Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

San Andreas tarina läpäisty ps5. Ei todellakaan mennyt ilman koodeja. Pitää olla joku yli-ihminen jos nuo tehtävät vetää kaikki ilman yhtäkään koodin käyttöä. Sai tämän pois alta ennen Gran Turismo 7.

Aikaa meni 19 tuntia sadan tarinatehtävän läpäisyyn. Joukkoon mahtui erittäin ärsyttäviä tehtäviä, kuten lentotehtävät, joista erityisesti se pienoislentokoneella tehtävä. Ohjattavuus aivan hirveä lentävissä. Joskus puolenvälin jälkeen alkoi tulla lentotehtäviä.
Loppua kohti kun mennään niin kyllä huvitti yhdessä tehtävässä kun lennetään lentokoneella keskelle ei mitään merelle ja sitten yhtäkkiä kuva pysähtyy ja sitten hypätään jonnekin ravintolan keittiöön ampumaan vihollisia:p.

Salilla piti käydä pumppaamassa max lihakset kun ei oikein vaikuta katu-uskottavalta jos kaupungissa mainetta kasvattava tappaja on narukäsi. Aika kultaa muistot. Muistan kun tätä pelannut viimeksi PS2. Hiukan on pelit kehittyneet noista ajoista.

7/10
Mä pelasin nämä pleikka nelosen versiona ps5:lla ja tykkäsin kyllä. Resoluutio on alhainen mutta päivitykset kuten valaistus plus muut lisät oli mukana ja mikä tärkeintä pelit pyöri tasaisesti 60fps. Kahdella bugillakin taidettiin selviytyä kaikki kolme peliä.
Eikös tuossa menty sinne gta3:sen kaupunkiin. Siksi homma jatkuu keittiöstä vähän oudosti
Pelaajille 6/10
Nostalgian nälkäisille 8/10
 
Viimeksi muokattu:
Mä pelasin nämä pleikka nelosen versiona ps5:lla ja tykkäsin kyllä. Resoluutio on alhainen mutta päivitykset kuten valaistus plus muut lisät oli mukana ja mikä tärkeintä pelit pyöri tasaisesti 60fps. Kahdella bugillakin taidettiin selviytyä kaikki kolme peliä.
Eikös tuossa menty sinne gta3:sen kaupunkiin. Siksi homma jatkuu keittiöstä vähän oudosti
Pelaajille 60/10
Nostalgian nälkäisille 8/10

60/10, jumaleisson nyt on kovat pisteet.
 
Mitä ihmettä, onko tätä jotenkin vaikeutettu näihin remastereihin? En muista että kamalan vaikeaa olisi ollut silloin aikoinaan kun nämä tuli läpäistyä julkaisujensa tienoilla.

Kovasti kyllä polttelisi nämä uusioversiot, mutta niin paljon on kuraa tullut niskaan, että enpä tiedä sitten.
 
Mitä ihmettä, onko tätä jotenkin vaikeutettu näihin remastereihin? En muista että kamalan vaikeaa olisi ollut silloin aikoinaan kun nämä tuli läpäistyä julkaisujensa tienoilla.

Kovasti kyllä polttelisi nämä uusioversiot, mutta niin paljon on kuraa tullut niskaan, että enpä tiedä sitten.
Ei tää mun mielestä sen vaikeampi ollut kuin alkuperäisetkään. Jotkut loppupään tehtävät oli kyllä aika ilkeitä koska osumaa ei voi ottaa paljoa ja vihuja on kymmeniä jotka ampuu kohti. Siksi nämä kannattaakin tiputtaa sniperilla kauempaa eli kyllä tähän keinot löytyy pelata
 
Mitä ihmettä, onko tätä jotenkin vaikeutettu näihin remastereihin? En muista että kamalan vaikeaa olisi ollut silloin aikoinaan kun nämä tuli läpäistyä julkaisujensa tienoilla.

Kovasti kyllä polttelisi nämä uusioversiot, mutta niin paljon on kuraa tullut niskaan, että enpä tiedä sitten.
Kyllä se yksi junan perässä moottoripyörällä ajelutehtävä oli aivan todella persiistä alkuperäisessä PS2-versiossa ja samaan tapaan PS4-remasterissakin.
 
Itseltä löytyy Quest 2 ja San Andreas on tulossa sille, ihan mielenkiinnolla odotan että mitä sieltä tulee, potentiaalia on kyllä huikeasti.
 
Kyllä se yksi junan perässä moottoripyörällä ajelutehtävä oli aivan todella persiistä alkuperäisessä PS2-versiossa ja samaan tapaan PS4-remasterissakin.
Tuota on helpotettu tähän versioon ja nyt big smoke jopa osuu johonkin. Meitsi veti sen ekalla yrittämällä.
Tosin mulle ainakin jäi epäselväksi, että mitä peliä HerraNenä tarkoitti. Kolmonen ja vice city sisälsi useamman raivostuttavan tehtävän ja san andreas oli niitä huomattavasti helpompi
 
San andreasta lähinnä tuossa mietin jonkun aikaisemman viestin pohjalta.

Onhan noissa tosiaan melkoisia tehtäviä olemassa, itse en onneksi koskaan niihin liiaksi turhautunut.

Sää nähdä miten käy, kun välttämätön uudelleenpeluu remasterin merkeissä tapahtuu. (Hyvästä alennuksesta joskus) :)
 
San andreasta lähinnä tuossa mietin jonkun aikaisemman viestin pohjalta.

