Vastaus: Grand Theft Auto Online
Ei ookkaan toi uusien rekisterikilpien tilaaminen enää mitään halpaa puuhaa; 100 000$ per auto

Ennen tottunu ostamaan autoihin parilla tonnilla MADAMY-kilvet, mut nyt sain vaan pariin edustusautoon hankittuu uudet GENERAL-kilvet
Kun oma lempiharrastus pelissä on shoppailun ohella se sotiminen, nii nyt pitää avautuu parista Rockstarin lisäämästä jutusta, jotka mun mielestäni on tehny sotimisesta ei-niin-kivaa.
Ensimmäinen veemäinen juttu, joka peliin on lisätty, on ne rumat bulletproof kypärät. Ite kun en koskaan käytä freemodessa sotiessani mitään armoria, niin alko randomit olemaan aika ylivoimasii kun tulivat täysillä armoreilla ja niillä h*****in bulletproof kypärillä. Ite en koskaan oo semmosta pottaa hahmoni päähän pistäny, enkä myöskään tuu pistämään. Eihän semmoset sovi hienoille naisille ja kenraaleille

Mut kyllä mä nyt oon alkanu kuitenkin tottumaa niihin. Voitan mä ne randomit edelleenki 5-0.
Sitte ne hemmetin panssaroidut autot... Onhan ne heisteissä ihan kivoja ja silleen, mutta sit kun juoksentelee kaduilla ja joku sankari tulee Kurumallaan viereen ja alkaa ampumaan rumasta autostaan, nii menee jo hermot. Onneks ne sentään on viel helppo tappaa. Mut sit kun sielt tuleekin kaks sankarii sillä autolla jonka lavassa on se jäätävä tykki, nii sit palaa käämit kokonaan. Kun spawnaat kuoleman jälkeen johonkin kadunvarteen nii joha kulman takaa tulee samat sankarit ja alkaa tykittämään.
KAIKISTA ÄRSYTTÄVIN lisäys on kuitenkin se s*****an horning launcher

Millä ikinä lenteleekään, niin koko ajan kuuluu piippiippiippiippiip. Kyllähän ne ohjukset saa helposti väistettyy varsinkin hävittäjillä, mut jollakin Savagella ei oo sit mitään toivoo pelastautumisest. Ja kun hävittäjällä syöksyt jotain maassa olevaa kohdetta kohti, niin se kohde saa helposti räjäytettyy sut, kun se ohjus lentää suoraa nokkaan. Ne hävittäjien cannonit kun ei muutenkaan kanna pitkälle, niin nyt pitää entistä tarkemmin tähdätä kohteisiin, koska Rockstar meni laskemaan cannonien tehoo aika roimasti. Ennen ilmataisteluissa piti vaan saada tähtäin osotettuu kohti toista lentokonet ja painaa kerran X-painiket, nii johan räjähti. Nykyään pitää ampuu iha hemmetin kauan, ennen ku alkaa ees savuttamaan pahasti. Kyllä mä tän muutoksen sit hyväksyisin, jos NIITÄ HORNING LAUNCHEREITA EI OLIS! Jos semmosia kerran lisätään, nii sit pitäis lentovehkeisiinki lisätä flaret/soihdut, jotka hämäis sitte niit ohjuksia. Ennen vanhaan meiät hävittäjälentäjät ammuttiin alas miniguneilla, heavy snipereillä ja buzzardeilla (tai no muut hävittäjälentäjät ammuttiin alas, mua eivät saaneet

.)
Nykyään lentovehkeiden ohjukset lukittautuu muihinki autoihin ku vaan poliisiautoihin. Ihan tyhmää sekin. Siit on tullu liian helppoo räjäyttää autolla liikkuva viholline hävittäjäl ja koptereil (vaikka ei se ennenkään vaikeeta ollut).
Lisäisivät välillä jotain, josta olis oikeesti apuu. Niinku esimerkiks luottokortit ja/tai pankkilainat. Uudet vehkeet ja vakuutusten omavastuut alkaa olee sen verran kalliita, et ei enää omilla rahoilla pärjää