Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

Itse uskon siihen, että jos Rockstar olisi itse tehnyt nämä, olisi varmana ollut pikkuisen laadukkaampi tuotos kuin mitä nyt on.
 
Hei, yksi kysymys:

Miksi täällä morkataan Rockstaria tästä farssista, sanotaan kuinka siellä on paskoja koodaajia jne., kun näistä remastereista vastuussa ihan toinen firma, Grove Street Games? Rockstar julkaisi ja joo, sietää saada noottia kun antoi tällaisen pökäleen päästä laaduntarkastuksesta läpi, uskoisin siis julkaisijan tarkastavan tuotteen, mutta eihän ne tätä olleet koodaamassa nyt?
Koska nykyään on muotia haukkua RockStaria internetissä, tämä johtuu lähinnä siitä että rahastavat GTA Onlinella eivätkä julkaise yksinpeli DLC.
Tässä paketissa on 3 peliä, ihan mielenkiintoista nähdä tulevissa DF videoissa että miten Vice City ja San Andreas ovat onnistuneet, GTA 3 ei ainakaan kummoinen ole. Tuo on myös todella perseestä että näitä ei voi ostaa erikseen, jokaiselle 15-20€ niin alkaa vaikuttamaan jo hyvältä.
 
Hei, yksi kysymys:

Miksi täällä morkataan Rockstaria tästä farssista, sanotaan kuinka siellä on paskoja koodaajia jne., kun näistä remastereista vastuussa ihan toinen firma, Grove Street Games? Rockstar julkaisi ja joo, sietää saada noottia kun antoi tällaisen pökäleen päästä laaduntarkastuksesta läpi, uskoisin siis julkaisijan tarkastavan tuotteen, mutta eihän ne tätä olleet koodaamassa nyt?
Omistaako Rockstar GTA:n? Saako Rockstar GTA: Definitive Editionista rahaa?
 
Omistaako Rockstar GTA:n? Saako Rockstar GTA: Definitive Editionista rahaa?
Kyllä, mutta silti, tämän remasterin teki toinen firma. Joo, Rockstar kusi julkaisemalla tämän pökäleen, mutta tekniset ongelmat eivät silti ole Rockstarin virhe, hehän eivät tätä tehneet, joten en menisi sanomaan kuinka Rockstarilla ei osata koodata.
 
Kyllä, mutta silti, tämän remasterin teki toinen firma. Joo, Rockstar kusi julkaisemalla tämän pökäleen, mutta tekniset ongelmat eivät silti ole Rockstarin virhe, hehän eivät tätä tehneet, joten en menisi sanomaan kuinka Rockstarilla ei osata koodata.
Jos alihankkia tekee b-laatua, niin onko emoyhtiö osasyylinen? Eiköhän toi projekti ole linjattu yhdessätuumin ja RS:llä se lopullinen valta, missä kunnossa tuotos julkaistaan.
 
Kyllä, mutta silti, tämän remasterin teki toinen firma. Joo, Rockstar kusi julkaisemalla tämän pökäleen, mutta tekniset ongelmat eivät silti ole Rockstarin virhe, hehän eivät tätä tehneet, joten en menisi sanomaan kuinka Rockstarilla ei osata koodata.
Niin, tässähän on tärkeää ero siinä, mistä Rockstaria kritisoidaan:

1) Rockstar on kyyninen lafka, joka julkaisee vaikka hätiköityjä versioita klassikkopeleistään rahankiilto silmissään

vai

2) Rockstar ei osaa tehdä videopelejä / Rockstarilla ei ole teknistä osaamista

En tiedä onko kukaan väittänyt asiaa 2), en ole tätä foorumia enempää seurannut keskustelua. Itsellä osunut enemmän silmään tuollaista väittämään 1) liippaavaa kritiikkiä.
 
Se että julkaistaan keskeneräisiä pelejä ei tuo firmalle rahaa, päin vastoin se menettää sitä koska peli saa paskat arvostelut ja myynnit jää huonoksi. Veikkaan että tässä tapauksessa laadunvalvonta on pettänyt, RockStarin olisi pitänyt pelitestauttaa peli omilla testaajilla ennen julkaisua. Käsittääkseni RockStar tulee itse päivittämään tätä peliä, joten eiköhän se kuntoon saada, pahimmat bugit pois ja suorityskyky vaadittavalle tasolle.
 
Se että julkaistaan keskeneräisiä pelejä ei tuo firmalle rahaa, päin vastoin se menettää sitä koska peli saa paskat arvostelut ja myynnit jää huonoksi.
Näkökulmakysymyksiä. Cyberpunk 2077:n julkaisu on pelihistorian suurimpia "bombauksia" ja peli myi silti sen mitä 13 miljoonaa heti kättelyssä? Toki myynnit ovat tämän jälkeen jääneet alhaisiksi ja siinä mielessä olet oikeassa, että kokonaismyyntiluvut varmasti kärsivät.
Mutta jos Rockstar pystyy halpatuotannolla hyödyntämään klassikkostatusta & nostalgianälkää ja täten myymään riittävän monta miljoonaa kopiota heti kättelyssä, niin eiköhän tämä "tuo firmalle rahaa" ihan riittävästi.
 
