Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten jotkut pääsee tätä jo pelaa :( Katoin tänää jonku streamii ja sielä se rälläs onlines jonku apinan kaa. Kyseessä siis ps4
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten jotkut pääsee tätä jo pelaa :( Katoin tänää jonku streamii ja sielä se rälläs onlines jonku apinan kaa. Kyseessä siis ps4

Pelikauppiailla on peli jo, jotkut on onnistuneet ostamaan pelin jo nyt, vaikka sitä ei vielä saisi myydä.

Mutta siis, uusia liikkumisvälineitä:

Kraken (sukellusvene)
Nagasaki Carbon RS (moottoripyörä)
Vapid Hotknife (auto)
Imponte Dukes (eli siis Dodge Charger!)
Declasse stallion (se tuttu GTA 3 auto, avomallina)
Cheval Marshall (monster truck)
Dinka Blista (Taskuraketti, CRX 87 vuodelta)
Hijak Khamelion (auto)

Nämä nyt ainakin onlineen, offlineen taitaa olla muitakin autoja tai ainakin jotain erikoismaalauksia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pelikauppiailla on peli jo, jotkut on onnistuneet ostamaan pelin jo nyt, vaikka sitä ei vielä saisi myydä.

Mutta siis, uusia liikkumisvälineitä:

Kraken (sukellusvene)
Nagasaki Carbon RS (moottoripyörä)
Vapid Hotknife (auto)
Imponte Dukes (eli siis Dodge Charger!)
Declasse stallion (se tuttu GTA 3 auto, avomallina)
Cheval Marshall (monster truck)
Dinka Blista (Taskuraketti, CRX 87 vuodelta)
Hijak Khamelion (auto)

Nämä nyt ainakin onlineen, offlineen taitaa olla muitakin autoja tai ainakin jotain erikoismaalauksia.
Noista löytyy myös kuvat ja tiedot Social Clubista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ne jotka pelin on saanut käsiiksi, on niitä jotka on pelikauppiaiden tuttuja tai itse pelikauppiaita tai muuten vaa jotain presidenttejä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ne jotka pelin on saanut käsiiksi, on niitä jotka on pelikauppiaiden tuttuja tai itse pelikauppiaita tai muuten vaa jotain presidenttejä.

Tai osaavat vain puhua pelin itselleen mutta siis tuo pitää kyllä paikkansa.

Saa muuten nähdä, nythän vissiin on niin että onlineen pääsee vain kun ostaa plussan (?) joten on se merkillistä jos joku haluaa maksaa päästäkseen hakkeroimaan peliä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Saa muuten nähdä, nythän vissiin on niin että onlineen pääsee vain kun ostaa plussan (?) joten on se merkillistä jos joku haluaa maksaa päästäkseen hakkeroimaan peliä :D

Noinhan se vissiin on.. Ja harvinaisen syvältä sieltä jostain onkin... Ainakin oma ajatusmaailma sotii nyt vahvasti sitä vastaan, että jos maksan pelistä jo kerran. Niin minkä takia mun pitää maksaa siitä vielä erikseen jotain kuukausimaksua, että voin pelata sitä kavereiden kanssa netissä? Varsinkin, kun mitään muuta hyötyä (ainakaan tällä hetkellä) siitä plusjäsenyydestä ei itselleni ole...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Noinhan se vissiin on.. Ja harvinaisen syvältä sieltä jostain onkin... Ainakin oma ajatusmaailma sotii nyt vahvasti sitä vastaan, että jos maksan pelistä jo kerran. Niin minkä takia mun pitää maksaa siitä vielä erikseen jotain kuukausimaksua, että voin pelata sitä kavereiden kanssa netissä? Varsinkin, kun mitään muuta hyötyä (ainakaan tällä hetkellä) siitä plusjäsenyydestä ei itselleni ole...

Köyhille kaikki on kallista
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Noinhan se vissiin on.. Ja harvinaisen syvältä sieltä jostain onkin... Ainakin oma ajatusmaailma sotii nyt vahvasti sitä vastaan, että jos maksan pelistä jo kerran. Niin minkä takia mun pitää maksaa siitä vielä erikseen jotain kuukausimaksua, että voin pelata sitä kavereiden kanssa netissä? Varsinkin, kun mitään muuta hyötyä (ainakaan tällä hetkellä) siitä plusjäsenyydestä ei itselleni ole...

No eipä tuota ole kyllä itsekään tarvinnut, jotain turhien pelien alennuksia sillä kait saa. Onneksi kuitenkin se on 50€ vuosi eikä kuukausi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tai 40€ alesta, ei hirveän paha vuodesta, 3,30€ kuussa.

