Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Saakos ekan kerran bonuksen tuplana myös? Taidan vetää leaderina koko höskän nyt niin saa alta pois kun on varmasti apureita. Kyse siis Humane Labs Raidista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sain ostohyvitykseni eikä tarvinnut kuin se yksi viesti laittaa supporttiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Viis tuntia pelannu ja saanu kaks setuppii valmiiksi. Kuinka voi olla noin paskaa porukkaa jos on pelannut tätä edes 30 tasolle?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^Se on niitä elämän suuria mysteereitä :D

Yksi syy voi olla se, että porukat on pelanneet aina cooppina niitä contact tehtäviä ja kunhan edes joku pysyy hengissä niin tehtävä menee läpi joten kuolemisella ei pahemmin ole väliä. Eipä tuossa kyllä pelaamaankaan opi jos luottaa siihen, että kyllä ne muut hoitaa homman. Tai sitten ollaan totuttu tekemään niitä jonkun buzzardin kanssa jne joten sitten ryöstöissä ollaan täysiä maalitauluja kun pitäisi jalkamiehenä jotain tehdä ja vielä hengissäkin pysyä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt on ollut mahdottomuus laskeutua Hydralla lentokentälle... Varmaan tuntiin en ole ollut edes tositoimissa, kun vartin saa odottaa pelaajia ja sitten joku idiootti lähtee heti pois. Pitäisi olla joku älykkyysraja tähänkin peliin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt on ollut mahdottomuus laskeutua Hydralla lentokentälle... Varmaan tuntiin en ole ollut edes tositoimissa, kun vartin saa odottaa pelaajia ja sitten joku idiootti lähtee heti pois. Pitäisi olla joku älykkyysraja tähänkin peliin.
Tai parempaa - naamaraja [emoji16]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

:D HOT KNIFE PICTURES* Presents !! :D :

Hot Knife "Attack"
&
Hot Knife "Old School"

v6bvJHGWLE-r6IbN4ODbyw_0_0.jpg


ybb3aDGznUKJL0rtkT9VaA_0_0.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Setupit vaivaisessa 7 tunnissa läpi ja finaali jäi tekemättä. Vaikutti kuitenkin helpolta. Uskomatonta, kuinka viimeiseen setuppiin sai aikaa menemään vaikka se oli lapsellisen helppo. Randomit ei osaa.

Pakko lisätä, että 7 tuntia taukojen kanssa. Eli ei oikeasti noin kauan ja tuostakin aika paljon meni pelaajien etsimiseen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tälläne pieni varotuksen sana ja pitäkää silmät auki :)

oLp3Ro2001 ja sotilas1000 .. kummatkin luultavasti jepsu55n kavereita, tykkäävät pistää sulle viestiä ja sillä aikaa hosti pistää heistin finaalin 50-50-0-0 payoutiin. Heti kun pistin "Not ready" ni hosti (oLp3Ro2001) lähti.

Siin on kyl semmone teho-trio ettei mitää rajaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tälläne pieni varotuksen sana ja pitäkää silmät auki :)

oLp3Ro2001 ja sotilas1000 .. kummatkin luultavasti jepsu55n kavereita, tykkäävät pistää sulle viestiä ja sillä aikaa hosti pistää heistin finaalin 50-50-0-0 payoutiin. Heti kun pistin "Not ready" ni hosti (oLp3Ro2001) lähti.

Siin on kyl semmone teho-trio ettei mitää rajaa.

Jos ihan noin niin monoo vaan ! Ihan turhaan KFIN crewn jäsenet saa auto-inviteja tollasilta miinoilta !!

edit : jaa niin eihän tuosta kylläkään selvinnyt onko noi kaksi jäseniä, mutta jos esim. jepsu55 hostaa ja noi mukana niin sama miinahan se sitten on. Aikamoisia velikultia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos ihan noin niin monoo vaan ! Ihan turhaan KFIN crewn jäsenet saa auto-inviteja tollasilta miinoilta !!

edit : jaa niin eihän tuosta kylläkään selvinnyt onko noi kaksi jäseniä, mutta jos esim. jepsu55 hostaa ja noi mukana niin sama miinahan se sitten on. Aikamoisia velikultia.
Jepsu55 ei lobbyssa ollut mutta kyllä nuo 2 muuta ovat crewin jäseniä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Senkun laittaa socialclubin seinälle asiasta keskustelua pystyyn ja ilmoitusta crewin ylläpitoon tuommoisista arjen sankareista. Eipä ne kauaa crewissä pysy tuommoisella käytöksellä. :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ehkä saattaa sivuta aihetta jollaintapaa, tai sitten ei mutta pakkohan tämä on tänne linkittää :D
https://www.youtube.com/watch?v=8mcGoKPD8N4

Ja joo, mulla kans setuppeja miljoona kohta takana mutta ei yhtä hiton heistiä läpi, olen ihan haka ampumaan kopterista mutta kun kuski on päätön, niin tee siinä jotain... :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Senkun laittaa socialclubin seinälle asiasta keskustelua pystyyn ja ilmoitusta crewin ylläpitoon tuommoisista arjen sankareista. Eipä ne kauaa crewissä pysy tuommoisella käytöksellä. :rolleyes:

