Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

30 miljoonaa on varmaan lähempänä totuutta :D

Ei se ihan niin överi voi olla :D Mut jos 10 milj. on niin sekin on jo helkkarin paljon. Sitten siinä pitää olla jo helikopteri mukana ja laiva ei katoa minnekään ja sen voi valita yhdeksi "asunnoksi" tuonne 3 muun kämpän lisäksi, tai sit se vois olla viides kämppä jopa :D (turha haaveilua, kuten se että sais kämpän asuntoautosta).

R suoltaa kyllä näitä päivityksiä sitä tahtia että muutama miljoona shark card on mennyt kaupaksi ihan varmasti. Jopa mietin itse ostavani yhden ihan ns. "lahjoitusmielessä" koska tekevät sen verran hyvää työtä ja päivityksiä tulee melko usein. No, hyvää työtä, yksinpelaajia se ei välttämättä miellytä niin hirveän paljon mut kuitenkin :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei se ihan niin överi voi olla :D

Kyllä mä pahoin pelkään että voi. Jos kerran R silloin taannoin kehtasi lätkäistä johonkin hikiseen lentokoneeseenkin 10 miljoonan hintalapun, niin kyllä toi jahtikin vähintään sen veraan tulee maksamaan. Voi hyvin olla, ettei toi 30 miljoonaakaan riitä vielä :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos ne uskalsi lätkästä 2.2 miljoonan hintalapun superautoon, 10 miljoonan hintalapun lentokoneeseen niin tuskin rockstarilla on mitään rajoituksia noiden hintojen suhteen. Toi luxury yaht voi ihan kevyesti maksaa se 20-50 miljoonaa ja noi house on the hills tyylii 5-10 miljoonaa, siihen vielä uudet autot päälle ja noi kämpät. On kevyesti hintaa jo niin paljon, että suurimmalla osalla ei tuu ole varaa muuta ku ehkä ostaa parit uudet autot. Täytyyhän sitä saada shark cardsit myyntiin jotenkin, nii mikäs sen parempaa ku tehää törkykalliita leluja.

Tai sit vaa heisteja grindaa hullun kiilto silmis, niistä kun vielä jotain pennejä tienaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

mä vähän epäilen joku 15 miljoonan dollarin hintalappua. vois jopa tommosta hai-kortin ostamista tosin jos päivän noita heistejä vetelis niin se kai ajais saman asian.


onkohan lumet tulossa mikä päivä?...siin oli jotenkin omat tunnelmansa
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eipä noi hai kortit paljon mieltä lämmitä, kun kallei hai kortti on se 75 euroa ja sillä saat vaan 8 miljoonaa, millä et osta edes sitä kultaista lentokonetta saatikka yahteja ynnä muita leluja. Saa siinä melkoisia summia oikean elämän rahoja laittaa haisemaan että saa jonku järkevän summan lelurahoja, jopa noi lowriderit maksoi ku palikat löi kiinni päälle miljoonaan, niin tämä on niin VIP ja niin rich and famous dlc että turha odottaa mitään siedettäviä hintalappuja.

Eiköhä se lumi tuu siinä 23 päivä tai jotain, juuri ennen joulua niiku viime ja sitä edellisenä vuonna.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

jooo mä luulin että ne olis ollu vähän eri hintasia mutta erehdyin, 1,5 miljoonaa dollaria ja 15e....ei oikeen tämmöselle elämänkoululaiselle sovi tommonen hinta-laatu suhde.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kerkesin jo unohtaaa ne lumet. Toivottavasti ne olis viikon eikä vain viikonlopun tällä kertaa :rolleyes: Tuo vähän vaihtelua tuohon mestaan.

