Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Osaatteko kertoa että millaisissa eri tilanteissa kartalla on henkilön valkoinen sijaintilippu?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jaa,pojat räjäytti mun auton :D Uutta kehiin vaan :D Ihmeen paljon nyt bugaa koko peli,kerran jäätyikin ja porukkaa kun invitoin survivaliin,vain 2 pääsi mukaan,loput tippu listasta :confused:
Vähän näin kävi itselläkin kerran, olin juuri liittymässä johonkin peliin ja olin siinä satelliitti kuvakulmassa kun peli latasi jotain. Yhtäkkiä kuulin ja näin räjähdyksen, vaikka olinkin siellä jossain pilvien yläpuolella niin silti näkyi pieni keltainen välähdys juuri siellä missä olin hetki sitten ollut. Sitten kun tulin takaisin freemodeen ei autoa näkynyt missään, joku oli ehtinyt räjäyttää sen siinä noin 30 sekunnin aikana jonka vietin lataus ruudussa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko muilla alkanut nyt lähiaikoina olemaan enemmän noita teksturi ongelmia? Itellä ainakin vähän väliä katoaa talot ja tiet jne. Paljon enemmän kuin ennen.
Vai alkaako mun pleikka vetää viimisiään. Tai sit toi digitaalinen versio on alkanut kusta vielä pahemmin kuin ennen..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

On ollut. Aika vasta meni melkoiseen tilttiin itse konekkin. Varsinkin kun ajaa kaasupohjassa kaupunkialueella niin lataaminen kestää pitkään, kisoissa joskus tökkinyt ja auto hypännyt ekasta vikaksi. En tiedä mitä päivityksiä rockstar teki siihen viime (tai toissa) päivitykseen, sen jälkeen alkanut itsellä tökkimään.

E. Itsellä siis levyversio
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko muilla alkanut nyt lähiaikoina olemaan enemmän noita teksturi ongelmia? Itellä ainakin vähän väliä katoaa talot ja tiet jne. Paljon enemmän kuin ennen.
Vai alkaako mun pleikka vetää viimisiään. Tai sit toi digitaalinen versio on alkanut kusta vielä pahemmin kuin ennen..

Joo mäkin kiinnitin tänään ekaa kertaa huomiota kun ajeltiin sinne tehtävälle niin eteen yhtäkkiä pomppas tietyörojuja.. Eipä oo ollu aikasemmin tuollasta. Pitännee taas ottaa vespa alle niin ei pääse tuo vauhti tekstuureita huimaamaan:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

...ny ampui ohi... Siis kuinka?


Suomennetaampas turkulaisen murretta hieman.

Linkitä PSN tunnus GTA social crew tilillesi.
Ei ollut murteessa vikaa. Kone temppuili ja pyyhki osan tekstistä pois. Nyt on asia korjattu. Huomasin kyllä virheen samantien, mutta jostain kumman syystä en voinut muokata tekstiä. Pallukka vain pyöri ja latasi, mutta mitään ei tapahtunut ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mikäs on paras tapa hommata rp:tä jos ei criminal recordsia jaksa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hyvä,onko tarkempaa tietoa et mitä päivityksessä on?

"In addition to the release of GTA Online’s Beach Bum DLC, a new title update (1.06) will be available next week. This Grand Theft Auto V patch will automatically add the Beach Bum content to your GTA Online profile. The downloadable content will introduce two new weapons, four new vehicles, brand new Jobs, along with new clothing, hairstyles, and tattoo customizations for your character."

Lyhyesti siis ainakin seuraavaa:
  • 2 uutta asetta (SNS Pistol, Broken Bottle)
  • 4 uutta ajoneuvoa (Dune/Beach buggy, Off-road Truck (Canis Kalahari), Beach Camper Van (Bravado Paradise), Speeder speedboat)
  • Uusia jobseja
  • Uusia vaatteita, hiustyylejä ja tatuointeja

Lähteet:
http://www.examiner.com/article/gta...-on-nov-19-title-update-1-06-coming-next-week
http://socialclub.rockstargames.com...ch-bum-update-hits-next-week-new-weapons-vehi
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Häröiltiin Pieruveterin ja Enskaan kaa nii oli 3 muuta suomalaista. Nii olivat pojat menneet mount chilladelle. Noh lähettiin sinne. Ja ruvettiin tappaa niitä. Pojat rupes huutaa mikkiin nii tuli kunnon naurut :D lopilta ostivat tankit ja lähettiin. Koko tämän ajan vaa haukkuivat :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

On ollut. Aika vasta meni melkoiseen tilttiin itse konekkin. Varsinkin kun ajaa kaasupohjassa kaupunkialueella niin lataaminen kestää pitkään, kisoissa joskus tökkinyt ja auto hypännyt ekasta vikaksi. En tiedä mitä päivityksiä rockstar teki siihen viime (tai toissa) päivitykseen, sen jälkeen alkanut itsellä tökkimään.

E. Itsellä siis levyversio

Ei ole kyllä esiintynyt missään vaiheessa tollasta ongelmaa?


Luokkaretki ja varttimailihäröily -video on loppusuoralla. Koitan saada vielä tänään ulos.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom