Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onhan siitä GTA 6 ollut jo jotain (huhu)puhetta jossain mutta odotin kyllä että siitä tulis puhetta ennen kun miettivät 5 lopettamista...

Nämä kaks youtube sankaria Lispyjimmy ja tämä toinen mrfuckthewhatboss, ovat suurimpia gta huhu koneita joten heidän videoita ei todellakaan kannata ottaa tosissaan tai paremminki, jättää kokonaan katsomatta! Mitä tulee gta sarjaan/rockstariin, en usko mihinkää paitsi jos itse tekijät jotain mainitsee.

Nämä kaks youtube sankaria Lispyjimmy ja tämä toinen mrfuckthewhatboss, ovat suurimpia gta huhu koneita joten heidän videoita ei todellakaan kannata ottaa tosissaan tai paremminki, jättää kokonaan katsomatta! Mitä tulee gta sarjaan/rockstariin, en usko mihinkää paitsi jos itse tekijät jotain mainitsee.

No just näin!!!:D Noilla on aina jo yleisessä tiedossa olevan/tulevan asian ympärille kerätty ihan huuhaa huhuja, milloin miltäkin foorumilta ja siis ihan spekulointipohjalta. En ole itse pitkiin aikoihin seurannu näitä "tilaajia" noilla horinoilla keräileviä sankareita.

niimpä, toiseksi kannattaa huomioida se että gta iv online:kin tietääkseni on vielä hengissä. joo ehkä dlc:t loppuu jossain vaiheessa mutta jos yleensäkkin joku löytää pelattavaa vaan silloin kun dlc:t julkaistaan niin uskoisin semmosten on helppo valita toinen mielipeli...tai pelaa pokemonii tai noutaa pallo tai jotain.

kyllähän moni rupee aina ennen e3 messujakin niillä "offical gta 6 trailer" videoillaan metsästämäään tilaajia, sama juttu noilla "huhu gta dlc" videoilla.

.......oikeesstaan jos kuuntelee jotain "huhu puhetta" ja vielä netissä niin se on kun antaisi exän järjestää sulle treffit jonkun sen kaverin kanssa...

Koskaan tullut katsottua Lispyjimmyn videoita mutta kyllä sitä silloin tällöin tulee tarkistettua kuinka monta videota MrCuntFTW on upannut päivitysten jälkeen, viimeisimmän päivityksen jälkee 12.-15. (12. päivä julkastiin Cunning Stunts) päivä ilmesty näköjään 16 uutta videota...

^^No juuri sama tuli mieleen kun tosta loppumisesta mainittiin. Eli ainakin yksi kanukkikaveri fiilistelee lähes viikoittain näköjään IV onlinea yhä edelleen ja tehny sitä niin kauan kun olen seurannu eli ainakin pari vuotta.

Ootteko te testanneet miten nuo renkaat vaikuttaa jarruihin? On kuitenkin yksi olennainen osa autoa jos ei käytä vastustajan takapuskuria... :D

Ei mitenkään. Ihan kuten kaikilla renkailla on täysin sama pito.
Ainoa syy miksi RE-7B saa paremman pidon kun siihen vaihtaa renkaat on se, että vakio renkaat + custom spoikka bugittaa. Tuo kombo saa auton tärisemään joka taas aiheuttaa sen kovan huippunopeuden ja heikomman pidon.
Se jatkuva tärinä tekee saman mitä esim katukivetyksen päältä ajaminen (kerb boost) ja sen takia sillä on pelin kovin huippunopeus ja samalla tietenkin pito on heikompi. Sen jopa näkee ajaessa kuinka se auto tärisee kokoajan.

Ainoa syy miksi tuohon kannattaa laittaa off-road renkaat on se, että se poistaa tuon bugin joten pitoa on kuten kuuluu, mutta huippunopeus laskee "vain" muiden uusien superien tasolle. Lisäksi noissa uusissa supereissa + muutamassa vanhassa renkaat toimii niin, että se kumiosuus leikkautuu tien läpi ja vasta vanne ottaa osuman vastaan joten mitä enemmän kumia renkaassa niin sitä paremmin se pysyy pompuissa tiessä.

