Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ohoh, oli Insurgent -50% alennuksessa sopivasti. Mites tuo Pick Up versio kun sekin on puoleen hintaan ja ihan näpsäkän näköinen. Joko tuon kehtaa 600k hinnalla ostaa, vaikka Pegasukseen meneekin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ohoh, oli Insurgent -50% alennuksessa sopivasti. Mites tuo Pick Up versio kun sekin on puoleen hintaan ja ihan näpsäkän näköinen. Joko tuon kehtaa 600k hinnalla ostaa, vaikka Pegasukseen meneekin?

Osta pois, on sillä ihan hauska leikkiä välillä mutta alku viehätyksen jälkeen tulee harvemmin enää käytettyä. Enemmän tuohon törmää onlinessa kun jotkut haluaa aiheuttaa rähinää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onkos mitää hyvää suomi crewiä olemassa xbonelle missä olis pelaajiakin vielä? Social clupista löyty jotai avoimia mut eipä jengi niissä tunnu enää paljo pelaavan..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Insurgentin lisäksi myös Hydra ja Valkyrie alennuksessa -50% rajoitetun ajan, eli nyt Hydran saa 1,5miljoonan ja Valkyrien about 1,4miljoonan hinnalla...!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuota, älä nyt ota Ghost River nokkiisi mutta kyllä me tiedetään mitä näille tehdään ilman neuvoja.


Joo en tietenkään ota nokkiini- :D Kyseessähän olikin lähinnä kannanotto, jonka taustalla siis huoli suomalaisten pelaajien "oikeusturvasta" ja mainitsin kyllä juuri ettten ohjeista vaan kun kerran kommentoin niin esitän myös oman mielipiteeni ja hieman myös yhdenlaista ratkaisua / toimenpidettä, jottei olis pelkkää "tehkää jotain" -huutelua. Tarkoitus olikin siis nimenomaan crewnne jäseniä, päällystöä ja itse CREWta lähestyä miteä kunnioittavimmin.

Tää on NIIN järjettömän kokoinen globaali peli, että sitten kun kuulee tollaista käytöstä JUURI suomalaisilta, niin se kyllä vähän shokeeraa ja saa avutumaan tänne ihan myötähäpeästäkin. Arvostan siis KFIN crewta ja pahoittelut jos olen antanut tunkeilevan kuvan, mutta epäoikeudenmukaisuus on yksi ihmiskunnan pahimmista "vitsauksista"

Kyllä toi 120 jäsentäkin on aikamoista trafiikkia aiheuttava jäsenmäärä. Olen ollut siinä onnekas, että noista aktiivipelaajista rungon muodostava jenkkiporukka on niin COOL-mentaliteetilla liikenteessä, et niil on hauskaa synkemmissäkin pelitilanteissa. Monesti just miettinyt kun ovat saaneet "kivee" niskaan tai putattu ulos radalta niin riemuitsevat ja löytävät sen tilannekomiikan vaikka osuukin omalle kohdalle. :D

Koittakaa kestää mun kritiikkiä. Se on ihan vaan positiivisessa mielessä postattua kannanottoa, joka ei siis missään nimessä ponnista koskaan miltään "tehkää näin" pohjalta. Sori jos koit tuon agitoinniksi ja ggs ja hyvää kesän jatkoa koko KonsoliFIN crewlle.

HOT KNIFE : "Attack2" :

