Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse uskon siihen, että jos Rockstar olisi itse tehnyt nämä, olisi varmana ollut pikkuisen laadukkaampi tuotos kuin mitä nyt on.
Koska nykyään on muotia haukkua RockStaria internetissä, tämä johtuu lähinnä siitä että rahastavat GTA Onlinella eivätkä julkaise yksinpeli DLC.Hei, yksi kysymys:
Miksi täällä morkataan Rockstaria tästä farssista, sanotaan kuinka siellä on paskoja koodaajia jne., kun näistä remastereista vastuussa ihan toinen firma, Grove Street Games? Rockstar julkaisi ja joo, sietää saada noottia kun antoi tällaisen pökäleen päästä laaduntarkastuksesta läpi, uskoisin siis julkaisijan tarkastavan tuotteen, mutta eihän ne tätä olleet koodaamassa nyt?
Omistaako Rockstar GTA:n? Saako Rockstar GTA: Definitive Editionista rahaa?Hei, yksi kysymys:
Miksi täällä morkataan Rockstaria tästä farssista, sanotaan kuinka siellä on paskoja koodaajia jne., kun näistä remastereista vastuussa ihan toinen firma, Grove Street Games? Rockstar julkaisi ja joo, sietää saada noottia kun antoi tällaisen pökäleen päästä laaduntarkastuksesta läpi, uskoisin siis julkaisijan tarkastavan tuotteen, mutta eihän ne tätä olleet koodaamassa nyt?
Kyllä, mutta silti, tämän remasterin teki toinen firma. Joo, Rockstar kusi julkaisemalla tämän pökäleen, mutta tekniset ongelmat eivät silti ole Rockstarin virhe, hehän eivät tätä tehneet, joten en menisi sanomaan kuinka Rockstarilla ei osata koodata.Omistaako Rockstar GTA:n? Saako Rockstar GTA: Definitive Editionista rahaa?
Jos alihankkia tekee b-laatua, niin onko emoyhtiö osasyylinen? Eiköhän toi projekti ole linjattu yhdessätuumin ja RS:llä se lopullinen valta, missä kunnossa tuotos julkaistaan.Kyllä, mutta silti, tämän remasterin teki toinen firma. Joo, Rockstar kusi julkaisemalla tämän pökäleen, mutta tekniset ongelmat eivät silti ole Rockstarin virhe, hehän eivät tätä tehneet, joten en menisi sanomaan kuinka Rockstarilla ei osata koodata.
Niin, tässähän on tärkeää ero siinä, mistä Rockstaria kritisoidaan:Kyllä, mutta silti, tämän remasterin teki toinen firma. Joo, Rockstar kusi julkaisemalla tämän pökäleen, mutta tekniset ongelmat eivät silti ole Rockstarin virhe, hehän eivät tätä tehneet, joten en menisi sanomaan kuinka Rockstarilla ei osata koodata.
Näkökulmakysymyksiä. Cyberpunk 2077:n julkaisu on pelihistorian suurimpia "bombauksia" ja peli myi silti sen mitä 13 miljoonaa heti kättelyssä? Toki myynnit ovat tämän jälkeen jääneet alhaisiksi ja siinä mielessä olet oikeassa, että kokonaismyyntiluvut varmasti kärsivät.Se että julkaistaan keskeneräisiä pelejä ei tuo firmalle rahaa, päin vastoin se menettää sitä koska peli saa paskat arvostelut ja myynnit jää huonoksi.
Pieni reilu 20 hengen studio jolle tämä oli vain liikaa. Kysymys onkin miksi tämä piti ulkoistaa kun Rockstarilla varmaan 3000-4000 työntekijää.