Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nämä kaks youtube sankaria Lispyjimmy ja tämä toinen mrfuckthewhatboss, ovat suurimpia gta huhu koneita joten heidän videoita ei todellakaan kannata ottaa tosissaan tai paremminki, jättää kokonaan katsomatta! Mitä tulee gta sarjaan/rockstariin, en usko mihinkää paitsi jos itse tekijät jotain mainitsee.
Koskaan tullut katsottua Lispyjimmyn videoita mutta kyllä sitä silloin tällöin tulee tarkistettua kuinka monta videota MrCuntFTW on upannut päivitysten jälkeen, viimeisimmän päivityksen jälkee 12.-15. (12. päivä julkastiin Cunning Stunts) päivä ilmesty näköjään 16 uutta videota...Nämä kaks youtube sankaria Lispyjimmy ja tämä toinen mrfuckthewhatboss, ovat suurimpia gta huhu koneita joten heidän videoita ei todellakaan kannata ottaa tosissaan tai paremminki, jättää kokonaan katsomatta! Mitä tulee gta sarjaan/rockstariin, en usko mihinkää paitsi jos itse tekijät jotain mainitsee.
Ootteko te testanneet miten nuo renkaat vaikuttaa jarruihin? On kuitenkin yksi olennainen osa autoa jos ei käytä vastustajan takapuskuria...
Ei mitenkään. Ihan kuten kaikilla renkailla on täysin sama pito.
Ainoa syy miksi RE-7B saa paremman pidon kun siihen vaihtaa renkaat on se, että vakio renkaat + custom spoikka bugittaa. Tuo kombo saa auton tärisemään joka taas aiheuttaa sen kovan huippunopeuden ja heikomman pidon.
Se jatkuva tärinä tekee saman mitä esim katukivetyksen päältä ajaminen (kerb boost) ja sen takia sillä on pelin kovin huippunopeus ja samalla tietenkin pito on heikompi. Sen jopa näkee ajaessa kuinka se auto tärisee kokoajan.
Ainoa syy miksi tuohon kannattaa laittaa off-road renkaat on se, että se poistaa tuon bugin joten pitoa on kuten kuuluu, mutta huippunopeus laskee "vain" muiden uusien superien tasolle. Lisäksi noissa uusissa supereissa + muutamassa vanhassa renkaat toimii niin, että se kumiosuus leikkautuu tien läpi ja vasta vanne ottaa osuman vastaan joten mitä enemmän kumia renkaassa niin sitä paremmin se pysyy pompuissa tiessä.
Kysehän on nyt siitä että mitkä renkaat Zodi oli autoon laittanut. Jos siellä mennään High-End - tai ehkä jopa Sport/SUV - renkailla niin ei siinä eroa ole oikeastaan yhtään ja jälkimmäisissäkin vähän verrattuna vakiokummeihin. Eniten 'pitoa' alkaa saamaan kun käyttää Tuner/Muscle/Lowrider renkaita tai sitten Offroad renkaita joissa kumia on kaikista eniten. Jos siellä oikeat renkaat oikeaan rataan alla ni kyllä se 7B on erittäin vahvoilla.
Mikäs olis paras setuppi FUTO: on jos haluan siitä drifterin? Eli perä pitäs heittää joka mutkaan
Miten tässä saa moottoripyörän lentämään pitkälle hyppyristä? Tuli ajettua yksi Moottoripyörä kisa ja joka kerta kun tuli hyppy niin kaksi edellä ajavaa pomppi reilusti pidemmälle omilla prätkillään. Aina kun sain ne ajamalla kiinni uudestaan niin sitten tuli eteen taas hyppyri missä ne veti eroa taas paljon kun hyppivät reilusti pidemmälle mitä itse pääsee vaikka täysiä tullaan hyppyriin. Menetin vielä loppujen lopuksi voitonkin tuon takia kun ennen loppusuoraa on hyppyri ja kisan voittaja hyppi älyttömän paljon pidemmälle kuin mitä itse eli hyppäsi takaa mun ohi.
Miten tässä saa moottoripyörän lentämään pitkälle hyppyristä? Tuli ajettua yksi Moottoripyörä kisa ja joka kerta kun tuli hyppy niin kaksi edellä ajavaa pomppi reilusti pidemmälle omilla prätkillään. Aina kun sain ne ajamalla kiinni uudestaan niin sitten tuli eteen taas hyppyri missä ne veti eroa taas paljon kun hyppivät reilusti pidemmälle mitä itse pääsee vaikka täysiä tullaan hyppyriin. Menetin vielä loppujen lopuksi voitonkin tuon takia kun ennen loppusuoraa on hyppyri ja kisan voittaja hyppi älyttömän paljon pidemmälle kuin mitä itse eli hyppäsi takaa mun ohi.