Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se kissa sitten vaan nukkuu eikä sitä voi edes silittää.
Koiraa voi jopa silitellä, mutta sitäkään ei voi ottaa mukaan kävelylle kuten chopin kanssa pystyi tekemään yksinpelin puolella.
Kummankin kohdalla voi sentään valita muutamasta rodusta. Koirana mulla on labradorinnoutaja ja perus valkoinen kissa.

Mä ostin sen richmanissa sijaitsevan kartanon kunhan kävin ensin tsekkaamassa miltä kaikki näyttää.
Rahaa meni 16.5 miljoonaa kun jätin sen security päivityksen ottamatta kun en mä sillä mitään tee ja hintaa oli 1.7 miljoonaa.
Nyt olis enää 24 miljoonaa tilillä, mutta eiköhän niillä pärjää koko onlinen loppuajan kun nykyään tulee niin vähän kiinnostavia autojakin.

Tekee se sen että jos omistaa bisneksiä niin ottamalla sen security päivityksen poistaa se kokonaan bisneksiin kohdistuvat raidit, se oli mulla ainakin syy laittaa se 1.7 miljoonaa haisee, pikkuraha kuitenkin verrattuna mitä esim yksi superauto nykyää maksaa. Ei niitä hirveesti tule ja helppo niitä sinänsä hoitaa pois, mut silti aina pieni stressi päällä ja niinkin käynyt esim nightclubin ja myös muiden bisneksien kanssa kun jäänyt idlaa, käynyt tyylii vessassa ja sen aikana tullut raidi ja koko homma kussut siihen ja menettänyt kaikki kamat ja sen myötä rahatki.

Kyllähän niitä raideja voi välttää eroamalla jos on CEO/biker/olemalla sisätiloissa tai poistua yksinpeliin jne jos on enemmän taukoa ym tiedossa, silti pelkästään se ajatus että toi security poistaa raidit bisneksistä kokonaan on jo ajatuksena helpottava ettei tartte edes vähän stressata.

Ainakin täs vko lopun aikana tuli pari kertaa teksti että "security has blocked raid for special cargo busines". o_O Et ei se nyt ihan turha ole.

Mulla ei ole koskaan minkään bisneksen varasto täynnä joten mun ei tartte myöskään murehtia siitä, että poliisit tulee ja vie kamat.
Mä olen kokenut tuon tasan kerran 12 vuoden aikana.

On se filtteri vaan hieno ja kätevä joka tsekkaa ettet kirjoita mitään asiattomuuksia.
Valitsin asun joogaa varten ja koitin tallentaa sen niin yoga tai jooga ei kelvannut nimeksi jostain syystä. Sentään jumppa kelpasi :D
Mitä helvetin väliä sillä edes on minkä laitan asun nimeksi kun ei sitä edes kukaan näe ja miten tuo kamala yoga sana kuitenkin on pelissä itsessään.

En tiie näkeekö mun silmät nyt jotain aivan omia, mut viimeisimmän pätsin jälkeen joka korjasi lähinnä jotain mansion trophy bugeja ym. Mut ihan kun peli näyttäis nyt paljon terävämmältä, ihan kun olisi laitettu joku uusi terävämpi filtteri ja vähennetty sitä pelissä esiintyvä liian voimakasta sumua. Kaverin kanssa eilen pelattiin ja tätä sille mainitsin niin sekin jotenkin huomasi saman, mut sit todettiin että ehkä mä vaan kuvittelen ja tartutin sen kuvitelman kaveriin.

Mut ne trophyt mitä voi laittaa mansioniin esiin jotka mulla bugas etten muka ole saavuttanut, niin pitäähän tämä 13 vuoden saavutus laittaa esiin näytille että sitä voi sitten ihailla... vain minä. :D

1Billion.JPG

Lopuksi vielä, vaikka vastustankin henkeen ja vereen sitä gta plussaa, on siinä ainakin yksi ominaisuus mitä kaipaisin. Nimittäin se että voi tyhjentää kaikki kassakaapit suoraan kännykästä. Ei tämä nyt ole hyödyksi jos omistaa yhen tai kolme firmaa, mutta mulla on kaikki firmat ja kassakaappeja niin montaa että välillä menee kauheeks haahuiluks kun pitää joka firman kassakaapista hakee rahat kun kaikki vois hoitua yhellä napin painalluksella.

Mutta ei kyllä mikään saa mua ottamaan sitä, ihan periaatteen vuoksi vastustan sitä toimintaa.

Lopuksi vielä, vaikka vastustankin henkeen ja vereen sitä gta plussaa, on siinä ainakin yksi ominaisuus mitä kaipaisin. Nimittäin se että voi tyhjentää kaikki kassakaapit suoraan kännykästä.

Ja nykyäänhän tuon kanssa voi lähettää esim palkkiometsästys firman tyypit hommiin ilman, että tarttee itse mennä paikan päälle ja sama koskee vissiin kaikkia bisneksiä missä on tuon tyylinen mekaniikka.
Saas nähdä mitä kaikkia tuon tyylisiä perus toimintoja kutosen onlinessa on lyöty maksullinen tilauksen taakse sillä ei ne ainakaan niitä vähennä.

Ja nykyäänhän tuon kanssa voi lähettää esim palkkiometsästys firman tyypit hommiin ilman, että tarttee itse mennä paikan päälle ja sama koskee vissiin kaikkia bisneksiä missä on tuon tyylinen mekaniikka.
Saas nähdä mitä kaikkia tuon tyylisiä perus toimintoja kutosen onlinessa on lyöty maksullinen tilauksen taakse sillä ei ne ainakaan niitä vähennä.

Nii noi pitäis olla ihan pelissä ilman tota plussaa, että ihan sillä GTA Dollarilla ostais tommosia bonuksia, mut ei ku pitää lukita jonkun typerän gta plussan taakse, meinaan mä lähetän aina niitä special gargo tyyppejä hommiin ja pikkuhiljaa huomaamatta ne täyttyy, mut pitää sit yksitellen aina mennä niihin sisään ja laittaa yksitellen ne menemään.

Ite veikkaan että tämä on vasta tyyliin joku "beta testing gta+" Eiköhän kutoses aleta ihan törkeesti käyttää hyväksi tota gta plussaa, toivottavasti olen väärässä mutta kuten sanoit ei ne ainakaa niitä vähennä.

Ylös Bottom