo että "eivät tarvitse autoja juuri nyt". Vinkkejä massin keräämiseen otetaan vastaan.

48min välein voit uuden pirssin käydä aina myymässä tuossa listaa mistä näkee minkä verran maksavat mistäkin autosta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Läjä orgasmeja eilen.

joku äidin pikku räkänokka pääs tappamaan mut pari kertaa ja tuhos viimesellä kerralla mun autonkin.
kävin hakemassa autoni varikolta ja samassa huomasin että ko. pikkujäbä löysi simeonin haluaman kulkineen.
Ei muuta kun ammu-nationista läjä pommeja kainaloon ja simeonin luokse hyvissä ajoin. Parit kauko-ohjattavat pommit siihen ramppiin. Siirryin itse melko kauas, kuitenkin niin että sniperin parempi kiikari ylsi hyvin näköyhteyteen.
Kaveri tuli hirveessä sladissa siihen alueelle ja selkeesti aisti vaaran, mutta ilmeisesti liian vähän gta-tunteja takana, kun meni noinkin vanhaan miinaan...kirjaimellisesti. Eihän se sitä autoa koskaan saanut sisälle asti kun se räjähti kuskeineen siihen ovelle. :)

Tarinan opetus: don't ever fuck to KFIN-Crew ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tarinan opetus: don't ever fuck to KFIN-Crew ;)

Kyllä!!! Juuri noin :D Mä olen nyt 3H koittanut keinoja saada bounty perään mutta en saa mitenkään,olen räjäytellyt autoja ja pöllinyt/törmännyt niihin :D Kai noissa joku yläraja on...ei muuten mut siks aikaa kun on muuta tekemistä,eli tunnissa:myy yksi auto ja hanki bounty,mene kotiin = easy money :D
Samalla kyttään sitä Sultania jos tulis vastaan...Taidan tehdä töitäkin nyt välillä :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pitäisi saada rahaa kerättyä, mutta miten? Olen ryöstellyt noita kauppoja ja sitten yhden auton sain myytyä, mutta sitten koitin toista niin tuli jo että "eivät tarvitse autoja juuri nyt". Vinkkejä massin keräämiseen otetaan vastaan.

Autokisat varmaan nopein tapa tienata, itse saanut tunnissa semmoset 70.000-150.000. Survival myös helppoo rahaa läpäsystä aina 20.000 tosin ei niin nopeaa ja pidemmänpäälle tosi tylsää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Heitin tuossa 25% kaupan ryöstösaaliista jollekin joka auttoi kytätä pois perästä kaupan ryöstön jälkeen.Taisi olla nimim.Teurastaja.
No toi 25% selittää sen miks se oli niin pieni summa jonka annoit, aattelin et johan oli köyhä saalis ja eihän tolla saa edes pakoauton bensoja maksettua. :D Kuinkahan monta kertaa mua on kusetettu näissä aiemmin, kun ei noista ite näe mikä on ollut se kokonais saalis.

Autojen valinta tuottaa itellä vähän tuskaa, seuraavaks pitäs joku sportti valita ku siit ilmasesta Elegystä en tykkää. Carbonizzaren ostin jo mut en jotenki tykänny siitä, joten korvaan jossai vaihees, kunha rahat riittää taas. Pitää varmaa single-playeris testailla noita ja päättää sit et minkä ostaa.

Comet on ainakin hyvä vaikka onkin vähän yliohjautuva, sillä pitää mennä mutkat hitaasti eikä driftaten. Testaa noita vakio autoja ensin vaikka kisoissa niin näet mistä tykkäät.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No toi 25% selittää sen miks se oli niin pieni summa jonka annoit, aattelin et johan oli köyhä saalis ja eihän tolla saa edes pakoauton bensoja maksettua. :D Kuinkahan monta kertaa mua on kusetettu näissä aiemmin, kun ei noista ite näe mikä on ollut se kokonais saalis.

Ens kerralla saat kyllä 50%,tuo on niin pieni summa muutenkin mitä noista saa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Comet on ainakin hyvä vaikka onkin vähän yliohjautuva, sillä pitää mennä mutkat hitaasti eikä driftaten. Testaa noita vakio autoja ensin vaikka kisoissa niin näet mistä tykkäät.

