Siinä tapauksessa peliä ei tarvitse asentaa uudelleen.entäs jos ostaa uuden levyn ?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Siinä tapauksessa peliä ei tarvitse asentaa uudelleen.entäs jos ostaa uuden levyn ?
Peli senkun myy, myy ja myy. 115 miljoonaa kappaletta jo myyty ja noin 5 miljoona joka puolenvuoden välein. Toivottavasti nämä tienostit näkyvät sitten GTA 6 joskus.
GTA 5 has sold five million copies since May, for a lifetime total of 115 million
In other words, it's still extraordinarily popular.www.pcgamer.com
Nuo paljon upeammat grafiikat ja pelien halvempi hinta taitaa olla suurimpia asioita miksi moni on siirtynyt pc pelaajaksi tässä konsoli sukupolvessa.No huh huh miltä peli näyttää PC:llä, vaikka rauta on 7 vuotta vanhaa ja pelin alkuperäkin jo todella vanha. Harmi, että peli ei ikinä saanut mitään PS4 Pro päivitystä.
Ihan kuin pelasi eri peliä kuin konsoleilla 1440p resolla, very high-asetukset ja 60 fps. Tekstuurit, efektit loistavia. Ihmeen hyvin peli vielä toimii omalla koneella. Ero siihen ensimmäiseen kokemukseen Xbox360-versiolla alkaa olemaan jo aika mieletön.
Pitää varmaan vähän kikkailla jälleen pelin parissa, vaikka jo kahdella eri alustalla pelin olenkin läpäissyt.
KFin uutisissa oli tällä viikolla video GTA V grafiikkamodista, joka on tietenkin vielä upeampi mitä pelin vanilla-versio. Harva kuitenkaan niitä pystyy itse käyttämään.
Joo ja moni muukin asia on kehittynyt PC-puolella palveluiden sekä käytettävyyden suhteen. Toki jotkut asiat ottaneet myös takapakkia, kun palveluntarjoajia on niin monia ja aina voi tulla myös ongelmia vastaan jonkun asian suhteen.Nuo paljon upeammat grafiikat ja pelien halvempi hinta taitaa olla suurimpia asioita miksi moni on siirtynyt pc pelaajaksi tässä konsoli sukupolvessa.
Mikäs vika Epicissä? Ei niin mitään tietoa/kokemusta noista. Fortnite vissiin joku Epicin homma?Hemmetti, olen vältellyt tähän asti Epic storea kuin ruttoa, mutta kai tuo on sitten pakko poimia PC:llekin. Nyt harmittaa ne kaikki loputtomat ilmaispelitarjoukset, jotka olen jo missannut.
Vaikka vitsikuvat kuuluvatkin nettiin, pelkät kuvat ovat sellaisenaan huonoa foorumikeskustelua.