Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En tiedä miten te ilmassa tuon teette mutta itse ainakin säätelen hyppykorkeutta tuolla, tatti taakse, auto/ pyörä lähtee korkeammalle ja eteen, matalemmalle mutta pidemmälle. Huomaa kyllä kun LTS pelaa paljon että joistakin hypyistä pääsee just sinne minne haluaa tuolla tavalla ja sama pätee kisoissa, eli lentorataan pyritään vaikuttamaan hyppyrillä.

Juuri näin. Tuossa vaan kun puhuttiin älyttömän paljon pidemmälle lentämisestä, niin hyppyrin jälkeen ilmatilassa se varsinainen hypyn venytys tapahtuu juuri prätkä katollaan siinä sweetspot'issa, jonka voi siis uusia vielä pitkän loikan kesken, jos näyttää siltä että ei lennä tarpeeksi pitkälle. Jos hyppy ei ole jyrkässä mäessä vaan tasaisella, niin kannattaa muistaa että ilmalento vie kauemmin, kuin maata pitkin ajaminen.

Tossa sweetspotissa sitten glaidataan esim greatlerin FIRE GLIDE-kisassa (XB1) pituussuuntaan koko Alamo Sean yli fillarilla ja ilmalennon loppuosassa on pienistä fire loopeista tehty n. 100m pituinen putki ilmatilassa ennen maalia, joka pitää siis läpiglaidata että osuu maaliin. Eli voi siis liitää kilometrejä tollla tekniikalla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kiitos tiedoista. Tullut nyt kokeiltua tuota ja onhan se huvittavaa, että yhdestä hyppyristä hypitään toiselle puolelle jokea. Saisivat tehdä stuntti kisan missä ajetaan joko desert raidilla tai trophy truckilla. Nyt siellä on se yksi kisa, mutta ei siinä autolla pärjää kun BF 400 voittaa joka kerta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Off-road pyörät ja autot pitäs heittää omiin luokkiinsa, eihän tossa ole mitään järkeä... :rolleyes:
 
Vieläkö löytyy aktiivisia suomalais-crew:ejä? Jos sais peliseuraa Heisteihin, tehtäviin ja stuntti kisoihin, kahdesta ensimmäisestä ei tunnu tulevan mitään tuntemattomien kanssa. Konsolifinin omaan crewiin pistin jo pyyntöä.

E. PS4 siis.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko tuo Dune nyt Pegasus vehje vai ei? Insurgentissakin lukee että on Pegasus laite eikä sitä saa muka talliin mutta sinne se ainakin tuli kun sen ostin...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No niin nyt on tullut myytyä RE-7B, ostettua X80 ja Tyrus ja pakko se on sanoa, että on se Tyrus kuningas. Ei paljon huvita X80:llä kisoja ajellakkaan kun tuo Tyrus on sen verta kova tykki ja aivan mieletön pito.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No niin nyt on tullut myytyä RE-7B, ostettua X80 ja Tyrus ja pakko se on sanoa, että on se Tyrus kuningas. Ei paljon huvita X80:llä kisoja ajellakkaan kun tuo Tyrus on sen verta kova tykki ja aivan mieletön pito.

Mulla kans lähti tuo RE tallista veke. Protoa en edes miettinyt Tyruksen jälkeen :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kumpi on parempi stunttipyörä kaupungissa, Gargoyle vai Ruffian? Itse tykkään tuon Gargoylen nopeudesta mutta tuntus että se jumittuu joka paikkaan ja kaatuessaan se piru kääntyy ylösalaisin, ei pääse pyörän pääle kuin tönimällä sitä tovin :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No niin nyt on tullut myytyä RE-7B, ostettua X80 ja Tyrus ja pakko se on sanoa, että on se Tyrus kuningas. Ei paljon huvita X80:llä kisoja ajellakkaan kun tuo Tyrus on sen verta kova tykki ja aivan mieletön pito.

Mulla kans lähti tuo RE tallista veke. Protoa en edes miettinyt Tyruksen jälkeen :rolleyes:
En tiedä mitä palikoita vastaan te ajatte, mutta eipä Tyruksella paljoa ole saumoja stunt kisoissa jos on osaava kuski RE-7B:n ratissa. :rolleyes:

Jos RE-7B on suoralla radalla 4-5sec nopeampi kuin seuraava ajoneuvo, niin ei siinä ole paljoa iloa muilla ajella. Mutkasemmissa radoissa tunerit alle ja meno jatkuu paremmalla pidolla.

Kumpi on parempi stunttipyörä kaupungissa, Gargoyle vai Ruffian?
Gargoyle koska sillä saa enemmän nopeutta jokaiseen hyppyyn kun voi keulia kunnolla täydessäkin vauhdissa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En tiedä mitä kisoja ajelette tai miten mutta tuo RE on mutkissa/jarrutuksissa hitaampi kun Tyrus, sekunteja saa joskus eroa noiden välille. Se ei huippunopeudessa ole kuin kymmenys se ero jos nyt haluaa kiihdytyskisoja ajella... Ehkä kuskit on sitten vaan niin paljon erilaisia että kaikki ei sovi kaikille :rolleyes: Samat kävi tuon Jester vs. Massacro kanssa, Jester vei sen kisan kyllä just muuten paitsi huipuissa.

Tein tosa testejä kaupungissa Gargoyle vs. Ruffian ja kyllähän se Gargoyle ottaa jokaseen paikkaan pohjasta kiinni mistä Ruffian menee yli... Harmittaa vaan kun Ruffian ei ole noin sähäkkä kulkemaan.