IGN lätkäisi 5/10. Ihan mielenkiintoista nähdä miten RockStar tulee reagoimaan näin paskaan vastaanottoon, tästä tulee heille isoa mainehaittaa. Heidän twitter viestistään voisi päätellä että rupeavat itse korjaamaan pelejä, jos tuo Growe Street Gaming yrittää tätä yksin päivitellä niin varmaan turha odottaa kummoisia parannuksia.

 
Toinen varsin ongelmaton päivä takana sillä tänäänkin törmäsin vain yhteen bugiin eli puuttuvaan tiehen.
Jossain päin metsää on joku pieni puro jonka yli pitäisi kartan mukaan mennä tie, mutta ruudulla sellaista ei näy, mutta silti tuosta voi ajaa yli.
Pelin omat mekaniikat onkin aiheuttaneet enemmän ärsytystä, kuten vaikka CJ:n kyvyttömyys kävellä takaperin aseella tähdätessä jos käytössä on pistooli tai micro smg / tec-9.
Jos noin yrittää tehdä niin äijä kääntyy ja lähtee kävelemään kohti kameraa sekä osoittaa aseella kohti taivasta.
Oli pakko googlettaa onko tuo aina ollut tuollainen ja onhan se.
Toki kyykyssä voi liikkua tähdätessä myös takaperin, mutta sivuille voi liikkua vain kierähtämällä.
Kahdenkäden aseilla homma toimii kuten kuuluu.

Sitten on se Zeron supply lines tehtävä eikä ole kyllä ihan hetkeen päässyt suusta niin montaa vittua, perkelettä ja saatanaa mitä tuon aikana.
Mikään lentokone missään pelissä ei varmaan ole niin paska lentää mitä tuo. Oikeasti helpointa onkin laskeutua tielle kohteen lähelle ja ampua ne siitä, mutta silti jopa normaali lentely on jatkuvaa kiroilua.
En voi muistaa millainen tuo oli lentää ps2 versiossa, mutta kaikkien mielestä tuo tehtävä oli jo silloin ihan hirveä.
HD version myötä tuota sentään muutettiin niin, että polttoaine kuluu vain kaasua painaessa kun alunperin se kului jatkuvasti eli oli lähinnä aikaraja.
Kauhulla kyllä odotan sitä lentokoulua sillä sekin aiheutti hd versiossa kiroilua, mutta ei se vaan voi olla niin paska mitä tuo rc lentokone.

Ai niin tämän remasterin aim assist on kyllä rikki ja aloinkin pelaamaan free aimilla.
Vaikka tuon assistin herkkyyden vetää minimiin niin silti se tarttuu melkein ruudun toisessa reunassa olevaan kohteeseen eikä sillä ole väliä onko kyseessä siviili, poliisi, oma jengiläinen vai vihollinen.
Helpommalla pääsee kun vetää free aimilla ja koittaa säätää herkkyyden jotenkin siedettäväksi.
 
Tuo on kyllä mukava nähdä että modi porukka tykittää samantien korjausta tulille PC versioon. Vaikka tätä peliä ei korjattaisikaan niin modi yhteisöllä on kyllä kissan päivät, ne asiat mitä edellisessä versiossa ei voitu modeilla parantaa on tässä kunnossa, tärkein niistä on kunnollinen piirtoetäisyys.
 
Gta 3 pelattu läpi, Vice cityssa vielä pari tehtävää tekemättä, koska yksi tehtävä bugaa ja sitä ei voi päästä. Nyt sitten San andreasta pelannut ja voi juma kun on hyvä peli.. Julkaisussa pelannut sa:n läpi, joten tuntuu aikalailla uudelta peliltä itselle, mutta yllätyksenä tuli se kuinka paljon monipuolisempi tuo on kuin isoin osa nykyajan open worldeista. Pieksee kyllä uudet Far cryt ja Assassin's creedit mennen tullen.
 
San Andreas on kyllä peli joka oli vuosia aikansa edellä ja vanhentunut niin mallikkaasti että ei edes monet 20 vuotta myöhemmin tulleet pelit yllä sille tasolle, toki maailmat on kasvanut ym, mut on siinä kyl aikoinaan ihmeisiin kyetty että ylipäänsä koko peli pyörii semmosellakin onnettomalla laitteella kun PS2 joka toki silloin oli jokseenkin myös aikansa edellä.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom