Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä se z-typen mainitsi ja sanoikin, että se oli ennen paras ja stirling teki monta sekuntia paremman ajan ja stirling on nopeampi mitä esim coquette (ei siis classic) tai bullet tuolla radalla.

stirling 1:06:800
z-type 1:10:200

Ok. Meni sitten vaan ohi kun luetteli noita tuon luokan autoja niin ison nipun. Hyvä että joku on tarkkana. Eiköhän tolla Z-Typellä kuitenkin pärjää, kun kuskin taidot kuitenkin useimmiten ratkaisee.
Tiedä sitten kuinka vertailukelpoisia noi ajat ( ajolinjat saattaa vaihdella ). Joutunut kuitenkin ajamaan ne erikseen ja into uuteen malliin saa joskus ylittämään itsensä, maybe. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oliskohan oranssi/hiilikuitu paras tuohon autoon, voisin mielessäni nähdä sen Paganin värityksellä :rolleyes: Ehkä puna-musta...

Googlehan löysi heti sen mitä ajattelin: Näytä liitetiedosto 14392
Voisi olla oranssi tai jopa metallin sininen tuohon sopiva...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tässä vihonviimeinen kuva ihan vaan värien puolesta,. kun tuo aurinkokin näyttäytyi. Ymmärsin kyllä mitä tarkoitit, Szuper niillä kirkkailla väreillä

0_0.jpg


Itse koulutukseltani mainosgraafikko ja nuo kirkkaan keltaiset tai ferrarin punaiset vaan jotenkin omaan makuun liian "makeita".

edit: ja tääkin siis vielä puolipilvisellä joten vähän tummat kirkkauden ja värikylläisyyden puolesta on nuo värit vieläkin

edit2: tuon vihreän taidan kyllä vaihtaa, kun silmä vähän sairastaa tätä comboa katsellessa. Kakkosväriksi ehkä kirkas oranssi tai jopa tuo tummempi pink. Tuo oranssi / hiilikuitu kuullostaa kylläkin ihan oivalta yhdistelmältä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Harmillisen rumalta näyttää toi rockstar editorista exportattu video, ois varmaan tullu kauniimpaa ku vaan nauhottais shadowplaylla.
101eee0ae86821001b8f361a0f7b368c.png
Aika suttuselta näyttää. Kyllähän se nyt tietty menis muuten, mutta ainoa tarkotus videossa oli nähdä miten hienolta peli näyttää. Steamikin tallentaa jostain syystä screenshotit jpg muodossa ja huonolla laadulla, niin pitää varmaan joku toinen ohjelma kuvien ottamiseen hommata :p

E: Väärään ketjuun tosiaan meni, GTA V ketjuun piti laittaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tässä nyt sitten kakkosvärin päivitys, ja tämä sitten viimeinen kuva tähän ketjuun i promise. :D

0_0.jpg


edit: ja siis n. 24 000 $ maksaa kuskittoman osiriksen tuhoaminen :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Takana nyt 9 super kisaa, joissa kaikissa voitto, joten ei paljoo paremmin vois uuden auton kanssa alkaa. :D Tällä postauksella kehun siis uutta osirista, enkä suinkaan olemattomia ajotaitojani. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miltäs pelle susta tuntuu toi uusi osiris, jos siis ehdit muilta online aktiviteeteiltasi kertoa. Sais vähän paremmin teknisiin hienouksiin perehtynyttä analyysiä tai ainakin siis arvostaisi moista. Oletko tyytyväinen uuteen superiisi ja onko se mielestäsi worth to buy??
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mullehan se oli hintansa arvoinen jo pelkän ulkonäön takia. Omaan hanskaan tuntuu aika samalta mitä entity joten siirtyminen tuohon oli helppoa.
Tuli se stirling ostettua heti kun kotiin pääsin, mutta en ole vielä kisaamaan päässyt kuin yhden kisan ja siinäkin minut kiilattiin pihalle kunnolla heti alussa. Hymyn se kyllä nostaa korviin kun kovassa vauhdissa irrottaa kaasusta kun on niin hienot äänet. Lisävalotkin toimii kun laittaa pitkät päälle joka oli ihan kiva ylläri. Tähän mennessä nuo on tainneet toimia vain bodhissa jollen väärin muista. Mesassa ne ei ainakaan toiminut silloin kun sillä ajoin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mullehan se oli hintansa arvoinen jo pelkän ulkonäön takia. Omaan hanskaan tuntuu aika samalta mitä entity joten siirtyminen tuohon oli helppoa.
Tuli se stirling ostettua heti kun kotiin pääsin, mutta en ole vielä kisaamaan päässyt kuin yhden kisan ja siinäkin minut kiilattiin pihalle kunnolla heti alussa. Hymyn se kyllä nostaa korviin kun kovassa vauhdissa irrottaa kaasusta kun on niin hienot äänet. Lisävalotkin toimii kun laittaa pitkät päälle joka oli ihan kiva ylläri. Tähän mennessä nuo on tainneet toimia vain bodhissa jollen väärin muista. Mesassa ne ei ainakaan toiminut silloin kun sillä ajoin.

Hyvä kuulla. Taidan sitten itsekin mennä ja ostaa tuon stirlingin, kun siinäkin jo pelkkä ulkonäkökin houkuttaa ja jos sounditkin kerran kunnon kilpurin niin aina vaan paranee. Z-Typekin toki tuore, mutta voihan noitakin kaksi olla ja talliin mahtuu aina uusia komeita autoja joilla huippu suorituskyky. Thanks, man !

edit: siellähän tuo tallissa jo nyt sitten lepää ja eikun viritykset ja baanalle. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuossahan tuo ja todella kovaa vauhtiahan toi menee. Jostain syystä oli vaikee valita väriä, ja tuo on siis cabernet red metallic johon päädyin todella pitkän harkinnan jälkeen. Eikä tosta taka puskurista voinut kyllä luopua. Soundit ihan mahtavat Rahaakin jäi 666 036 $. Toivottavasti ei enteile mitään saatanallisia säkeitä. :D

0_0.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

edit: ja siis n. 24 000 $ maksaa kuskittoman osiriksen tuhoaminen :D

Älä sitten aja autoasi mun tankin alle, multa menee vimisetkin hilut :D
Ei vaan, tää oli hyvä tieto, ehkä tällä voisi jopa saada ajella rauhassa ilman stikkyjä kylkeen, tai sitten ei... Minusta noissa muissakin autoissa pitäisi olla tuplasti hintaa jos joku tuhoaa sen. Pääsevät liian halvalla :D

Stirlingiin voisi sopia kultainen maali mutta koittakaas etsiä se normaali värinen bronze, oliskohan se vielä parempi :rolleyes:

Tuli mieleen tuokin että täähän on mersu, mulla oli just jokuaika sitten mersukokoelma täynnä yhtä autoa vajaaana, nyt sen sais täyteen... Tulee kalliiksi kerätä talli täyteen ja viritellä ne kaikki uudestaan :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Älä sitten aja autoasi mun tankin alle, multa menee vimisetkin hilut :D
Ei vaan, tää oli hyvä tieto, ehkä tällä voisi jopa saada ajella rauhassa ilman stikkyjä kylkeen, tai sitten ei...

On se omasta mielestä vieläkin liian halpa. 50k ni sit olis sopiva hinta, ei toi 24k ainakaan itseä vielä hidasta yhtään tuhoamasta toisen autoa. Eihän siinä tarvitse tehdä kuin yksi tehtävä/heisti setuppi niin se on tienattu jo takaisin :D

Edit: Tosin se tossa hinnassa on hyvää, että jos itse pa, niin se on entistä kivempaa räjäyttää se, kun tietää että omistaja itse joutuu maksumieheksi :D

Edit2: Tuli tosta autojen räjäyttelystä mieleen, että mites toi badsport homma oikeen mahtaa mennä? Eilen tuli yksin kuritettua muutamaa randomia PS3 puolella ja siinä sivussa meni muutamat autotkin, niin jos saan kolmosen puolella badsporttia, vaikuttaako se myös nelosen puolella?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^ Ei ainakaan luulisi vaikuttavan koska hahmot on erilliset.