Ei mitenkään. Ihan kuten kaikilla renkailla on täysin sama pito.
Ainoa syy miksi RE-7B saa paremman pidon kun siihen vaihtaa renkaat on se, että vakio renkaat + custom spoikka bugittaa. Tuo kombo saa auton tärisemään joka taas aiheuttaa sen kovan huippunopeuden ja heikomman pidon.
Se jatkuva tärinä tekee saman mitä esim katukivetyksen päältä ajaminen (kerb boost) ja sen takia sillä on pelin kovin huippunopeus ja samalla tietenkin pito on heikompi. Sen jopa näkee ajaessa kuinka se auto tärisee kokoajan.

Ainoa syy miksi tuohon kannattaa laittaa off-road renkaat on se, että se poistaa tuon bugin joten pitoa on kuten kuuluu, mutta huippunopeus laskee "vain" muiden uusien superien tasolle. Lisäksi noissa uusissa supereissa + muutamassa vanhassa renkaat toimii niin, että se kumiosuus leikkautuu tien läpi ja vasta vanne ottaa osuman vastaan joten mitä enemmän kumia renkaassa niin sitä paremmin se pysyy pompuissa tiessä.

Joku auto jolla mä kokeilin joskus noita off-road renkaita meni jarrut niin huonoiksi että niitä ei voinut käyttää edes... En muista mikä, mutta tsiisus on tuo RE ruma kun heität siihen off-roadit alle :D
Yksi mitä nuo off-radit tekee on pienentää kääntösädettä jonka takia auto ei käännä niin paljon = perä ei lähde heittämään niin helpolla. Tämän eron huomaa kun laittaa off-road autoon normi renkaat niin sehän kulkee kuin juna vs. vakiorenkaat. Rebel hyvä esimerkki tuosta miten kulkee kun laittaa tavalliset renkaat.

Kysehän on nyt siitä että mitkä renkaat Zodi oli autoon laittanut. Jos siellä mennään High-End - tai ehkä jopa Sport/SUV - renkailla niin ei siinä eroa ole oikeastaan yhtään ja jälkimmäisissäkin vähän verrattuna vakiokummeihin. Eniten 'pitoa' alkaa saamaan kun käyttää Tuner/Muscle/Lowrider renkaita tai sitten Offroad renkaita joissa kumia on kaikista eniten. Jos siellä oikeat renkaat oikeaan rataan alla ni kyllä se 7B on erittäin vahvoilla.

Offroad kumit siinä 7B:ssä on tällä hetkellä, mutta ei sillä ole enään pahemmin väliä sillä päätös on tehty ja 7B lähtee myyntiin kun seuraavan kerran menen pelaamaan stuntti kisoja. Tilalle Tyrus tai X80 ja ongelmat loppuu siihen. Ja kyllä kyseessä on juuri se Chiliad kisa josta en pidä sitten tipan tippaa, mutta ajettava se on kun enemmistö äänestäjista sitä haluaa. Voittaa ainakin mopo kisat, mutta siihen se sitten jääkin.

Mikäs olis paras setuppi FUTO: on jos haluan siitä drifterin? Eli perä pitäs heittää joka mutkaan :rolleyes:

Miten saan dubsta 2 spawnaa ilman että omistan kyseistä autoo? Onko se mahdollista edes? Voiko joku auttaa minua löytämään yhden?

Vinkkinä radanrakentelijoille jos haluaa tehdä lyhyitä alle mailin mittaisia ratoja niin se on helpompaa nykyään kun käyttää secondary checkpointeja, voi tehdä radan vaikka liikenneympyrään kuten tässä PC:lle tehdyssä esimerkki radassa.
2_0.jpg

https://socialclub.rockstargames.co.../jobs/job/oLwtDUpUSUGma_v8MPrjwg?platformId=8

Ideana on siis laittaa normaalit checkpointit johonkin yli mailin päähän radasta jolloin editori antaa julkaista radan ja käyttää secondary checkpointeja itse radan tekoon jolloin voit tehdä niin lyhyen radan kuin haluat.

Oli hauska testata tuota viimeyönä maastorekoilla (Dune) 30 kierrosta, juoksemalla tosin pääsi kovempaa tuossa kuin autolla :D

Mikä idea on joinata missioihin mutta sit jäädä vaan pällistelemään alkupaikkaan ja olla osallistumatta yhtään mihinkään? Voiko tälläisiä pelaajia kickiä ulos ennen seuravaa missiota? Jos muuten hyvä porukka mukana niin ei oikeen kehtais lähteä poiskaan.