Pitänee vissiin tehdä tuo Social Club tili että pääsee Onlineen?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tai 40€ alesta, ei hirveän paha vuodesta, 3,30€ kuussa.

Pitänee vissiin tehdä tuo Social Club tili että pääsee Onlineen?

Et tarvitse Social Club tiliä päästäkseen onlineen, mutta mikäli haluat että sun vanha PS3 hahmo (jos sellainen löytyy) siirtyy PS4 niin siinä tapauksessa Social Club tili on pakollinen. Tai jos et välitä, niin uudella hahmolla voit alottaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Et tarvitse Social Club tiliä päästäkseen onlineen, mutta mikäli haluat että sun vanha PS3 hahmo (jos sellainen löytyy) siirtyy PS4 niin siinä tapauksessa Social Club tili on pakollinen. Tai jos et välitä, niin uudella hahmolla voit alottaa.

Eikä ilmeisesti saa niitä vanhoille pelaajille tarkoitettuja etuja/tavaroita. Ilman Social Club tiliä siis.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo niin mä ymmärsin ettei saa, sama kun aikoinaan oli se nissan minkä sai vain jos oli social club tili. Niin luulen että sama juttu pätee myös näihin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Noinhan se vissiin on.. Ja harvinaisen syvältä sieltä jostain onkin... Ainakin oma ajatusmaailma sotii nyt vahvasti sitä vastaan, että jos maksan pelistä jo kerran. Niin minkä takia mun pitää maksaa siitä vielä erikseen jotain kuukausimaksua, että voin pelata sitä kavereiden kanssa netissä? Varsinkin, kun mitään muuta hyötyä (ainakaan tällä hetkellä) siitä plusjäsenyydestä ei itselleni ole...
Kyllähän sieltä niitä ilmaisia pelejä tulee joka kuukausi PS3/4 ja Vitalle niin kyllä sen 50€ vuodesta saa aika hyvin takaisin jo ensimmäisen ja viimeistään toisen kuukauden aikana. Ja vaikkei niitä peleistä juuri sillä hetkellä kiinnostuisi niin voihan ne aina "ostaa" ja saat ladattua milloin huvittaa.

Pelikauppiailla on peli jo, jotkut on onnistuneet ostamaan pelin jo nyt, vaikka sitä ei vielä saisi myydä.

Mutta siis, uusia liikkumisvälineitä:

Kraken (sukellusvene)
Nagasaki Carbon RS (moottoripyörä)
Vapid Hotknife (auto)
Imponte Dukes (eli siis Dodge Charger!)
Declasse stallion (se tuttu GTA 3 auto, avomallina)
Cheval Marshall (monster truck)
Dinka Blista (Taskuraketti, CRX 87 vuodelta)
Hijak Khamelion (auto)

Nämä nyt ainakin onlineen, offlineen taitaa olla muitakin autoja tai ainakin jotain erikoismaalauksia.
Ja tästä listasta Carbon RS, Hotknife ja Khamelion ovat niitä Collectors Edition kulkuneuvoja, jotka nyt tulevat kaikille vanhoille pelaajille saataville. Kuten myös CE aseet.

Ja voisin aika lailla varmana sanoa että suurin osa on saanut pelin "liian" nopean postin kulun takia... Tai sitten ovat tilanneet kaupasta joka lupasi pelin olevan perillä jo maanantaina.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ja voisin aika lailla varmana sanoa että suurin osa on saanut pelin "liian" nopean postin kulun takia... Tai sitten ovat tilanneet kaupasta joka lupasi pelin olevan perillä jo maanantaina.

Se on ihan faktaa että jotkut saa pelin liian aikasin koska pelikauppiaat myy aikaisin, itse olen saanut NHL-pelin muutaman kerran viikkoa aikaisemmin julkaisua, koska en pelaa onlinepelejä ja kauppias on siitä varma.

Onko jollakulla noita Collectors Edition autoja? Onko ne millasia? Entäs tuo Carbon RS? Ei ole ikinä tullut vastaan onlinessa vielä.

Chargeri, vihdoin, vihdoin kunnon muskeliauto :P
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Suru uutinen ainakin minulle, että ainakaa toistaseksi ei edelleen ole eläimiä havaittu onlinessa. Maailma, etenki Blain County tuntuis paljon elävämmältä jos sielä edes yks koira kävelis tai edes yks lintu liitelis taivaalla. Tai edes yksi kala uis meressä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mites ne lisäkanavat kämpän telkkariin? Eikö ne vieläkään tule!?! En ole ainakaan nähnyt missään mainintaa aiheesta...
 
Ylös Bottom