Itsellä alkaa olemaan sellainen tilanne, että nuo voittotilastot alkaa jo merkitsemään. Pari kuukautta sitten mulla oli yli 250 häviötä enemmän mitä voittoja ja pelkkä ajatus 1:1 ratiosta oli ihan utopistinen. Nyt mulla on enää 25 häviötä enemmän mitä voittoja niin eihän tuota voi olla ajattelematta ja kyllä aina tulee kirottua jos häviää kisan jonkun toisen törttöilyn takia.
En sentään niin alas ole vajonnut, että alkaisin valitsemaan vain kisoja jotka tiedän voittavani ja tänäänkin hävisin kuusi kisaa putkeen yhdelle tyypille ja homma oli selvä siitä asti kun näin sen statsit aulassa: n.1200 voittoa ja n.400 häviötä. Ei silti mikään uber kuski ollut ja yhdessäkin kisassa jäin vain alle sekunnin ja yhden kisan jopa voitin koska se ei tainnut kuulua kyseisen kuskin suosikkeihin ja oli ajolinjat hakusessa. Kyllä noita kisoja ajaessa tuli jatkuvasti hoettua "spinnaa nyt edes kerran prkle" :D

Jotkut vielä väittää, että non contact kisat on verrattavissa time trialiin ja ihan tylsiä. Kyllä se on ihan eri asia koska esim point to point kisoissa on vain se yksi rykäisy ja pienikin moka voi maksaa voiton ja jollet osaa ajaa paineen alaisena niin varmasti mokaat. Jos vaan yksin hinkkaa aikaa paremmaksi niin sitä voi yrittää ihan niin monta kertaa kuin haluaa.

Ajoista puheenollen minulle tuli pari omaa sijoitusta aika yllärinä kun välillä tsekkasin leaderboardsit. Global listalla across the wilderness kisassa olin sijalla 51, turn the tide kisassa sijoitus 112, kolmen kierroksen criminal records kisassa sijoitus 102. Yleensä olen tottunut olemaan aina listojen häntäpäässä ja tuosta hyvänä esimerkkinä tunnel vision joka on minulle aika painajainen ja sijoitus on 50 000 paskemmalla puolella :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^ Ei ainakaan luulisi vaikuttavan koska hahmot on erilliset.

Itsellä alkaa olemaan sellainen tilanne, että nuo voittotilastot alkaa jo merkitsemään. Pari kuukautta sitten mulla oli yli 250 häviötä enemmän mitä voittoja ja pelkkä ajatus 1:1 ratiosta oli ihan utopistinen. Nyt mulla on enää 25 häviötä enemmän mitä voittoja niin eihän tuota voi olla ajattelematta ja kyllä aina tulee kirottua jos häviää kisan jonkun toisen törttöilyn takia.
En sentään niin alas ole vajonnut, että alkaisin valitsemaan vain kisoja jotka tiedän voittavani ja tänäänkin hävisin kuusi kisaa putkeen yhdelle tyypille ja homma oli selvä siitä asti kun näin sen statsit aulassa: n.1200 voittoa ja n.400 häviötä. Ei silti mikään uber kuski ollut ja yhdessäkin kisassa jäin vain alle sekunnin ja yhden kisan jopa voitin koska se ei tainnut kuulua kyseisen kuskin suosikkeihin ja oli ajolinjat hakusessa. Kyllä noita kisoja ajaessa tuli jatkuvasti hoettua "spinnaa nyt edes kerran prkle" :D

Jotkut vielä väittää, että non contact kisat on verrattavissa time trialiin ja ihan tylsiä. Kyllä se on ihan eri asia koska esim point to point kisoissa on vain se yksi rykäisy ja pienikin moka voi maksaa voiton ja jollet osaa ajaa paineen alaisena niin varmasti mokaat. Jos vaan yksin hinkkaa aikaa paremmaksi niin sitä voi yrittää ihan niin monta kertaa kuin haluaa.

Ajoista puheenollen minulle tuli pari omaa sijoitusta aika yllärinä kun välillä tsekkasin leaderboardsit. Global listalla across the wilderness kisassa olin sijalla 51, turn the tide kisassa sijoitus 112, kolmen kierroksen criminal records kisassa sijoitus 102. Yleensä olen tottunut olemaan aina listojen häntäpäässä ja tuosta hyvänä esimerkkinä tunnel vision joka on minulle aika painajainen ja sijoitus on 50 000 paskemmalla puolella :D

