Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pakko ihmetellä miten osutte niin helposti servuille joissa hakkerit jakaa rahaa. Tässä nyt puol tuntii hypellyt servuilta toisille välillä tehden tehtävii mutta ei osu. Kyllähän tollanen 10miljoonaa riittäisi helposti.

e: Lisäyksenä että kyllä noita +300 level-tyyppejä osuu samoille servuille mutta taitavat olla sellasia jotka eivät jaa sitä rahaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse olen tänään jo kaksi file complaintia laittanut menemään konsolin/pelin sisältöön sekaantumisesta. 2 tyyppiä ollut kisoissa jotka ei edes aja maaliin asti ja niille tuli miljoona rp pojoa ja toiselle 400 miljoonaa dollaria ja toiselle taisi tulla 750 miljoonaa dollaria.
Tuollaisten perseilijöiden takia varmasti tullaan kärsimään kaikki hetken päästä aivan varmasti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pakko ihmetellä miten osutte niin helposti servuille joissa hakkerit jakaa rahaa. Tässä nyt puol tuntii hypellyt servuilta toisille välillä tehden tehtävii mutta ei osu. Kyllähän tollanen 10miljoonaa riittäisi helposti.

Samaa koitin pari päivää sitten ja kaikki yli 100 rankin olleet olivat kfin crew porukka. Laittaakohan tämä matchmaking samanrankkista porukkaa samalle servulle
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt se tapahtui mulleki, eilen hyppäsin puplic servulle ja joku tyyppi ajoi tankilla mun yli. Hetken päästä pisti mulle tilille 50 dollaria :eek: aattelin tuhlata kaiken heti ja kävin siwasta ostaa PiSwasseria ja röökiä.

Sit jostain syystä joku laittoi mulle viestiä että: Give me money pliiz :) varmaa tyyppi ajatteli että kun olen 260 levelinen niin silloinhan tietenki kyseinen leveli on hankittu kusettamalla ja täytyyhän mulla miljardeja lojua tilillä, noh päätin sitten mennä ja ryöstää siwan, saaliiks tuli semmoset noin 1000 euroa ja sitten pistin rahat jakoon koko servulla niin että jokainen sai ainaki se 20 dollaria.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Melkoinen määrä xiittereitä nykypäivänä servuilla liikenteessä ainakin xlootalla.:eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No nyt kävi täälläkin niin, että hakkeri nimeltään killer2chainz pisti rahaa tulemaan. +200milj kolahti tilille. Kannattaakohan tästä nyt raportoida joka tapauksessa R*? Ei mua tuo raha haittaa, todellaki tuli tarpeeseen, en olisi nimittäin enää jaksanut grindata noita kisoja muutaman tonnin toivossa. Ei kait tuosta mitään sanktiota tule vaikka noita tuhlaisikin? Kunhan ei jaa eteenpäin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itselläkin se 1 miljardi 227 miljoonaa dollaria. :-D No eipähän lopu sit kesken.

Talvi muuten teki tulonsa Los Santosiin näin joulun kunniaksi. Tiedä minä en sitä, että onko siitä aiemmin mainittu, mut lunta pyryttää ja tuuli viheltää. Autotkin sudittaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juu vihdoinkin. Aamulla ei voinut edes koittaa nukkua pidempään kun oli pakko päästä tsekkaamaan, että joko nyt. Sitten juostiin vauhdilla laittamaan jouluvaatteet päälle ja ovesta pihalle. Jäi jopa se joka aamuinen viskipaukku välistä. Jokainen saa miettiä missä puhun itsestäni ja missä pelihahmostani :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No nyt kävi täälläkin niin, että hakkeri nimeltään killer2chainz pisti rahaa tulemaan. +200milj kolahti tilille. Kannattaakohan tästä nyt raportoida joka tapauksessa R*? Ei mua tuo raha haittaa, todellaki tuli tarpeeseen, en olisi nimittäin enää jaksanut grindata noita kisoja muutaman tonnin toivossa. Ei kait tuosta mitään sanktiota tule vaikka noita tuhlaisikin? Kunhan ei jaa eteenpäin?

Älä ole huolissas,ei rahan vastaanottamisesta tule yhtään mitään,ainoastaan sitä jakavat saavat tulevaisuudessa jotain sanktiota.Vähän sama kun torrentilla ei saa jakaa laillisesti,mutta ladata saa niin paljon kun huvittaa :)
Itellä kohta 4 miljoonaa jo kulunut,vielä olisi semmonen 96 jäljellä,kyllä nuo kuluu nopeaan kun paukuttaa survivalissakin "kaikki panokset" osiota ja ostelee autoja jne.Vaihdan kohta taas kämppääkin perhana :D

Mitäs,täällä puhutaan että olis lunta.Nyt on kyllä pakko mennä peliin...Toivottavasti ottavat lumen pois vasta joskus kun oikeastikin on lumen loppu,eikä vain jouluna...Tämä olisi hienoa vaihtelua,varmasti nyt porukka kokeilee sitä rekalla mount chiliadille!? Onnistuuko? :D:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mukavaa vaihtelua ku saatiin lunta tupaan! Vieläkö ite saisi joltakin hakkerilta rahaa ni jeps!,mulle ei ole napsahtanut millään vaikka hypin servuilta toisille!, jos joku haluaa lahjoittaa joulu mieltä niin Make7200 voi laittaa tulemaan!:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tää lumi on kyllä komia muuten mut hyvin epäaito,äänet kuuluu edelleen kuin normi lumettomassa,mikään ei uppoa lumeen jne. pikuvikoja tosin...Driftaaminen on aivan upeaa :D

Rahaa saa muuten tuhlattua satoja tonneja vaatekauppaan kun ostaa kaiken mitä irtoaa! (jos pääset sinne tai sieltä elävänä perhana :D) ja varokaa sit stickypommeja autossanne kun tulette ulos ostoksilta...

Lähettäisin muutamat miljoonat heti jos pystyisi,tuota massia on vieläkin liikaa.Mahdanko sanoa samaa joskus 3kk päästä :D


Nyt olis tarve sille nelivedolle,mutta ei taida olla yhtään pelissä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Missäs se joulupipo pitäs olla? Vaatehuoneesta etin mut löytyi vaan muut joulu asusteet?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä siellä omassa vaatekaapissa pitäisi kaikki olla. Minulla ainakin oli beanies valikon alla kaikki jouluhatut.

Nyt olis tarve sille nelivedolle,mutta ei taida olla yhtään pelissä?

Sultan on ja nykyään myös sandking xl kuulemma. Jos rahaa löytyy tai kadulla näet niin myös entity xf on neliveto. Itse en sillä pahemmin eroa huomannut asfaltilla ajamiseen kun äsken kohelsin poliiseja karkuun.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Noni,NurmoonBanaani lihosi 75 miljoonalla ja ite jollain 24 milj. Just kun pääsin tuhlaamasta muutamat miltsit,taas sitä sataa lisää :D

Jos teille tulee noita 100 milj. bountyjä,ni heittäkää vaan oma serveri pystyyn ja menkää sinne heittämään yks kuti kalloon.Näköjään rahaa voi tuosta antaa toiselle enemmänkin kun tuon 75% mut reilu kauppa :)
 
Ylös Bottom