Pakko kyllä katsoa jostain tuon jahdin "ominaisuuksia" ennen sen hankkimista, ettei käy kuten sen pirun hävitttäjän kanssa joka vaan leijuu eikä tunnu liikkuvan :D Tai sit mä en vaan osaa käsitellä sitä oikein :D (eihän mulla kyllä varmaan ole varaakaan vielä tohon jahtiin mut... :D).
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^ Jos hydraa tarkoitat tuolla hävittäjällä niin paina dpadista oikealle ja hämmästy.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^ Jos hydraa tarkoitat tuolla hävittäjällä niin paina dpadista oikealle ja hämmästy.

Joo... Nyt tarvittas sellanen facepalm-hymiö tähän :D Miten se on jokainen laite jossa on joku piilonappi olevinaan :D
Ehkä tuo Hydran arvo nousi just joku 2,8 miljoonaa mun silmissä :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo... Nyt tarvittas sellanen facepalm-hymiö tähän :D Miten se on jokainen laite jossa on joku piilonappi olevinaan :D
Ehkä tuo Hydran arvo nousi just joku 2,8 miljoonaa mun silmissä :)

kerro mulle miten olet voinut edes hyväksyä sen että "olet vain ostanut semmosen hävittäjän joka vain leijuu" :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kerkesin jo unohtaaa ne lumet. Toivottavasti ne olis viikon eikä vain viikonlopun tällä kertaa :rolleyes: Tuo vähän vaihtelua tuohon mestaan.

Pakko kyllä katsoa jostain tuon jahdin "ominaisuuksia" ennen sen hankkimista, ettei käy kuten sen pirun hävitttäjän kanssa joka vaan leijuu eikä tunnu liikkuvan :D Tai sit mä en vaan osaa käsitellä sitä oikein :D (eihän mulla kyllä varmaan ole varaakaan vielä tohon jahtiin mut... :D).

Veikkaan että ton jahdin ominaisuus on lähinnä vain, "Hei köyhät, kattokaa ku mulla on varaa!"
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Veikkaan että ton jahdin ominaisuus on lähinnä vain, "Hei köyhät, kattokaa ku mulla on varaa!"

On siinä muutakin:
"Organizations can go head to head in Freemode, with new missions that make full use of the latest executive defense options including new armored vehicle variants, the devastating Turreted Limo and the missile defense systems of the Super Yacht, which also comes with its own suite of supporting vehicle upgrades including the new SuperVolito Carbon helicopter and personal watercraft."

Itse olen jo pitkään odottanut hulppeita asuntoja ja nyt tuo traileri jätti kyllä kylmäksi sen suhteen koska ne ei vaan ole kodikkaita. Juuri tuon takia vaihdoin uudella sisustuksella olevan huoneistoin hangman avenuella olevaan omakotitaloon. En tykkää tosielämässäkään asunnoista joissa on isot huoneet ja sitten esim olohuoneessa on lähinnä sohva, pöytä ja tv seinällä. Ei se ole koti.
Social clubissa kuitenkin puhutaan, että nuo uudet asunnot olisi kustomoitavia joten täytyy odotella rikkaiden tekemiä tube videoita siitä millaisia nuo oikeasti on ja mitä voi muutella. Se olisi kiva kun voisi ennen ostamista kävellä kämpässä ihan rauhassa ja miettiä ostaako vai ei, mutta tuota mahdollisuutta tuskin tulee vieläkään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

kerro mulle miten olet voinut edes hyväksyä sen että "olet vain ostanut semmosen hävittäjän joka vain leijuu" :D