Kuullostaa ihan terveen kiihkeeltä, jos saa sanoa.( ups sanoin jo :cool: )Itse niin kuin kerroin tullut odoteltua omissa kisoissa maaliviivalla, että ne pahnanpohjimmaisetkin pääsis kokeen koko radan ja on sitten noita juniori suomikavereita, jotka innoissaan ovat toistuvasti pyytäneet "raceen" ja kun sanoneet tarvitsevansa rahaa on tullut sellanen isoveli fiilis,niin odottanut niitäkin viivalla antaen heidän voittaa, jotta saavat enemmän rahaa kerralla ajatellen ettei niistä voitoistakaan noille ole haittaa.Näinollen en ole noita voittoja niin tärkeinä omalla kohdallani pitänyt mutta hienoo kuulla noin 1:1 saldoista eli big respect noin tiukasta saldosta. Itsellä paras aika leaderboardilla, mitä niitä nyt on tullut silmäiltyä, on ollut joku 500+ tietämillä, joten nuo myös todella kovia suorituksia !! Siellähän on kymmeniä jollei jopa satoja samalla tuhannesosalla peräkkäin, jolloin ilmeisesti sijoituksen ratkaisee se missä aikajärjestyksessä nuo tehty eli kuka ensin on korkeimmalla. Onnea vaan että saat tuon käännettyä voiton puolelle.Itse joskus miettinyt, jopa niin että paljonko noilla 4000 voittoaja 1500 häviötä omaavilla mahtaa olla kesken jätettyjä ratoja eli täysin hukkaan heitettyä aikaa, jos ei noita häviöltä säästymisiä lasketa. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse joskus miettinyt, jopa niin että paljonko noilla 4000 voittoaja 1500 häviötä omaavilla mahtaa olla kesken jätettyjä ratoja eli täysin hukkaan heitettyä aikaa, jos ei noita häviöltä säästymisiä lasketa. :D

Itse olen ollut siinä luulossa, että jos lähtee kesken kisan pois niin siitä tulee häviö. En kyllä itse ole seurannut, että onko omat häviöt muuttuneet rage quitin jälkeen. Sillä asenteella aina lähtenyt pois, että mieluummin sen häviön ottaa nyt eikä enää hermojaan enempää rassaa jos koko kisa on alusta asti pelkkää romurallia ja catch up on pois päältä niin ei kuitenkaan ole mahdollisuuksia enää voittaa.
Samoin jos on pelannut jonkun oma tekemää rataa ja siinä on lopussa tietenkin ollut joku typerääkin typerämpi hyppy johon 90% kisaajista jää jumiin ( jotta radan tekijä itse voittaa) niin mieluummin lähden pois siinä vaiheessa kuin tuhlaan aikaani.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Älä sitten aja autoasi mun tankin alle, multa menee vimisetkin hilut :D
Ei vaan, tää oli hyvä tieto, ehkä tällä voisi jopa saada ajella rauhassa ilman stikkyjä kylkeen, tai sitten ei... Minusta noissa muissakin autoissa pitäisi olla tuplasti hintaa jos joku tuhoaa sen. Pääsevät liian halvalla :D

Stirlingiin voisi sopia kultainen maali mutta koittakaas etsiä se normaali värinen bronze, oliskohan se vielä parempi :rolleyes:

Tuli mieleen tuokin että täähän on mersu, mulla oli just jokuaika sitten mersukokoelma täynnä yhtä autoa vajaaana, nyt sen sais täyteen... Tulee kalliiksi kerätä talli täyteen ja viritellä ne kaikki uudestaan :D

No juurikin tuon takia joutui arpomaan LS Customsissa tuota väriä stirlingiin niin kauan kun oli kolme vaihtoehtoa joista ei vaan osannut päättää: :D Eli tuon cabernet red metallicin lisäksi, johon siis päädyin oli juurikin nuo bronze ja gold, joita tihrusin pitkään. Siellä tallin "keinovalossa" nuo "jalometallit" näkyy mielestäni todella huonosti ja vaikka sen osaa kuvitella suurinpiirtein sinnepäin, niin olisi paljon parempi mielestäni jos nuo näkisi "ulkona" vallitsevan "luonnonvalon" vallitessa, joista suora auringon valo olisi mielestäni paras. Eihän noilla tallissa kukaan aja. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse olen ollut siinä luulossa, että jos lähtee kesken kisan pois niin siitä tulee häviö. En kyllä itse ole seurannut, että onko omat häviöt muuttuneet rage quitin jälkeen. Sillä asenteella aina lähtenyt pois, että mieluummin sen häviön ottaa nyt eikä enää hermojaan enempää rassaa jos koko kisa on alusta asti pelkkää romurallia ja catch up on pois päältä niin ei kuitenkaan ole mahdollisuuksia enää voittaa.
Samoin jos on pelannut jonkun oma tekemää rataa ja siinä on lopussa tietenkin ollut joku typerääkin typerämpi hyppy johon 90% kisaajista jää jumiin ( jotta radan tekijä itse voittaa) niin mieluummin lähden pois siinä vaiheessa kuin tuhlaan aikaani.

