Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

Kovasti tekisi mieli ostaa tämä sitten joulukuussa kun tulee fyysinen versio, koska olen odottanut tätä. Toki olishan Rockstar voinut samantien tehdä paketin jossa on kaikki GTA pelit poislukien uusin gta. Mutta en tiedä nyt sitten että kannattaako tätä ostaa jos kerran bugeja täynnä. Tosin onhan tässä aikaa korjata niitä pahimpia bugeja.
 
Digital Foundry on tehnyt hyvän katsauksen tähän ja vertaa ristiin rastiin eri versioita.

Summa summarum. Art desing, yms on alkuperäisissä huomattavasti parempaa, kun ottaa huomioon PS2:n raudan rajoitukset.

 
Viimeksi muokattu:
Kovasti tekisi mieli ostaa tämä sitten joulukuussa kun tulee fyysinen versio, koska olen odottanut tätä. Toki olishan Rockstar voinut samantien tehdä paketin jossa on kaikki GTA pelit poislukien uusin gta. Mutta en tiedä nyt sitten että kannattaako tätä ostaa jos kerran bugeja täynnä. Tosin onhan tässä aikaa korjata niitä pahimpia bugeja.
Ei missään nimessä kannata ostaa tätä nyt vaan vasta sitten kun/jos korjaavat tämän myyntikuntoon. Tällä hetkellä se ei sitä ole. Nyt on pelaajien syytä äänestää lompakoillaan ja antaa signaalia pelijulkaisijalle että mikä tahansa vasemmalla kädellä sutaisu ei kelpaa.
Omalla kohdallani Cyberpunk 2077 ja tämä GTA trilogy ovat johtaneet siihen että en enää ennakkotilaa pelejä enkä osta niitä heti julkaisupäivänä. Ostavan asiakkaan ei kuulu olla betatestaaja.
 
Kertokaas pelin omistajat pyöriikö peli paremmin nyt päivityksen jälkeen ja onko sade nyt hyvä ?
 
Kirjotin sille poroilla lentelevälle tyypille jos tois mulle fyysisen version. Onhan tässä vielä yli kuukausi aikaa korjailla bugeja niin jos joulun jälkeen olis parempi pelailla.
Sama tässä itsellänikin suunnitelmissa. Kiirettä ei ole. Ehtii kuitenkin sitä ennen jossain välissä testailemaan tuosta paketista San Andreasta Game Passin ansiosta. Voi siitäkin, missä kuosissa tuo on vaikkapa vähän ennen joulua, sitten päätellä koska ehkä kannattaisi se koko paketti lopulta ostaa.
 
Nyt on about puolet tehty GTA 3 kampanjasta ja ihan hyvin on toiminut poislukien kaatumista joka eilen tapahtui ja koko peli korruptoitu, onneksi vain peli eikä tallennukset joten uudelleen lataamalla selvisi tästä. Täytyy sanoa että nyt kakkos saarelle päästyä on pelin tehtävät alkaneet olemaan ärsyttävän vaikeita ja vanhanaikaisia, joitain joutuu yrittämään useaan kertaan ennenkuin pääsee läpi, onneksi pikauusinta mahdollista aika saumattoman kokemuksen siinä suhteessa. Pakko kuitenkin todeta että vaikka hauskaa on ollut niin tarinan lisäksi GTA III kartassa ei ihan hirveästi mitään tekemistä ole, joitain vapaaehtoisia puhelin tehtäviä ja vigilantet, tietysti piilotettuja paketteja voi keräillä (50 löytynyt) mutta aika köyhä on pelin sisältö tarinan lisäksi jos vertaa vaikka esim. SA tai ihan nykyajan peleihin.

Varmasti tulee pelattua vielä koska sen verran on kuitenkin hauskaa ollut, mutta on aika tästä pelistä ainakin ajanut ohitse aika pahasti, olematon tarina, tehtävien vanhanaikaisuus sekä vaikeus ja vähäinen sisältö. Bugeja ei ole liiemmin ollut joten remasteri on ollut ainakin itselle ihan k jälkeä tämän osalta. VC ja SA aion kuitenkin pelata vasta kun on muutama patchi saatu lisää jotta kokemus olisi vähän eheämpi.
 
Eilen meni gta3 läpi. Hyvin pyöri ja sade ei häirinnyt enää ollenkaan pätsin jälkeen. Mitään isompia bugeja ei ollut. Ilolla pelaili kyllä läpi vaikka jotkin tehtävät onkin varmaan "nyky nuorisolle" pahoja kun voi olla vähän pitempi pätkä joka pitää alusta asti pelata jos tyrii tehtävän. Kokeilin myös alotella jo hieman vice cityä ja ai että se tuntuukin jo paljon paremmalta vielä! Herkkua tiedossa :)
 
Saako nuo tehtävät skipata, jos epäonnistuu monta kertaan.

Gta 3 pelissä on semmoisia tehtäviä, jotka on minulla aikoinaan mennyt monesti pieleen ja olen ottanut sitten ''salaisen aseen'' käyttöön.
 
Saako nuo tehtävät skipata, jos epäonnistuu monta kertaan.

Gta 3 pelissä on semmoisia tehtäviä, jotka on minulla aikoinaan mennyt monesti pieleen ja olen ottanut sitten ''salaisen aseen'' käyttöön.
Ei ainakaan mulla ehottanut mitään tehtävien skippaamista vaikka joihinkin yli 5 yritystä menikin..
 
Uutta patchia pukkaa, ilmeisesti ainakin alkuperäiset valikkoäänet joka peliin on palautettu ja se hirveä valkoinen rajaus poistettu auto tähtäyksestä. Muutakin toki voi olla, nämä vaan joku oli poiminu.

Patch notet.

 
Ilmeisesti ne haluaa korjata noi ongelmat kun fyysinen viivästyy. Julkaisu 17.12 (tällä hetkellä)
 
Jospa siinä fyysisessä versiossa olisi jo valmiiksi laastaroitu paketti. Mielenkiinnolla odotan, että onko julkaisu jo tuolloin tukemisen arvoisessa kuosissa.
 
Jospa siinä fyysisessä versiossa olisi jo valmiiksi laastaroitu paketti.
Jos peli meinaa olla alle kolmen viikon päästä jo kaupoissa, levyt on pitänyt prässätä ja paketoida hyvissä ajoin. Pidän epätodennäköisenä, että edes tämä v1.03-päivitys olisi levyllä valmiina.
 
Ois kyllä ihan mielenkiintoista tietää että kuinka monta tyyppiä näitä RockStarilla korjaa, niillä taitaa olla päälle 2000 työntekijää ja useita studiota.
Eiköhän nämä pelit ole ens vuoden alussa jo hyvässä iskussa, mutta saa nyt nähdä että mihin RockStar tyytyy, kyllähän näistä voisi leipoa vaikka kunnolliset remaket.
 
Topikin perusteella RockStar kyllä hyvin korkealla pelitaloissa, jota kohtaan löytyy puolustelijoita ja hyvää tahtoa riippumatta siitä mitä tekevät (tai ovat tekemättä).
Eihän tämä yllätä, laadukkaalla katalogilla päästään tällaiseen asemaan, mikä on ymmärrettävää.
 
Kyllähä tuo nyt paremmin pyörii eikä sade enään niin kamala ole. eikä enään sada sillan alla. Fps silti droppailee sateella xsx eiköhän tämäkin kuntoon tule
 
  • Like
Reactions: Jiz
Ylös Bottom