Eilen sit liityin johonkin heist setuppiin, jossa oli joku mulkero joka ilmeisesti tahallaan pilas koko paskan 2-3 kertaa, sen jälkeen tuli samalta tyypiltä kutsu sen omaan heist setuppiin, voi jumalauta kävikö tää sankari pilaamassa toisten pelit mutta sit tarvii kuitenkin itse helppiä?!?

ja vielä; mikä saakelin kämppä siellä pitää hommata jotta voi ite järkätä noita heistejä? Ostin jonkun noin 90k murjun mutta ei siellä ainakaan mitään heist mahollisuutta ollut.

tää ja division on aika kauheennäköstä katottavaa kun on hakannut haloa ja titanfallia. en tiedä miks toi fps droppi on ruvennut tuntumaan silmään yht äkkiä ihan helvetin pahalle.

esimerkiksi kun otat ihan vaan normaalin compactin tai sedanin alle ja painat jallka suorana pitkin kylää päivällä niin se pixselimössö saa voimaan pahoin. olen telkkarista koittanut pistää kaikki mahdolliset avut vaan päälle mitä voi mutta aika laiha lohtuhan se on.

kun testaan stoorimoden puolella niin ei pahemmin mitään vikaa, se on ok...

Miten tässä saa moottoripyörän lentämään pitkälle hyppyristä? Tuli ajettua yksi Moottoripyörä kisa ja joka kerta kun tuli hyppy niin kaksi edellä ajavaa pomppi reilusti pidemmälle omilla prätkillään. Aina kun sain ne ajamalla kiinni uudestaan niin sitten tuli eteen taas hyppyri missä ne veti eroa taas paljon kun hyppivät reilusti pidemmälle mitä itse pääsee vaikka täysiä tullaan hyppyriin. Menetin vielä loppujen lopuksi voitonkin tuon takia kun ennen loppusuoraa on hyppyri ja kisan voittaja hyppi älyttömän paljon pidemmälle kuin mitä itse eli hyppäsi takaa mun ohi.

Miten tässä saa moottoripyörän lentämään pitkälle hyppyristä? Tuli ajettua yksi Moottoripyörä kisa ja joka kerta kun tuli hyppy niin kaksi edellä ajavaa pomppi reilusti pidemmälle omilla prätkillään. Aina kun sain ne ajamalla kiinni uudestaan niin sitten tuli eteen taas hyppyri missä ne veti eroa taas paljon kun hyppivät reilusti pidemmälle mitä itse pääsee vaikka täysiä tullaan hyppyriin. Menetin vielä loppujen lopuksi voitonkin tuon takia kun ennen loppusuoraa on hyppyri ja kisan voittaja hyppi älyttömän paljon pidemmälle kuin mitä itse eli hyppäsi takaa mun ohi.

Paina vasemmalla tatilla eteenpäin hyppyrin reunalla.

Sweetspot. Prätkillä ja fillareilla tuo löytyy kääntämällä laitteen selälleen, niin että edellä menevä takapyörä on etupyörää korkeammalla. Hyndään jos tulet keulien, niin jatkat vaan tatin pitämistä itsesi suuntaan, jolloin prätkä kääntyy automaattisesti. Pyörimistä ei siis jatketa ympäri vaan käännetään useimmiten suht nopeasti samaa kautta takaisin normi hyppyasentoon, sillä jos pidät tuon asennon useita sekunteja, niin se usein johtaa siihen että lennät komeesti yli seuraavan checkpoint'in.

Haulla GLIDE löytyy kisoja, joissa glaidataan ilmatilassa tyyliin hyndästä maze towerin huipulta maaliin, joka on Vinewood-kyltin päällä eli siihen ei ajamalla edes pääse.

edit : juu onnistuu etukauttakin, niinkuin szuper ehdotti. Itse vaan tottunut vetään prätkillä back flipin kautta, kun kerran valmiiksi jo keulii ja autoilla etukautta. Autoissa toi sweetspot löytyy siis eri asennosta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

En tiedä miten te ilmassa tuon teette mutta itse ainakin säätelen hyppykorkeutta tuolla, tatti taakse, auto/ pyörä lähtee korkeammalle ja eteen, matalemmalle mutta pidemmälle. Huomaa kyllä kun LTS pelaa paljon että joistakin hypyistä pääsee just sinne minne haluaa tuolla tavalla ja sama pätee kisoissa, eli lentorataan pyritään vaikuttamaan hyppyrillä.

Ylös Bottom