Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mä oon 63, ei olis ehkä kannattanu pitää sitä taukoo gta:sta.
Ja kun luin noita teiän juttuja ''miljardi tupsahti tilille'', aloin käydä kateelliseks. No kiertelin koko aja eri servereillä ja ootin et joku vippais mullekki ees parisataatonnii. Sitte luovutin, ja päädyin crewiläisten kans samalle servulle. Laskin ohjaimen hetkeks ja näpyttelin vähän koneella. Parin minuutin päästä otin taas ohjaimen, ja laitoin kartalle merkin mihin mä lähen ajamaan. Ku painoin kaasua, huomasin et tilille oli ilmestyny miltei 14 miljoonaa.

Ei tä kyllä näin jälkeenpäin enää niin kivalta tunnu, taidanpa ostaa vaa panokset aseisiin ja laittaa rahaa eteenpäin.

Kyllä kelpais mullekkin tommonen "joululahja" kun kokoajan on rahat vähissä ja leveliäkin vasta 47. Pelikello näyttää n.4 päivää pelattuna. Sais nyt tuon 50 täyteen ni taitaa jäädä tämän pelaamini vähemmälle siksi aikaa että tulee jotain lisäsisältöä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mä tahkoan hiki päässä ja juoksen vasta 68 lvl.Ihmettelen missä välissä jotkut saa jo 100 täyteen..pelaamalla joka ikinen ilta ja yö? :D Mulla olis vielä vähän matkaa tohon 120 ja Miniguniin :D

RP glitchejä löytyy myös jolla saa miljoona RP tunnissa, eipä tässä pelissä tosin yli 120 oikeen tee mitään mutta sinne vois vaikka
glitchata kun nyt 88 ja yhtään tehtävää ei enää kiinnosta tehdä tuhannetta kertaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onkohan totta vai ei.

[video=youtube;_YtLSyZr2cE]https://www.youtube.com/watch?v=_YtLSyZr2cE[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Voi ku oliskin. Mutta kun ei varmastikaan ole.

Luultavasti ainakin noi vaatteet on tulossa, koska ne on jo tehty tähän peliin muttei julkastu joten mitään järkeä tossa en nää.
Toi lumen laittaminen koko mappiin kuulostaa aika hazardilta, mutta propsit siitä jos onnistuvat sen tekemään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itsellä kävi sellanen että huomasin bountyn jollain randomilla ja lähdin jahtaamaan, no sitten kävikin ilmi että se oli miljardin dollarin bounty ja tällä hetkellä 992 miljoonaa tilillä...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itsellä kävi sellanen että huomasin bountyn jollain randomilla ja lähdin jahtaamaan, no sitten kävikin ilmi että se oli miljardin dollarin bounty ja tällä hetkellä 992 miljoonaa tilillä...

Tuota tuskin saat ikinä tuhlattua. Ainakin itsellä sellainen tuntuma että tämä hakkerointi on lisääntynyt viime päivinä, tavallisesti bountyt ei enää paljoa kiinnosta mut kun servulle tuli 10 miljoonan bounty, lähti melkein jokainen tätä kaveria kohti joka kylläkin aika vikelään hävisi servulta.Hakkeri laittoi samalla 3-4 bountyn pelaajalle ja hävis aika nopeaa pois.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitä tohon lvl hommaamiseen. Kaveri (128lvl) sanoi, että itse on levelinsä hommannut kisoja ajamalla. Tosin ennen sitä patchia joka rajoitti älyttömästi kisoista ansaittua palkkiota. Itse olen tullut näihin päätöksiin miten saa nopeimmalla tyylillä leveli uuden patchin jälkeen: Luo playlistin jossa on 5 nopeaa rataa, ajaa 3-5 Lap ja 4 kuskia pitäis saada. - Myös ihan normaali kisaaminen onnistuu, mutta tuo playlist luo ns. Championshipin. Joka kisasta saa pisteitä sijoituksien mukaan ja kun Championship loppuu niin kuskit saa siitä vielä lisä RP:tä riippuen sijoituksesta. - Mitä tohon raha hommaan tulee: Oon ihmetellyt miks porukat on huijannu itselleen rahaa LSC Glitchillä, itse pelaan niinkuin peliä kuuluu ja on hauskaa ollu. Tietenkään se ei ole multa pois jos joku haluaa itselleen rahaa nopeasti ja paljon. Nyt kun olen lukenut, että tilille lävähtää public servulla 14M-1Miljardi niin en taida uskaltaa mennä niihin. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Löytyiskös Suomalaista Jengiä hauskan pitoon, kun oma jengi on niin laiska (lapset, vaimot ym hidasteet)? Itse olen nyt pelannut aika paljon kahdella tyypillä. Tasoilla 71 ja 15. Mikki on käytössä. Ehkä liikaakin pelaan kun katoin just paljon viikonloppuna tuli pelattau, n.17h? No perhe oli landella joten mitäs sitä muuta tekis :D

psn Lazyhornet

Kiitos.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

RP pitäs saada vaikka ajaisit kisan yksinään,mutta tuolloin ei saa rahaa,mistähän mahtaisi saada parhaiten RP ajallisesti jos ei tarvi voittaa sitä rahaa siitä samasta? Kenties joku kisa? Voisi mennä hostaamaan ja ajella ite huvikseen jonkun 25 kierroksen kisan...Muta tuleeko tuota RP silloin sen kisan pituuden mukaan? Jos tulee niin perhana vedän jonkun tunnin kisan yksinäni :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Luultavasti ainakin noi vaatteet on tulossa, koska ne on jo tehty tähän peliin muttei julkastu joten mitään järkeä tossa en nää.
Toi lumen laittaminen koko mappiin kuulostaa aika hazardilta, mutta propsit siitä jos onnistuvat sen tekemään.