Onhan noissa tosiaan melkoisia tehtäviä olemassa, itse en onneksi koskaan niihin liiaksi turhautunut.

Sää nähdä miten käy, kun välttämätön uudelleenpeluu remasterin merkeissä tapahtuu. (Hyvästä alennuksesta joskus) :)
Vaikeinta tässä on lentäminen ja varsinkin sillä radio-ohjattavalla
 
Ei ollu vaikeampia tehtävät GTA III-pelissä, joka on vedettynä läpi tai vielä kesken olevassa VC-pelissä. Esim se kauko-ohjattava helikopteritehtävä meni ekalla yrittämällä läpi.
 
Ei ollu vaikeampia tehtävät GTA III-pelissä, joka on vedettynä läpi tai vielä kesken olevassa VC-pelissä. Esim se kauko-ohjattava helikopteritehtävä meni ekalla yrittämällä läpi.
Mulla pyöri mielessä se San Andreaksen tehtävä missä se yks nörtti pitää tyyliin jotain leluliikettä (sepäs kuulosti härskille), ei muista tarkasti. Sen yhdessä tehtävässä pitää tuhota pari pakettiautoa ja pyöräilijää ja voihan viddu ne kontrollit. Vissiin onnistunut edes suoraan lentäminen ilman että hiki tippuu silmäkulmassa ja kädet tärisee kuin juopolla joka on just lopettanut 6vuoden rännin
 
Mulla pyöri mielessä se San Andreaksen tehtävä missä se yks nörtti pitää tyyliin jotain leluliikettä (sepäs kuulosti härskille), ei muista tarkasti. Sen yhdessä tehtävässä pitää tuhota pari pakettiautoa ja pyöräilijää ja voihan viddu ne kontrollit. Vissiin onnistunut edes suoraan lentäminen ilman että hiki tippuu silmäkulmassa ja kädet tärisee kuin juopolla joka on just lopettanut 6vuoden rännin
Toi just on pelin vaikein tehtävä. Kun sitä pienoislentokonetta ei saa suoraan kulkemaan ei sitten millään. Tuo tehtävä saa ulos kyllä kaikki mahdolliset kirosanat ja keksittyjä vielä lisäksi.

Kolmonen ja vice city sisälsi useamman raivostuttavan tehtävän ja san andreas oli niitä huomattavasti helpompi
Jep. Kolmonen ja Vice City jäi kesken kun meni hermot niihin raivostuttaviin tehtäviin ja erityisesti siihen että pitää aloittaa tehtävän epäonnistuttua kokonaan alusta aina sitä tehtävälle ajamista myöten. Todella tyhmästi tehty.
 
Mulla pyöri mielessä se San Andreaksen tehtävä missä se yks nörtti pitää tyyliin jotain leluliikettä (sepäs kuulosti härskille), ei muista tarkasti. Sen yhdessä tehtävässä pitää tuhota pari pakettiautoa ja pyöräilijää ja voihan viddu ne kontrollit. Vissiin onnistunut edes suoraan lentäminen ilman että hiki tippuu silmäkulmassa ja kädet tärisee kuin juopolla joka on just lopettanut 6vuoden rännin
Itse en tosiaan koskaan ole San Andreasia pelannut läpi, joten tehtävistä on vain pieni otanta.
 
Uutta patchia ensi viikolla, toivottavsti siellä on nyt nämä kuukaudet tehty ahkerasti hommia.

 
Viimeksi muokattu:
Mulla tipahti vpd:sta tilattu peli tänään luukusta.
Päätin ostaa kun maksoi 40e ja vaikka san andreas tuli pelattua gamepassin kautta niin mun mielestä 20e olis ollut sille ihan ok hinta joten ei noille muille jää kuin kymppi hinnaksi.
Kolmosen ajattelin aloittaa forbidden westin jälkeen joten ohjaus saattaa olla aikamoinen shokki, mutta toisaalta jo hieman odotan siihen simppeliin maailmaan pääsyä jossa kartta on varsin kompakti ja joka paikkaan voi vaan helposti ajaa eikä tartte jatkuvasti olla keräämässä jotain.
 
Kokeilin nyt uusimman päivityksen jälkeen ja en onnistunut PS5:llä GTA 3 saamaan frame droppeja aikaan, silky smooth 60 FPS, paitsi pieniä nykäyksiä aina maailmaa ladatessa. Tosin en myöskään saanut sadetta aikaiseksi joten en voinut testata sitä, koska sade plus autojen valot oli aikaisemmin se pahin kyykyttäjä. Joku jos jaksaa niin voi muita pelejä testailla.
 
Viimeksi muokattu:
Kokeilin nyt uusimman päivityksen jälkeen ja en onnistunut PS5:llä GTA 3 saamaan frame droppeja aikaan, silky smooth 60 FPS, paitsi pieniä nykäyksiä aina maailmaa ladatessa. Tosin en myöskään saanut sadetta aikaiseksi joten en voinut testata sitä, koska sade plus autojen valot oli aikaisemmin se pahin kyykyttäjä. Joku jos jaksaa niin voi muita pelejä testailla.
En xsx huomanut droppeja san Andreaksessakaan eikä sadetta tullut. Eiköhän alesta tule ostettua
 
Ylös Bottom