Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se kissa sitten vaan nukkuu eikä sitä voi edes silittää.
Koiraa voi jopa silitellä, mutta sitäkään ei voi ottaa mukaan kävelylle kuten chopin kanssa pystyi tekemään yksinpelin puolella.
Kummankin kohdalla voi sentään valita muutamasta rodusta. Koirana mulla on labradorinnoutaja ja perus valkoinen kissa.

Mä ostin sen richmanissa sijaitsevan kartanon kunhan kävin ensin tsekkaamassa miltä kaikki näyttää.
Rahaa meni 16.5 miljoonaa kun jätin sen security päivityksen ottamatta kun en mä sillä mitään tee ja hintaa oli 1.7 miljoonaa.
Nyt olis enää 24 miljoonaa tilillä, mutta eiköhän niillä pärjää koko onlinen loppuajan kun nykyään tulee niin vähän kiinnostavia autojakin.

Tekee se sen että jos omistaa bisneksiä niin ottamalla sen security päivityksen poistaa se kokonaan bisneksiin kohdistuvat raidit, se oli mulla ainakin syy laittaa se 1.7 miljoonaa haisee, pikkuraha kuitenkin verrattuna mitä esim yksi superauto nykyää maksaa. Ei niitä hirveesti tule ja helppo niitä sinänsä hoitaa pois, mut silti aina pieni stressi päällä ja niinkin käynyt esim nightclubin ja myös muiden bisneksien kanssa kun jäänyt idlaa, käynyt tyylii vessassa ja sen aikana tullut raidi ja koko homma kussut siihen ja menettänyt kaikki kamat ja sen myötä rahatki.

Kyllähän niitä raideja voi välttää eroamalla jos on CEO/biker/olemalla sisätiloissa tai poistua yksinpeliin jne jos on enemmän taukoa ym tiedossa, silti pelkästään se ajatus että toi security poistaa raidit bisneksistä kokonaan on jo ajatuksena helpottava ettei tartte edes vähän stressata.

Ainakin täs vko lopun aikana tuli pari kertaa teksti että "security has blocked raid for special cargo busines". o_O Et ei se nyt ihan turha ole.

Mulla ei ole koskaan minkään bisneksen varasto täynnä joten mun ei tartte myöskään murehtia siitä, että poliisit tulee ja vie kamat.
Mä olen kokenut tuon tasan kerran 12 vuoden aikana.

On se filtteri vaan hieno ja kätevä joka tsekkaa ettet kirjoita mitään asiattomuuksia.
Valitsin asun joogaa varten ja koitin tallentaa sen niin yoga tai jooga ei kelvannut nimeksi jostain syystä. Sentään jumppa kelpasi :D
Mitä helvetin väliä sillä edes on minkä laitan asun nimeksi kun ei sitä edes kukaan näe ja miten tuo kamala yoga sana kuitenkin on pelissä itsessään.

Ylös Bottom