Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Tänään modderi nollasi minun RP sijoitukseni -810546066. Minulla on edelleen kaikki rahani ja rakennukseni.
Kun jätän asuntoni, niin en pääse enään takaisin taloon/talliin.
Mikä avuksi, että saisin sijoitukseni takaisin?
 
Peli senkun myy, myy ja myy. 115 miljoonaa kappaletta jo myyty ja noin 5 miljoona joka puolenvuoden välein. Toivottavasti nämä tienostit näkyvät sitten GTA 6 joskus.


Huh huh, myynyt ihan käsittämättömän kovasti. Enpä arvannut, millanen menestyssarja siitä muotoutuu, kun ekan kerran pelasin GTA:ta, Pleikkari ykkösellä.

Toivottavasti GTA VI ottaa sitten pelattavuudeltaan ja pelillisesti, aimo harppauksen eteenpäin. RDR2:ssa on jo immersio ja graffat ihan kohdillaan.
 
On kyllä aivan uskomaton määrä myyntejä. Hyvä peli kyllä kyseessä, tulee edelleen silloin tällöin lähdettyä kaupungille riehumaan kytät perässä. Multa löytyy fyysisenä versiona kokoelmasta kaikki muut GTA pelit paitsi the trilogy ja gameboy advancen peli. Olihan tämä GTA V pakko sillon 2014 ostaa uudestaan neloselle vaikka aiemmin pelasi ps3:lla.

Ei malttais odottaa GTA 6:sta. Sitä ei vaan taida PS5:llekään ihan heti tulla.
 
No huh huh miltä peli näyttää PC:llä, vaikka rauta on 7 vuotta vanhaa ja pelin alkuperäkin jo todella vanha. Harmi, että peli ei ikinä saanut mitään PS4 Pro päivitystä.

Ihan kuin pelasi eri peliä kuin konsoleilla 1440p resolla, very high-asetukset ja 60 fps. Tekstuurit, efektit loistavia. Ihmeen hyvin peli vielä toimii omalla koneella. Ero siihen ensimmäiseen kokemukseen Xbox360-versiolla alkaa olemaan jo aika mieletön.

Pitää varmaan vähän kikkailla jälleen pelin parissa, vaikka jo kahdella eri alustalla pelin olenkin läpäissyt.

KFin uutisissa oli tällä viikolla video GTA V grafiikkamodista, joka on tietenkin vielä upeampi mitä pelin vanilla-versio. Harva kuitenkaan niitä pystyy itse käyttämään.
 
No huh huh miltä peli näyttää PC:llä, vaikka rauta on 7 vuotta vanhaa ja pelin alkuperäkin jo todella vanha. Harmi, että peli ei ikinä saanut mitään PS4 Pro päivitystä.

Ihan kuin pelasi eri peliä kuin konsoleilla 1440p resolla, very high-asetukset ja 60 fps. Tekstuurit, efektit loistavia. Ihmeen hyvin peli vielä toimii omalla koneella. Ero siihen ensimmäiseen kokemukseen Xbox360-versiolla alkaa olemaan jo aika mieletön.

Pitää varmaan vähän kikkailla jälleen pelin parissa, vaikka jo kahdella eri alustalla pelin olenkin läpäissyt.

KFin uutisissa oli tällä viikolla video GTA V grafiikkamodista, joka on tietenkin vielä upeampi mitä pelin vanilla-versio. Harva kuitenkaan niitä pystyy itse käyttämään.
Nuo paljon upeammat grafiikat ja pelien halvempi hinta taitaa olla suurimpia asioita miksi moni on siirtynyt pc pelaajaksi tässä konsoli sukupolvessa.
 
Hemmetti, olen vältellyt tähän asti Epic storea kuin ruttoa, mutta kai tuo on sitten pakko poimia PC:llekin. Nyt harmittaa ne kaikki loputtomat ilmaispelitarjoukset, jotka olen jo missannut.
 
Nuo paljon upeammat grafiikat ja pelien halvempi hinta taitaa olla suurimpia asioita miksi moni on siirtynyt pc pelaajaksi tässä konsoli sukupolvessa.
Joo ja moni muukin asia on kehittynyt PC-puolella palveluiden sekä käytettävyyden suhteen. Toki jotkut asiat ottaneet myös takapakkia, kun palveluntarjoajia on niin monia ja aina voi tulla myös ongelmia vastaan jonkun asian suhteen.

Itsellä meni 1,5h ja hermot, kun lataili launchereita, linkitteli tilejä ja sääti GTA V:n asetuksia. Onneksi lopputulos toi hymyn suulle.
 
Hemmetti, olen vältellyt tähän asti Epic storea kuin ruttoa, mutta kai tuo on sitten pakko poimia PC:llekin. Nyt harmittaa ne kaikki loputtomat ilmaispelitarjoukset, jotka olen jo missannut.
Mikäs vika Epicissä? Ei niin mitään tietoa/kokemusta noista. Fortnite vissiin joku Epicin homma?
 
Ei kai mitään, mutta noita eri alustoja on PC:llä jo liikaa. Joihinkin olen liittynyt jo vuosia sitten, mutta en koskaan käyttänyt, kun ei jaksa pitää tusinoittain niitä asennettuna. Steam, uplay, EA-store? ja gog ovat jo liikaa, mutta pakollisia minulle.
 
Vaikka vitsikuvat kuuluvatkin nettiin, pelkät kuvat ovat sellaisenaan huonoa foorumikeskustelua.
 
Vaikka vitsikuvat kuuluvatkin nettiin, pelkät kuvat ovat sellaisenaan huonoa foorumikeskustelua.

Yks kuva kertoo enemmän kuin tuhat kiroitusvirettä :D mut joo, GTA V ja varsinkin online puoli se vaan porskuttaa kolmannelle konsolisukupolvelle, tuleekohan peruspeliin parannuksia?
 
Viimeksi muokattu:
Tämä olisi nyt tahkottu läpi xbox 360 ja xbox one X. Rampaget on menty ja ostettu kaikki. Vielä olis pari kysymys merkkiä jäljellä mutta ei oikein tiedä jaksaako gtav enää yhtään enempää. Tämä toinen läpipeluu oli jo puuduttava :)
 
En usko että ihan noin aikaisin julkasevat Gta kutosta, kyllä 2055 mennää viel gta 5 onlinessa... Mutta kyllä uskon että jos elän 90+ vuotiaaks saatan ehkä nähää vanhainkodis trailerin gta 6sta. Julkaisupäiväksi silloin ilmoitetaa Fall 2075. XboxseriesXxX ja playstation 11!
 
Mikä mättää gta v lataaminen onnistuu ihan hyvin, mutta kun tulee loading story mode, niin sit jumittaa siihen eikä laske peliin.
 
Ylös Bottom