Pitää varmaa single-playeris katella noita läpi, itellä kun painaa noi ulkosetkin tuunaukset vaakakupissa. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jep. KFIN crew on voittamaton. Joku jonne pamautti mun rat loaderin c4:lla, ni ei tainnu auton raato maahankaan osua ennenku se kaveri oli päiviltä. Onneks oli crewiä ympärillä.. :D
Mikä superpelaaja toi roiccae muuten on? Se kyykytti meitä muita niin rallissa kuin tdm:ssä - propsit siitä ;DD
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ens kerralla saat kyllä 50%,tuo on niin pieni summa muutenkin mitä noista saa...
Joo ei toi mitään, kun et olis täällä siitä huudellut niin en olis edes tiennyt :D Tosin ite kyllä koitan noi palkkiot pistää aina puoliks.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pitää varmaa single-playeris katella noita läpi, itellä kun painaa noi ulkosetkin tuunaukset vaakakupissa. :D

Schyster Fusilade on yks ihan mukavan näkönen tuunattava. Se on ihan kadult napattavissa ja viriteltävissä. Vauhtiakin piisaa ihan mukavasti "ilmaiseksi autoksi".
Tässä meikäläisen kipale: http://rsg.ms/1dlOMfc
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oli kyllä aika viihdyttävät mätöt aavikolla. Käy kyllä harmittaa kun porukka joiden kanssa ollu tekee tehtäviä alkaa ampumaan kun tullaan freemodeen. Oli kyllä aika idiootti kun alko tappamaan KFIN porukkaa. Meitä tais olla se 5 tai 6 siinä ja se oli yksin. No saipahan kunnon buttrapet kun muutama kerta se siihen tapettiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitäs helvettiä se The_1995j rikkoo tahalteen nyt mun autoo onlinessä parhaillaan ja laittaa pommeja siihe?! Eitzein kaveri taitaa olla ku sen kaa tuolla taas häröili, meni herne ja ammuin 1995n...

Joo haha tosiaan pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa :) ei ollut tarkoitus ärsyttää, mutta tuskin elämäsi mitenkää menee pilalle, jos hiukan autoasi lyön kun et edes sitä käyttänyt vaan pelkästään istuit kyydissä paikoillasi :D ja tosiaan kyseessähän ei ollut pommi vaan Tear gassia eli kyynelkaasua so stay calm ;)


Mutta yleisesti ottaen aivan mahtavia iltoja tullut kyllä viettettyä kfiniläisten kanssa! Etenkin kisailu yleisesti ottaen on ollut mukavan herrasmiesmaista ilman mitään isompia tönäisyjä ja muuta......tosin pieni pusu aina silloin tällöin on ihan okei mielestäni :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jep. KFIN crew on voittamaton. Joku jonne pamautti mun rat loaderin c4:lla, ni ei tainnu auton raato maahankaan osua ennenku se kaveri oli päiviltä. Onneks oli crewiä ympärillä.. :D
Mikä superpelaaja toi roiccae muuten on? Se kyykytti meitä muita niin rallissa kuin tdm:ssä - propsit siitä ;DD

Jes! Kerrankin oli sloggijoonatan oikeilla huudeilla oikeeseen aikaan ja pääs antaa takasin ton ratloaderin tuhoamisen:). Hienosti se siihen tielle tokeni:). Tosin sen jälkeen se tappo mut varmaan sata kertaa prkl! Meikällä menee kyl nää napit viddu vieläkin yhtenään sekasin mut kai tää tästä kun vuoden naputtaa menemään:):)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jep. KFIN crew on voittamaton. Joku jonne pamautti mun rat loaderin c4:lla, ni ei tainnu auton raato maahankaan osua ennenku se kaveri oli päiviltä. Onneks oli crewiä ympärillä.. :D
Mikä superpelaaja toi roiccae muuten on? Se kyykytti meitä muita niin rallissa kuin tdm:ssä - propsit siitä ;DD

Rallit ollu verissä jo PS1 ajoista niin tuntuu aina sujuvan noi ajamiset ihan hyvin :D Joskus parempia päiviä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Schyster Fusilade on yks ihan mukavan näkönen tuunattava. Se on ihan kadult napattavissa ja viriteltävissä. Vauhtiakin piisaa ihan mukavasti "ilmaiseksi autoksi".
Tässä meikäläisen kipale: http://rsg.ms/1dlOMfc

Olenpas muuten ollut kyydissä ja hyvin se kulki :D.Itse en tuota talliin vie enkä virittele,se on varsin hyvä auto vastaan tulevaksi "tarveautoksi" tai jos ei muuta ole saatavilla :)

Tänään koitin saada Ford GT:tä niin romuksi kuin vain saa,jotkut näki sen hullun kaaharin siellä keskustassa LSC:n lähettyvillä ajaen jokasta vastaantulevaa päin :D:D Tuli siitä ainakin 1/3 osaa lyhyempi ja keula muistutti formulaa :D

http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8721/VsmHvAVed0K4Iu5lS3GE7Q/0_0.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Löytyihän tänään vihdoin ja viimein se ratloader ja thejussihan sen taisi nähdäkin.. mutta kävi vaan sellanen floppi että kun sen vein tallii niin mun peyote oli vaihtunut etnityyn ja nyt vituttaa kun sitä ei voi myydä kun on liian kallis auto.
 
Ylös Bottom