Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vaikka ite saisin gamepassin eurolla nyt kolmeksi kuukaudeksi ja saisin testattua tuota siinä samalla niin en taida jaksaa. Ehkä itsekkin jään vaan odottamaan uutta GTA:ta vaikka siinä saattaa mennä toviMinäpäs olenkin nyt niin hurja, että nappaan jääkaapista energiajuoman ja aloitan san andreaksen xbox one x:lla.
Ihan vaan siitä syystä, että se todennäköisesti katoaa gamepassista ennen kuin se on fiksattu kuntoon
Ok. En tosiaan kauaa jaksanut kokeilla. Jostain luin ettei siitä pääse eroon pelin sisällä säätelemällä mutta hyvä näinPimeydestä pääsee eroon kun siirtää kontrastia 2-3 täppää vasemmalle.
Hieno donitsi!
Niin ja erityisesti mutteri...
Niin ja erityisesti mutteri...
Entä jos kehittjät on vaan kannat kuluttanut kun kehittäjät ovat koittaneet väänellä pelistä jollakin tapaa sellaisen että pysyy kasassa?
Kyllä minäkin olen tätä pystynyt pelaamaan. Bugeja on toki tullut vastaan ja eihän tämä graafisesti mikään maailman upein ole. Mutta tosiaan, olen kyennyt pelaamaan. Ja nauttinut pelaamisesta myös.Sellaset 7 tuntia tuli san andreasta pelattua ja tuona aikana törmäsin tasan yhteen bugiin.
Siinä tehtävässä jossa heitellään junan perästä Ryderille laatikoita ja sitten ajetaan karkuun niin siinä ajo vaiheessa se seisoi auton lavalla vaikka sen piti olla kyykyssä.
Tuota kesti siihen asti, että pääsin spray & paylle eli n.10 sekuntia jonka jälkeen se oli kyykyssä kuten kuuluu.
Toivottavasti huomenna jatkuu yhtä vähillä ongelmilla.
Väkisinkin tulee sama tunne mitä cyberpunkin kohdalla eli muutama tyyppi kerää kaikki tubesta löytyvät bugit yhdeksi videoksi ja nuo koostevideot sitten lähtee leviämään ja kaikki julistaa ne totuudeksi vaikka todellisuudessa kukaan yksittäinen pelaaja ei tule niitä kaikki bugeja kokemaan.
Mä en voi myöskään käsittää miten kukaan voi tätä haukkua rumaksi. Joo hahmot näyttää välivideoissa siltä kuin joku olisi päättänyt käyttää liikaa photarin airbrush toimintoa ja sitten on noita yksittäisiä ongelma kohtia kuten vaikka just tuo mutteri.
Eihän tämä mikään kaunokainen ole jos vaikka johonkin uuteen watch dogsiin vertaa, mutta ei tätä rumaksi voi sanoa sitten mitenkään.
Pari nopeaa räpsyä.
Näytä liitetiedosto 7604
Näytä liitetiedosto 7605