Jaajuu, en siis tarkota stunttikisoja vaan ihan yleisesti freeroomissa hyppelyä noilla pyörillä... Se on usein paras keino kulkea rauhassa ilman randomien kimpussa hyörimistä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En tiedä mitä palikoita vastaan te ajatte, mutta eipä Tyruksella paljoa ole saumoja stunt kisoissa jos on osaava kuski RE-7B:n ratissa. :rolleyes:

Jos RE-7B on suoralla radalla 4-5sec nopeampi kuin seuraava ajoneuvo, niin ei siinä ole paljoa iloa muilla ajella. Mutkasemmissa radoissa tunerit alle ja meno jatkuu paremmalla pidolla.


tämä, ite oon semmonen kieliposkessa ajelija ja useimmiten siellä 3 parhaan joukossa, autona juuri tuo RE. testattu on mm protoa, tyrystä ja mm sitä reapperiä.

epäilen vähän että koska meitä on niin moneen junaan niin jotkut autot sopivat paremmin käteen kun toiset. esimerkiksi mulle sopii toi re kun jollekkin muulle esim proto.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Se ei huippunopeudessa ole kuin kymmenys se ero jos nyt haluaa kiihdytyskisoja ajella...
RE-7B huippunopeus 147mph ja Tyrus 123.5mph. :rolleyes: Ehkä vähän enemmän eroa tulee kuin kymmenys..?

Jos se Tyrus on niin paljon parempi ja nopeampi, niin menkää ajamaan Stunt kisa: Downtown Loop, kierrosaika alle: 01:46.819.. ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

RE-7B huippunopeus 147mph ja Tyrus 123.5mph. :rolleyes: Ehkä vähän enemmän eroa tulee kuin kymmenys..?

Jos se Tyrus on niin paljon parempi ja nopeampi, niin menkää ajamaan Stunt kisa: Downtown Loop, kierrosaika alle: 01:46.819.. ;)
Ja vaikka siinä 7B:ssä olisi tunerit alla niin huippunopeus 1mph hitaampi mutta mutkissa nopeampi. Esim. pääsee menee kaasu pohjassa On the GOHin vasen oikee nopean mutkan ennen sitä alamäkeä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä se Tyrus on mun kirjoissa parempi kuin mitä RE-7B siitä ei pääse yli eikä ympäri. Mä en päässyt missään vaiheessa tykkäämään tuosta RE:stä kun taas Tyrus on tuntunut koko ajan hyvältä joten sillä jatkossakin kisataan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ehkä jotkut saavat sen eron hyppyrissä tai sit se on jotenkin kuvitteellinen koska huiput on RE:llä enemmän kun Tyryksella, kymmenen vuotta simupelejä ajaneena en vaan keksi mistä ne erot repivät, onko heillä Tyruksessa väärät palikat alla? Takasiipi ei ainakaan mulla muuttanut Tyrukseen mitään muuta kun huiput laski. Testaan itse normaaleissa kisoissa ja normisti kaduilla/lentokentillä.

En tiedä mikä muukaan tuota selittää. Mä en paljon panosta jonkun tekemään youtube-testiin koska muuttujia on paljon, lisäksi nuo on käytännön kiihdytystestejä kaikki tai sitten joku pari kierrosta, pitäs ajella jotain tyyliin 50 kierrosta yhtä kisaa.

Hyppyreistä kun saa eripituisia hyppyjä, ei voida edes verrata noita autoja sen takia muualla kuin normaalilla radalla. Lentoradat voi olla erilaiset, aerodynamiikka ei vastaa ilmalennossa samaa jne. (lentokonedynamiikasta ei ole käryä)

Sillä varauksella että pelissä on mitään aitoa tuon suhteen, en usko että aerodynamiikka on millään tavalla tehty aidoksi, siihen on vain laitettu jonkinlainen pieni parannus joka sitten toimii tai bugaa parhaansa mukaan. Tuon että renkaiden paksuus vaikuttaa pitoon suhteessa kuinka epätasainen tie on, siinä on huomattavissa eroja.

Epäilen että tuo Rockstarin kello ei voi pitää paikkaansa koska mä ajoin musclella kerran 15 sekuntia omat enkat rikki jotka oli tehty Zentornolla ja ajoin tuolloin aivan täydellisen kierroksenkin Zetalla :D Vielä tuon lisäksi esimerkiksi tuo 11 sekunnin rataennätys Criminal recordsissa ei ole tehty kyllä ajamalla ja jos on niin joku on keksinyt lentää sen radan tai jotain muuta, melkein kaikilla radoilla on joku aivan törkeä överiennätys, useimpia ei ole tehty yksin ajamalla, slipstream ja GTA mode eivät myöskään selitä noita ennätyksiä :rolleyes:

Jos puhutaan tuosta huippunopeudesta, mistä te sitä mittaatte tai millä? Parasta on ottaa omia aikoja jollakin laitteella ja laskea ne erot. Itse asiassa pitäs laskea onko tuo ylipäänsä kelvollinen mittari josta mittaatte sitä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos puhutaan tuosta huippunopeudesta, mistä te sitä mittaatte tai millä? Parasta on ottaa omia aikoja jollakin laitteella ja laskea ne erot. Itse asiassa pitäs laskea onko tuo ylipäänsä kelvollinen mittari josta mittaatte sitä.

No senkus teet tai lataat kisan joka on tehty tasaiselle suoralle alustalle ja tarpeeksi pitkä huippunopeuden saavuttamiseksi.

Broughyn testeistä löytyy nuo huippunopeudet ja muut tiedot. RE-7B voittaa kaikki autot ja on myös itse testattu moneen kertaan Broughyn top speed testing radalla.

Stunt kisojen leaderboardit ovat täynnä RE-7B kuljettajia, siitäkin voi jotakin päätellä.
 
Ylös Bottom