iTXbs2c-SkWHx8wjQUjfCA_0_0.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mistä näitä omien tappajia oikeen tulee? Olin pitkästä aikaa shoppailemassa Ponsonboyssa, kunnes RAKETTIMIES-niminen crewiläinen tuli ja tappo, jotta sais 1000$ bountyn multa. Lähetin heti viestiä GTA:n kännykän kautta, mutta lähti vain serveriltä palauttamatta rahoja. Lähetin sitten ihan pleikkarin kautta vähän pidemmän viestin ja kerroin kuuluvani liutetantteihin, jotta raukka pelästyis ja pyytäis anteeks. Mitään anteekspyyntöä ei kuitenkaan tullut. Ei mua se 1000$ kiinnosta, pännii vaan et jotkut ei ymmärrä crewin tarkotusta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mistä näitä omien tappajia oikeen tulee? Olin pitkästä aikaa shoppailemassa Ponsonboyssa, kunnes RAKETTIMIES-niminen crewiläinen tuli ja tappo, jotta sais 1000$ bountyn multa. Lähetin heti viestiä GTA:n kännykän kautta, mutta lähti vain serveriltä palauttamatta rahoja. Lähetin sitten ihan pleikkarin kautta vähän pidemmän viestin ja kerroin kuuluvani liutetantteihin, jotta raukka pelästyis ja pyytäis anteeks. Mitään anteekspyyntöä ei kuitenkaan tullut. Ei mua se 1000$ kiinnosta, pännii vaan et jotkut ei ymmärrä crewin tarkotusta.

Meikäläinen kyllä jatkaa tätä kommentointia kun asia niin lähellä sydäntä. Itse SIIS laittaisin tällaisessa tilanteessa feediin päiväkäskyn, jossa yleisimmät rike-aiheeet ja niistä automaattisesti seuraavat rangaistukset. Ja kyllä mä henkilökohtaisesti olen edelleen sitä mieltä ettei noita kumminkaan ole hyvä feedissä julkisesti kinata. Ajatelkaa nyt sitä "Archie Lötjöstä, Australian serkkua", joka katselee teidän julkista postaamista niin ei se vättämättä anna kovin pro kuvaa crewsta mahdollisille crewsta kiinnostuneille.

Tää siis taas kannanotto kun kuitenkin täällä KonsoliFIN-foorumin jäsenenä viihdyn, kiitos yhteisölle siitä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eipä noita keskusteluita meidän crewssä hirveästi julkisesti käydä. Suurin osa keskusteluista käydään facebookissa, suljetussa yhteisössä...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mistä näitä omien tappajia oikeen tulee? Olin pitkästä aikaa shoppailemassa Ponsonboyssa, kunnes RAKETTIMIES-niminen crewiläinen tuli ja tappo, jotta sais 1000$ bountyn multa. Lähetin heti viestiä GTA:n kännykän kautta, mutta lähti vain serveriltä palauttamatta rahoja. Lähetin sitten ihan pleikkarin kautta vähän pidemmän viestin ja kerroin kuuluvani liutetantteihin, jotta raukka pelästyis ja pyytäis anteeks. Mitään anteekspyyntöä ei kuitenkaan tullut. Ei mua se 1000$ kiinnosta, pännii vaan et jotkut ei ymmärrä crewin tarkotusta.

Kuullostaa kyllä niin samalta kaverilta mikä mut tappoi silloin jokupäivä... Isoilla kirjaimilla oli nikki, mutta mä en voi olla täysin varma tuosta nikistä :rolleyes:

Muuten, onkos nuo heistien ns. mitalit siten että Platinum tulee aina joka kerta hostille? Mietin vaan tuota trophyä jossa vaaditaan 25 platinumia, riittänee siis 25 hostattua heistiä tai setuppia?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eipä noita keskusteluita meidän crewssä hirveästi julkisesti käydä. Tai käydään periaatteessa, facebookissa suljetussa yhteisössä...

Ei ole tarkoitus kritisoida, mutta itselle ainakin jäi huono vaikutelman juuri sen teidän feedin viimeisten parinkymmenen viestin luettuani nimenomaan sen takia että siellä julkisesti ruodittiin globaalissa nollajakelussa "firman" asioita. Site on crewn markkinointi- ja eteissivu, jossa oman näkemykseni mukaan tuodaan crewsta hyviä asioita esille ja jonka feedissä on ilmoitusluontoisia promotes. meetings, annoucements ym. asiallista firman sisäistä, MUTTA julkista tietoa. Likapyykin voi sitten pestä sisäisesti.

