Ghost River FIN
New Member
Vastaus: Grand Theft Auto Online
Juuri näin. Tuossa vaan kun puhuttiin älyttömän paljon pidemmälle lentämisestä, niin hyppyrin jälkeen ilmatilassa se varsinainen hypyn venytys tapahtuu juuri prätkä katollaan siinä sweetspot'issa, jonka voi siis uusia vielä pitkän loikan kesken, jos näyttää siltä että ei lennä tarpeeksi pitkälle. Jos hyppy ei ole jyrkässä mäessä vaan tasaisella, niin kannattaa muistaa että ilmalento vie kauemmin, kuin maata pitkin ajaminen.
Tossa sweetspotissa sitten glaidataan esim greatlerin FIRE GLIDE-kisassa (XB1) pituussuuntaan koko Alamo Sean yli fillarilla ja ilmalennon loppuosassa on pienistä fire loopeista tehty n. 100m pituinen putki ilmatilassa ennen maalia, joka pitää siis läpiglaidata että osuu maaliin. Eli voi siis liitää kilometrejä tollla tekniikalla.
En tiedä miten te ilmassa tuon teette mutta itse ainakin säätelen hyppykorkeutta tuolla, tatti taakse, auto/ pyörä lähtee korkeammalle ja eteen, matalemmalle mutta pidemmälle. Huomaa kyllä kun LTS pelaa paljon että joistakin hypyistä pääsee just sinne minne haluaa tuolla tavalla ja sama pätee kisoissa, eli lentorataan pyritään vaikuttamaan hyppyrillä.
Juuri näin. Tuossa vaan kun puhuttiin älyttömän paljon pidemmälle lentämisestä, niin hyppyrin jälkeen ilmatilassa se varsinainen hypyn venytys tapahtuu juuri prätkä katollaan siinä sweetspot'issa, jonka voi siis uusia vielä pitkän loikan kesken, jos näyttää siltä että ei lennä tarpeeksi pitkälle. Jos hyppy ei ole jyrkässä mäessä vaan tasaisella, niin kannattaa muistaa että ilmalento vie kauemmin, kuin maata pitkin ajaminen.
Tossa sweetspotissa sitten glaidataan esim greatlerin FIRE GLIDE-kisassa (XB1) pituussuuntaan koko Alamo Sean yli fillarilla ja ilmalennon loppuosassa on pienistä fire loopeista tehty n. 100m pituinen putki ilmatilassa ennen maalia, joka pitää siis läpiglaidata että osuu maaliin. Eli voi siis liitää kilometrejä tollla tekniikalla.