Itse olin aika naski kun san andreas ilmestyi ja muistan että jo silloin korpesi tuo n1gga,word,dog-jne plääplää. Toki sopi siihen kuvioon mutta silti. Myös onlinen uusin dlc on tosiaan sitä samaa shaibaa. Offtopic, mutta alkaa muutenkin jo väsyttää kun nuo dlc:t toistaa samaa kaavaa. Osta miljoonan-pari maksava bisnes, saat muutaman keskenään melko samanlaisen tehtävän minkä aikana et nettoa edes tuon bisneksen lähtöhintaa takaisin, ja pahimmillaan tämä bisnes on lopullinen riippakivi mikä vie enemmän kuin tuo koska maksa palkat, maksa sitä, maksa tätä, maksa väliaikainen autovero ja Franklinille kultainen korvarengas. Maksa lisäksi samat myös siitä yökerhosta minkä joskus ostit ja mistä ei ollut kerrassaan mitään iloa. Lopulta sinulla on ties mitä persesuristinmyymälöitä ympäri kaupunkia, ja jokaisessa pitäisi muistaa ja jaksaa laukata noutamassa se muutama hikinen kymppitonni silloin tällöin, koska tokikaan nykyaikana niitä ei voi saada suoraan tilille vaan ne säilötään johonkin kassakaappiin kunnes tietty raja ylittyy, ja sen jälkeen loputtoman ahneet työntekijäsi ilmeisesti työntävät nämä vähäiset voitot roskiin tai omiin taskuihinsa. Niin väsynyt kuvio kertakaikkiaan. Kaipaisi jo jotain uutta, odotukset oli pienesti korkealla tämän trilogyn suhteen mutta jo gameplay-videoiden katselu pudotti ne alas. Jaksoin vielä haaveille että ostan fyysisen julkaisun mutta saa jäädä sekin hankkimatta. Rockstarfanityttöys alkaa tulla tiensä päähän, ei tässä enää muuta voi todeta. Lypsetään samaa lehmää vuodesta toiseen mutta sitä pelaajien suurinta toivetta, eli uutta peliä ei vaan kuulu. Rdr 2 oli tämän puulaakin joutsenlaulu, sanokaa minun sanoneen.