Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei missään nimessä kannata ostaa tätä nyt vaan vasta sitten kun/jos korjaavat tämän myyntikuntoon. Tällä hetkellä se ei sitä ole. Nyt on pelaajien syytä äänestää lompakoillaan ja antaa signaalia pelijulkaisijalle että mikä tahansa vasemmalla kädellä sutaisu ei kelpaa.Kovasti tekisi mieli ostaa tämä sitten joulukuussa kun tulee fyysinen versio, koska olen odottanut tätä. Toki olishan Rockstar voinut samantien tehdä paketin jossa on kaikki GTA pelit poislukien uusin gta. Mutta en tiedä nyt sitten että kannattaako tätä ostaa jos kerran bugeja täynnä. Tosin onhan tässä aikaa korjata niitä pahimpia bugeja.
Sama tässä itsellänikin suunnitelmissa. Kiirettä ei ole. Ehtii kuitenkin sitä ennen jossain välissä testailemaan tuosta paketista San Andreasta Game Passin ansiosta. Voi siitäkin, missä kuosissa tuo on vaikkapa vähän ennen joulua, sitten päätellä koska ehkä kannattaisi se koko paketti lopulta ostaa.Kirjotin sille poroilla lentelevälle tyypille jos tois mulle fyysisen version. Onhan tässä vielä yli kuukausi aikaa korjailla bugeja niin jos joulun jälkeen olis parempi pelailla.
Ei ainakaan mulla ehottanut mitään tehtävien skippaamista vaikka joihinkin yli 5 yritystä menikin..Saako nuo tehtävät skipata, jos epäonnistuu monta kertaan.
Gta 3 pelissä on semmoisia tehtäviä, jotka on minulla aikoinaan mennyt monesti pieleen ja olen ottanut sitten ''salaisen aseen'' käyttöön.
Toivottavasti tuo julkaisupvm pitää paikkansa. Varmasti monelle tämä olisi pukinkonttiin menossa, vielä just ehtii jouluks...Ilmeisesti ne haluaa korjata noi ongelmat kun fyysinen viivästyy. Julkaisu 17.12 (tällä hetkellä)
Jos peli meinaa olla alle kolmen viikon päästä jo kaupoissa, levyt on pitänyt prässätä ja paketoida hyvissä ajoin. Pidän epätodennäköisenä, että edes tämä v1.03-päivitys olisi levyllä valmiina.Jospa siinä fyysisessä versiossa olisi jo valmiiksi laastaroitu paketti.