Päällystön puhutteluun ihan privaviestein. Mitä noita communityssä huuteleen. Laittaa sitten herrat isotherrat päätöksensä feediin ja ehkä vielä vähän perustellen niin näkevät vähän muutkin niitä rajoja, vaikka ne maalaisjärjellä kyllä pitäisi tajuta muutenkin. Enkä siis ole mitenkään ohjeistamassa KFIN crewn toimintaa, vaan näin toimin itse commissionerina crewssa jossa 120 jäsentä. Ei oo tullut kylläkään itsellä 10 kk uran aikana mitään negatiivista vastaan. Ei siis mitään mihin olisi tarvinnut puuttua crewn suhteen. Toi mitä kundit harrastaa nimenomaan omia "fellow crew membereitä" kohtaan kulkee sarjassa nimeltä -petos- ! :cool: Siis viedään RAHAA oman porukan kollegoilta ! Eräänlaista kotirottailua !

edit : vedä nyt sitten Heist vaan huomataksesi, että osuutesi on 0 %, niin voi hyvää päivää.Sit muistat viestin, jossa luki tyyliin "paljon klo ??" tai "JOTKUT on tän jälkeen rikkaita ;)" -viestin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

vedä nyt sitten Heist vaan huomataksesi, että osuutesi on 0 %, niin voi hyvää päivää.Sit muistat viestin, jossa luki tyyliin "paljon klo ??" tai "JOTKUT on tän jälkeen rikkaita ;)" -viestin.
Viesti jonku ko henkilö minulle pisti oli "Osaatko hackata?", samantien ku olin lähteny ni tuli mielee että olis pitäny antaa pikku opetus ja vaikka lähtee siin finaalin loppumetreil ja pistää jotain hienoa viestiä takaspäin
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Viesti jonku ko henkilö minulle pisti oli "Osaatko hackata?", samantien ku olin lähteny ni tuli mielee että olis pitäny antaa pikku opetus ja vaikka lähtee siin finaalin loppumetreil ja pistää jotain hienoa viestiä takaspäin

Joo harmi tosiaan ettet jo heistin tuoksinnassa päätynyt tuohon ratkaisuun. Nimittäin nuo kun tuossa onnistuvat, niin toteavat kaavan toimivaksi ja seitti eikun kasvaa kun samanhenkiset kuulee sen tuottavuudesta. Siis jos nää on about "bloody twelvies" osastoa. Itsellä ei kyllä edes mieleen juolahtaisi, kun tuostahan on veljeys kaukana ja jos sitä noin toteutettuna käytetään hyväksi, niin -no respect interactive, so you have been kicked -ticket- vaan postiin. Ei tollaista enää selitellä tai paapota just saying !! :cool:

peace

ak_ZfoYUFk6fBdhqGZBPRg_0_0.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tälläne pieni varotuksen sana ja pitäkää silmät auki :)

oLp3Ro2001 ja sotilas1000 .. kummatkin luultavasti jepsu55n kavereita, tykkäävät pistää sulle viestiä ja sillä aikaa hosti pistää heistin finaalin 50-50-0-0 payoutiin. Heti kun pistin "Not ready" ni hosti (oLp3Ro2001) lähti.

Siin on kyl semmone teho-trio ettei mitää rajaa.

Nämä 3 pelleä vois palata IGN:n. Pihalle vaan sanon minä!:mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Haluaiskos joku hyväksyä mun toisen accountin crewiin? PS4 puolella pelailen, psn RihannaMarryMe ja psn tunnuskin on näkyvissä socialclubissa..

Joku oli hylännyt liittymispyynnön, kun eilen sellaisen laitoin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos ihan noin niin monoo vaan ! Ihan turhaan KFIN crewn jäsenet saa auto-inviteja tollasilta miinoilta !!

edit : jaa niin eihän tuosta kylläkään selvinnyt onko noi kaksi jäseniä, mutta jos esim. jepsu55 hostaa ja noi mukana niin sama miinahan se sitten on. Aikamoisia velikultia.

Tuota, älä nyt ota Ghost River nokkiisi mutta kyllä me tiedetään mitä näille tehdään ilman neuvoja. Näistä on vaan hyvä aina kuulla enemmänkin useilta jäseniltä kuin se et on toisen sana toista vastaan. Joten minä keskityn Kfinin jäsenten kinastelujen selvittelyyn niin keskity sinä omiesi.

. Enkä siis ole mitenkään ohjeistamassa KFIN crewn toimintaa, vaan näin toimin itse commissionerina crewssa jossa 120 jäsentä. Ei oo tullut kylläkään itsellä 10 kk uran aikana mitään negatiivista vastaan. Ei siis mitään mihin olisi tarvinnut puuttua crewn suhteen.

Vähän kuulostaa ohjeistukselta mutta ei takerruta pikku seikkoihin. Se vaan on hiukkasen eri kun on 120 jäsentä kun et on 660 joiden perään kattella. Jos olisi sama ydinporukka mikä oli alusta asti(+/- 100 jäsentä) niin ei yli puoleentoista vuoteen olisi mihinkään puuttua mitenkään.

Nämä 3 pelleä vois palata IGN:n. Pihalle vaan sanon minä!:mad:

Tähän taidan päätyä

Haluaiskos joku hyväksyä mun toisen accountin crewiin? PS4 puolella pelailen, psn RihannaMarryMe ja psn tunnuskin on näkyvissä socialclubissa..

Joku oli hylännyt liittymispyynnön, kun eilen sellaisen laitoin.

Oli hylätty sen takia kun nimimerkistäsi ei selvinnyt minkä maalainen olet eikä profiilisiakaan päässyt katsomaan, myöskään nimimerkkisi ei viitannut Suomeen mitenkään että siitä olisi voinut mitään päätellä.
 
Ylös Bottom