Ei tuu häviöitä poistumisesta vaikken itse montaa kertaa ole poistunutkaan. Vain silloin kun on huomannut tokan kierroksen alkaessa, että seuraava on 2/99 tyyliin. :D Ja muun pakottavan syyn takia. Olisi nimittäin epäreilua, jos pelin tiltatessa tai onlinen/ yhteyden katketessä tulisi noiden takia meriittilistaan aina häviö, enkä usko itse pelin tekniikkaa suunnitellun noin pitkälle, että se erottaisi poistumisen syyn.Niin ja esim. pakottavan wc hädän iskiessä tai jonkun muun tuon tyyppisen "häiriön" takia.

edit: ja siis omien poistumisien perusteella lähes satavarma, ettei noista ainakaan ole tullut häviötä. Tuon takiahan ainakin oman käsitykseni mukaan tuota "skippaamista" noin paljon esiintyy ja ollut kyllä pelin aikana kavereiden kanssa tuosta monta kertaa puhettakin onlinessä.

edit2: bad pooliahan pelikin esittää ainakin, kun yksin jäätyä huomaa vikana, että pitäisi ajaa vielä monta tuntia ja poistuu.Ja noilla tilttaamisilla en tarkoita kertoja jolloin yhteys katkeaa kaikilta. Niistähän tuo häviö olisi oikeusmurha, kun ei silloin olisi kisan voittajaakaan.

Ja kertokaa nyt joku ihmeessä jos asian varmalta pohjalta tietää.

Ja eihän nuo ainakaan kisan alkupuolella poistuneet näy edes lopun taulukossakaan, jossa siis järjestys ja ajat+ peukutetaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hostasin ekat kolme kisaa stirlingille. Ihmeen moni jäi aulaan vaikka sports classics kisa olikin. Ekan noista voitin, vaikka kyllä yllätti muutama seikka. Eli esim. se että kun tuli serpentiinimutkaan, jossa matala kaide ulkokaarteessa, niin jos vähänkin osui kylki vanhaan tyyliin kaiteesta tukea hakien, niin tuo stirlinghän veti " barrel rollin" akselinsa ympäri kaiteen yli pöpelikköön.
Samaten jos joku muu kisailijoista hipaisi niin spinnas , enkä tarkoita siis mitään varsinaista pyöräytysyritystä. Tosissaan sai kyllä noiden jälkeen vääntää voitosta Z-Typejen kanssa. :D
Eli vaatii kyllä vähän totuttelemista, ennekun ton handlaa paremmin. Kaksi muuta menikin ketuilleen sen takia kun tosissaan vetivät perään ja toi siis lähtee pienestäkin pususta lentoon kohti kauas ulos radalta. Z-Type ei moisista tilteistä käsistä/ radalta lähde minnekään.

Kaikenkaikkiaan kuitenkin huikee peli enkä siis kadu ostostani pätkääkään. Joissain sports classics radoissa tulee varmaan tulevaisuudessa kylläkin mietittyä, että lähteekö tuolla vai Z-Typellä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eilen menikin sit semmoset 5 miljoonaa taivaan tuuliin ihan kun siwassa ois käynyt, ostin sit kaikki nämä dlc autot paitsi se vigero. Hienoja autoja kieltämättä, mutta osiriksen hinta nyt on ehkä pistetty ihan liian kovaksi, eikä eilisen kisatestin aikana edes vaikuttanut mitenkään ylivoimaselta. Sport Classicit on mun heikkous, kaikki classicit tähään mennessä ostanut ja tuntuu et niitä alkaaki olee liikaa. Ei siinä muuten mitään mut talli täynnä autoja eikä oikee enää tässä vaiheessa ole mitää mistä haluaisin luopua. Eilenki joutui luopuu väkisin joistakin autoista, toivottavasti saadaan vielä ainakin yksi talli lisäksi.

Sit nään kultacamo lentokoneet jne, nii ne on nyt niille joilla sitä rahaa on ihan liikaa eikä tiedä että mihii sitä enää vois tuhlata.
 
Ylös Bottom