No joo, vaatteet mä uskon ihan hyvinki, ja toivon et ne tulee. Mut lunta mä en osaa uskoo. Tietenkin helkkarin siistiä jos sitä lunta oikeesti tulee, itekki aatellu välillä että sellasta vois tulla.

Edit: Näin jälkeenpäin ajatellen kun katoin ton videon uudestaan, niin kylhän sitä lunta oikeestaan voiskin tulla, onhan niil jo se yks lumikaupunki yksinpelissä. Mut en kyllä siltikään hirveesti usko että sitä lunta oikeesti tulis. Jos realistisesti ajateltais, nii ei Los Angelesissa (eli Los Santosissa) edes sada lunta. :D

Itsellä kävi sellanen että huomasin bountyn jollain randomilla ja lähdin jahtaamaan, no sitten kävikin ilmi että se oli miljardin dollarin bounty ja tällä hetkellä 992 miljoonaa tilillä...

Olin eilen jollain serverillä, jossa joku äijä laitto vähän väliä ihmisille yli miljardin bountya. Yritin hikisesti saada ne rahat itelleni, mut sillon kun onnistuin tappamaan jonkun ekana, se oli vaan 5k$ :rolleyes:

Löytyiskös Suomalaista Jengiä hauskan pitoon, kun oma jengi on niin laiska (lapset, vaimot ym hidasteet)? Itse olen nyt pelannut aika paljon kahdella tyypillä. Tasoilla 71 ja 15. Mikki on käytössä. Ehkä liikaakin pelaan kun katoin just paljon viikonloppuna tuli pelattau, n.17h? No perhe oli landella joten mitäs sitä muuta tekis :D

http://socialclub.rockstargames.com/crew/konsolifin Ootat vaan vähän aikaa että tuolta saadaan taas karsittua niitä ''ylimääräsiä'' pois.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo Kiitos oottelen, Itse pelaan kyllä aktiivisesti ehkä liiankin kanssa :p
Kannattaa sitten myös laittaa Social Club profiiliin tuo PSN tunnus näkymään jollei jo näy, muuten voit joutua odottamaan todella pitkään pääsyä tuohon crewiin.

Mitä tohon lvl hommaamiseen. Kaveri (128lvl) sanoi, että itse on levelinsä hommannut kisoja ajamalla. Tosin ennen sitä patchia joka rajoitti älyttömästi kisoista ansaittua palkkiota. Itse olen tullut näihin päätöksiin miten saa nopeimmalla tyylillä leveli uuden patchin jälkeen: Luo playlistin jossa on 5 nopeaa rataa, ajaa 3-5 Lap ja 4 kuskia pitäis saada. - Myös ihan normaali kisaaminen onnistuu, mutta tuo playlist luo ns. Championshipin. Joka kisasta saa pisteitä sijoituksien mukaan ja kun Championship loppuu niin kuskit saa siitä vielä lisä RP:tä riippuen sijoituksesta. - Mitä tohon raha hommaan tulee: Oon ihmetellyt miks porukat on huijannu itselleen rahaa LSC Glitchillä, itse pelaan niinkuin peliä kuuluu ja on hauskaa ollu. Tietenkään se ei ole multa pois jos joku haluaa itselleen rahaa nopeasti ja paljon. Nyt kun olen lukenut, että tilille lävähtää public servulla 14M-1Miljardi niin en taida uskaltaa mennä niihin. :)
Itse myös kisoista ja tehtävistä saanut enimmän RP:n ja nykyäänhän kisoista taas saa ihan hyvin sekä rahaa että RP:tä. Ja vaikket pääsisi edes maaliin niin silti saattaa tulla ihan hyvin, toisin kuin ennen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itselläni jäänyt tämän pelaaminen ps4 tulon jälkeen lähes kokonaan.. mut jospa viimeistään sit ku ps4 gta julkaisu tulee mikäli tuo yhtään mitään uutta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

RP pitäs saada vaikka ajaisit kisan yksinään,mutta tuolloin ei saa rahaa,mistähän mahtaisi saada parhaiten RP ajallisesti jos ei tarvi voittaa sitä rahaa siitä samasta? Kenties joku kisa? Voisi mennä hostaamaan ja ajella ite huvikseen jonkun 25 kierroksen kisan...Muta tuleeko tuota RP silloin sen kisan pituuden mukaan? Jos tulee niin perhana vedän jonkun tunnin kisan yksinäni :D

Uuden patchin jälkeen tulee rahaa myös yksin ajelusta. Ei nyt tietenkään niin paljon kuin mitä tulisi jos olisi lobby täynnä kisaajia.

• Players who race solo now earn cash. Previously, zero cash was awarded for a solo race.

http://support.rockstargames.com/hc...13-Grand-Theft-Auto-V-Title-Update-1-08-Notes
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kannattaa sitten myös laittaa Social Club profiiliin tuo PSN tunnus näkymään jollei jo näy, muuten voit joutua odottamaan todella pitkään pääsyä tuohon crewiin.

Joo löytyy myös sieltäkin vaikka profiili on nimettynä eri nimellä mutta psn id on sama.
Ihmettelen vaan miten joillakin on sitä rahaa, ite kitkuttelen niillä mitkä oon ansainnut, mutta kyllähän mullekkin kelpais ilmanen raha ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo o. Katoin äsken social clubista että 38 miljoonaa tuhlattu ja miljardi pankissa ja 600k käteišenä jäljellä. En kyllä koskaan saa tuhlattua rahoja. Ostin eka 10 z-typea ja sen jälkeen korvasin kaikki addereilla mutta rahaa on vaikka kuin.
 
Ylös Bottom