Ymmärrän kyllä että tuo on varmaan perinteinen, hyvin toiminut toimintatapa, joka nyt sit näkyy vähän oudommassa valossa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei ole tarkoitus kritisoida, mutta itselle ainakin jäi huono vaikutelman juuri sen teidän feedin viimeisten parinkymmenen viestin luettuani nimenomaan sen takia että siellä julkisesti ruodittiin globaalissa nollajakelussa "firman" asioita. Site on crewn markkinointi- ja eteissivu, jossa oman näkemykseni mukaan tuodaan crewsta hyviä asioita esille ja jonka feedissä on ilmoitusluontoisia promotes. meetings, annoucements ym. asiallista firman sisäistä, MUTTA julkista tietoa. Likapyykin voi sitten pestä sisäisesti.

Ymmärrän kyllä että tuo on varmaan perinteinen, hyvin toiminut toimintatapa, joka nyt sit näkyy vähän oudommassa valossa.
En ole ihan varma, että mitä viestejä mahdat tarkoittaa. Mutta jos meinasit sitä meidän feedistä löytyvää sääntö aiheista keskustelua, niin ainakin omasta mielestäni se on vaan hyvä että on näkyvillä. Jos joku harkitsee sen perusteella liittymistä, niin luulisi ainakin tulevan selväksi että mitä ei ainakaan saa tehdä...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kevennetään nyt sit kuvalla kun on niin rankka aihe. Itsellä vaan ton tehotrion kusetuspuoli tässä nostaa verenpainetta, eikä ollut mitenkään tarkoitus edes tehdä tästä mitäään KFIN crew keskustelua. Asiat rullaa omalla painollaan ja niihin vaan tulee näin interaktiivisesti kunkin omat mausteet soppaa sekoittamaan. Mutta pääasia että asiat voi ja tuleekin keskustella niin se "viisauskin" pääsee pintaan.

Eli tässä mun zeta ekaa kertaa 4 2 0 Castrol Racing crewn väreissä. :cool:

peace

Q6Xjij1x5EObIcw0NT7JKg_0_0.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En ole ihan varma, että mitä viestejä mahdat tarkoittaa. Mutta jos meinasit sitä meidän feedistä löytyvää sääntö aiheista keskustelua, niin ainakin omasta mielestäni se on vaan hyvä että on näkyvillä. Jos joku harkitsee sen perusteella liittymistä, niin luulisi ainakin tulevan selväksi että mitä ei ainakaan saa tehdä...

Tarkoitan niitä feedin dialogeja, joissa esim. niin kypsät ja sananvalmiit jepsu55 ja joku olp3ro vastailee julkeesti niitä neuvovien päällystön upseerien asiallisiin viesteihin. Tyypeissähän se vika on mut toi kinaaminen ja riitely ei vaan julkisena siis mulle ainakaan anna kovin asiallista ja ammattimaista kuvaa olisi sitten tässä kyse mistä firmasta tahansa
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei ole tarkoitus kritisoida, mutta itselle ainakin jäi huono vaikutelman juuri sen teidän feedin viimeisten parinkymmenen viestin luettuani nimenomaan sen takia että siellä julkisesti ruodittiin globaalissa nollajakelussa "firman" asioita. Site on crewn markkinointi- ja eteissivu, jossa oman näkemykseni mukaan tuodaan crewsta hyviä asioita esille ja jonka feedissä on ilmoitusluontoisia promotes. meetings, annoucements ym. asiallista firman sisäistä, MUTTA julkista tietoa. Likapyykin voi sitten pestä sisäisesti.

Ymmärrän kyllä että tuo on varmaan perinteinen, hyvin toiminut toimintatapa, joka nyt sit näkyy vähän oudommassa valossa.

Parempi se on et asiat on näkyvillä jotta kaikki tietää miksi tietyt jäsenet on potkittu pois tai se että joku ilmoittaa toisen crew:iläisen käyttäytymisestä. Kiva kun kuitenkin olet sitä käynyt vilkaisemassa. Näissä feedeissä hyvinkin näkyy se että miten pois potkitut ovat vastanneet ja onko se asiallista vai ei.