Mullehan kävi niin että ostin sen joskus kun se oli jossain alessa (muistaakseni näin) ja en sen tarkemmin katsonut millainen laite se on. Mut onhan se ihan eri kapistus kun se lentää nopeastikin :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onhan toi hiukan syvältä, että noi hinnat on aivan älyttömyyksiin menny tässä pelissä.. Klitsaajille halpaa ja helppoo mut normi peluri saa kerätä vuoden massia, että saa jotain hulppeeta.. Mitään haikortteja ostele ku kattoo niittenki hintoja, ihan naurettavaa.. Saa todennäköisesti jatkossakin kerätä pölyä kaapissa tää peli ja aina joskus ja jouluna käydä leikkii bmx:llä. Menee maku tommosee rahastukseen/suosi klitsejä menoon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onhan toi hiukan syvältä, että noi hinnat on aivan älyttömyyksiin menny tässä pelissä.. Klitsaajille halpaa ja helppoo mut normi peluri saa kerätä vuoden massia, että saa jotain hulppeeta.. Mitään haikortteja ostele ku kattoo niittenki hintoja, ihan naurettavaa.. Saa todennäköisesti jatkossakin kerätä pölyä kaapissa tää peli ja aina joskus ja jouluna käydä leikkii bmx:llä. Menee maku tommosee rahastukseen/suosi klitsejä menoon.

Niin ikävää kun se onkin, niin tottahan toi on. Palkat ja kustannukset eivät kohtaa mitenkään tässä pelissä, kaikkea mahollista "rehellisellä" työllä ansaitut tulot on pennejä siihen verrattuna minkä hintasina ne sitä kamaa myy. Sun pitää joko...

A: Klitsaa rahaa aina kun se on mahollista.
B: Käytännössä asua pelissä päivittäin, säästää kaiken mitä tienaat.
C: Osta ylikalliita sharkcardseja.

Itse tienasin eilen vähän päälle 800k, joka voi tuntua ehkä tosi isolta summalta, mutta kun ottaa huomioon että sen rahan tekemiseen meni aikaa ilta 20.00--> aamu 5.00, ja samaan aikaan myydään jotain 10 miljoonien koneita ja kuka tietää mitä ökyhintoja huominen dlc tulee sisältämään, on toi 800k melko olematon summa. Kuten sanoin, sun pitää päivittäin tienata toi 800k ja säästää kaikki maholliset pennit jotta on varaa ostaa isoja leluja, tai käytää klitsejä mitä ei käytännössä nykyään edes enää ole. Sekä viimeinen mahdollisuus joka on se rockstarin tavoite-->saada ihmiset ostamaan mahd paljon hai kortteja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

jos sais jonkun porukan kasaan joka jaksais sen 10 milj heisti chällengen tehä niin olis hyvä...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mähän teen sen 50K-100K päivässä jotain 25 päivänä kuukaudesta keskiarvolla ja pelaan alle 2 tuntia keskiarvolla. Pieni vaiva mut kerääntyy massia koko ajan. Siltikin tuo on perseestä et rahaa saa jotain 60K tunnissa ehkä ja siinäkin saa tehdä töitä hemmetin paljon. Joskus nuo Daily jobit auttaa kun on tehtävän jotain yksin, ei vaan viitsi pelata jotain deathmatchia ja kerätä 20 tappoa jotta saa sen hikisen 25K, koska tuossa ajassa tekee 10x saman verran tehtävistäkin.

Tosiaan glitchit auttaa ja imo. nyt alkaa oleen sellaisia summia maksavia juttuja et on vaan käytännössä pakko tehdä rahaa sieltä mistä vähänkin irtoo. Toisaalta nuohan sopii pelin luonteeseenkin, ainakin sellaset joista saa jotain kymppitonneja, en välitä mistään miljoona ja 5 minuuttia jutuista koska sit se on jo liian helppoa :D Mut kukin tavallaan. Jos jotain olen pelistä oppinut niin rahaa kannattaa säästää ja käyttää harkiten, toisin kuin olen tähän asti tehnyt :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

"Vain" 6 miljoonaa maksaa tuo superjahti. Meni vähän yläkanttiin arvaukset :D

Lisää tavallisia armoroituja autojakin, mitähän eroa noilla kahdella schafterillakin on?

Miljoonan maksavia asuntoja :D Aijai, rahanmenoa, rahanmenoa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Se uus schafteri (V12) On hivenen tehokkaampi, mitä alkuperäinen ja kuuluu sport luokkaan, eikä sedaneihin niinkuin se kadultakin löytyvä versio..
 
Ylös Bottom