Kuten ablas jo mainitsikin niin asiat käydään läpi siellä facebookin ryhmässä vielä syvemmin. Eli ehdottaisin Ghost river että annat meidän nyt hoitaa omat crew:mme miten haluamme ja keskittyisit nyt enemmän peliasioiden läpikäyntiin tällä palstalla.

Laitappa vaikka seuraavaks 418 kuva susta leikkimässä kameralla sillä jos et ole vielä huomannut niin olet ainoa joka niitä tähän ketjuun postaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Parempi se on et asiat on näkyvillä jotta kaikki tietää miksi tietyt jäsenet on potkittu pois tai se että joku ilmoittaa toisen crew:iläisen käyttäytymisestä. Kiva kun kuitenkin olet sitä käynyt vilkaisemassa.

Kuten ablas jo mainitsikin niin asiat käydään läpi siellä facebookin ryhmässä vielä syvemmin. Eli ehdottaisin Ghost river että annat meidän nyt hoitaa omat crew:mme miten haluamme ja keskittyisit nyt enemmän peliasioiden läpikäyntiin tällä palstalla.

Laitappa vaikka seuraavaks 418 kuva susta leikkimässä kameralla sillä jos et ole vielä huomannut niin olet ainoa joka niitä tähän ketjuun postaa.

Joo ja postaan tulevaisuudessakin ja olen sen perustellutkin sillä että tyhjään tilaan on hyvä saada kuvitusta. Ja niinkuin jo kerroin niin asiat johtaa toiseen ja ihan mielipiteinä asoita kommentoin. Ketjuhan alkoi tehotrion kusetuksesta, joka itselleni asian pointti edelleenkin on. Ikävää että kommenttini otettiin henkilökohtaisesti ja jotenkin vielä crewhun kohdistuvina. Itse oletin käyttäväni vain nykyteknologian suomaa mahdollisuutta ihmisten väliseen kommunikointiin ja esim. toimintatapojen hyvässä hengessä tapahtuvaan interaktiiviseen vertailuun.

Kuva siitä kätevä, että kertoo enemmän kuin 1000 sanaa, :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ainakin tuolla kolmosen puolella on mielestäni hyvin toiminut tämä järjestyksen ylläpito. Pari varoitusta, ja sitten potkittu pois. Ihan sama mitä sen jälkeen itkevät. Muutamia otettu myös takaisin, ja hetken päästä potkittu uudestaan, ja syystä. Ja jos nyt joku on Kassun käynyt vaatekauppaan ampumassa, niin siitä pitäisi ehdottomasti, ja heto potkia pois crewistä, sekä julkinen anteeksipyyntö, esim. Hesariin. Senverran vakavasta rikkeestä kyse. ;)
Tokihan siellä johtoportaassakin on omia ongelmia, esim. Crew-leaderia ei vissiin ole yli vuoteen näkykyt onlinessä... mutta hyvin toki pärjätty ilmankin. Eihän sitä suurta päälliköä tarvita, jos on pätevä upseeristo.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tämän viestiketjun perusteella ihmettelen suuresti jokaista, joka viihtyy tuossa ryhmässä tunnin tai kauemmin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ja jos nyt joku on Kassun käynyt vaatekauppaan ampumassa, niin siitä pitäisi ehdottomasti, ja heto potkia pois crewistä, sekä julkinen anteeksipyyntö, esim. Hesariin. Senverran vakavasta rikkeestä kyse. ;)
Herra Devili potkas heti pois crewistä, ilman et pyysin sitä :rolleyes:

Tämän viestiketjun perusteella ihmettelen suuresti jokaista, joka viihtyy tuossa ryhmässä tunnin tai kauemmin.

Ja miksi sä niin ihmettelet?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toki saa ihmetellä. Mutta jos ei ole meidän porukassa ikinä pelannut, niin ei mielestäni voi arvostella ko. Crewiä.
Mielestäni paras ja oikeudenmukaisin porukka, mitä löytyy. Toki makuja on monia yms.
Mutta jos täältä on saanut hyviä irl kavereita, niin ei ole pahaa sanottavaa.
Kfin-ps3 crew
 
Ylös Bottom