Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

itsekkin pelasin juuri toisen kerran juonen läpi ja vikan heistin jälkeen rahaa oli n 27 milj.
Nämä rahat sijoittelin lesterin tehtävissä hänen ohjeiden mukaan ja lopulta rahaa oli jonkun verran päälle 50 milj.
eli ei riitä golfkenttään.

Milloinkas muualla noita sijoituksia sitten pitää juonen aikana tehdä?


Niitä oli ainakin 3-4 kohtaa joissa pitää sijoitaa ja luvataan että rahaa olisi lopussa +1.500 000 000$ :D En mä noin paljoa tartte...


Kyllä mä pelaan tän vielä kerran uudestaan,teen samalla kaikki tehtävät kunnolla...tai no en rupea kullalle noita juoksemaan kuitenkaan vielä kun ne voi tehä jälkikäteen...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tämähän on omasta mielestä aika pedaalista, se on just koukuttanu että raha on ollu tiukilla ja kovalla vaivalla sitä hankkinut tekemällä tehtäviä ja viemällä autoja customsiin. Sitte yhtäkkiä annetaanki miljoona ziljoonaa tilille jolla saa käytännössä kaiken mitä haluaa..

Kyllä tuo summa auttaa jonkin verran kun on kertaalleen menettänyt sen 400k+lvl 23~ hahmon.... ;)

Eikä tuolla 500k vielä paljoa juhlita :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tarinaa olen pelannut muutaman viikon... ja, noh, onhan gta v parempi kuin se edellinen. Mutta radiokanavien anti on syvältä suolistosta, Jenkeissä ei näemmä heviä tunneta. Ja online-pelin olisi voinut jättää pois ja käyttää senkin kehittämiseen käytetyn ajan yksinpelin viilaamiseen. Tarina tuntuu jäävän turhan lyhyeksi...

Liikaa lentämistä tuohon on tungettu. Ja liikaa koiria. Ja rahankerääminen on kovaa työtä. Edelleenkin pidän eniten Vice Citystä, jossa kaikki oli kohdallaan: 80-luku biiseineen, sopivankokoinen alue, ei nettiä, ei kännyköitä eikä tehtävissä liikaa teknistä kikkailua.

Mutta gta v:n henkilökaarti on mielenkiintoinen ja sen sanailu on mainiota. Samoin ajotuntumaa on paranneltu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Hei, mähän tunnen nämä jätkät jostain? Hmm...

[video=youtube_share;z7JU0BoX0nQ]http://youtu.be/z7JU0BoX0nQ[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tuosta rockstarin raha jutusta kyllä luin jostain että kaikkea ei saa kerralla.. Ensin 250000 ja loput myöhemmin ilmeisesti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tarinaa olen pelannut muutaman viikon... ja, noh, onhan gta v parempi kuin se edellinen. Mutta radiokanavien anti on syvältä suolistosta, Jenkeissä ei näemmä heviä tunneta. Ja online-pelin olisi voinut jättää pois ja käyttää senkin kehittämiseen käytetyn ajan yksinpelin viilaamiseen. Tarina tuntuu jäävän turhan lyhyeksi...

Liikaa lentämistä tuohon on tungettu. Ja liikaa koiria. Ja rahankerääminen on kovaa työtä. Edelleenkin pidän eniten Vice Citystä, jossa kaikki oli kohdallaan: 80-luku biiseineen, sopivankokoinen alue, ei nettiä, ei kännyköitä eikä tehtävissä liikaa teknistä kikkailua.

Mutta gta v:n henkilökaarti on mielenkiintoinen ja sen sanailu on mainiota. Samoin ajotuntumaa on paranneltu.

Oma mielipide on taas ihan toisenlainen.

Hevi särkee korvissa, lentämistä on ihan sopivasti ja koiriakin oli ehkäpä kahdessa tehtävässä? Rahankerääminenkin on helppoa t. jokaisella hahmolla about 1 000 000 000 pankkitilillä. Kännyköiden ja netin poisto veisi aika paljon pois tältä peliltä..
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Online puolesta kysymys, miten noille autoille pystyy sen vakuutuksen hankkimaan? Voiko sen varastetuillekin autoille hankkia myös, jos innostuu ostaan/pölliin ja tuunaan jonkun niin olisi se hyvä että saa rahat siittä jos sattuu haaveri :D.
 
Online puolesta kysymys, miten noille autoille pystyy sen vakuutuksen hankkimaan? Voiko sen varastetuillekin autoille hankkia myös, jos innostuu ostaan/pölliin ja tuunaan jonkun niin olisi se hyvä että saa rahat siittä jos sattuu haaveri :D.

Viet auton Los Santos Customsiin ja sieltä saman valikon alta, mistä sille alkuautolle ostit vakuutuksen. Paremmille autoille ei tuota vakuutusta saa ellet osta autoa kännykällä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tarinaa olen pelannut muutaman viikon... ja, noh, onhan gta v parempi kuin se edellinen. Mutta radiokanavien anti on syvältä suolistosta, Jenkeissä ei näemmä heviä tunneta.
Olen aika samaa mieltä. Hevi puuttuu, IV:ssä sille oli sentään vielä kanava. Mut tässä ihan jees biisejä tulee rokin ja Radio Los Santosin puolelta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Olen aika samaa mieltä. Hevi puuttuu, IV:ssä sille oli sentään vielä kanava. Mut tässä ihan jees biisejä tulee rokin ja Radio Los Santosin puolelta.

Joo tässä rokkikanavalta tulee Kenny Logginsia ja Phil Collinssia, todellista rokkia :mad: Käsittämätöntä ettei muka L.A. sijoittuvaan peliin saa edes hard rockia saati heviä, joku gunnarit nyt edes. Räppiä löytyy kyllä sitten viistoista kanavaa ja poppia ja muuta paskaa. En ymmärrä miten muka ei edes yhdelle kanavalla saa edes jotain kevyempää tavaraa, numetallia en toivo edes pahimmalla vihamiehelle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Hei, mähän tunnen nämä jätkät jostain? Hmm...

Harmi, että lienee tuolla Ameriikan puolella näyttelijöiden ammatillinen arvo-asteikko kulkea asteikolla: Elokuva-näyttelijä-Televisiosarja-näyttelijä-+Ynnämuut. Joka tapauksessa, jenkeistä löytyy epäilemättä kasoittain näyttelijöitä, jotka ei vaan "breikkaa" enemmän arvostetuille markkinoille, mutta lahjakkuutta löytyy. Ehkä videopeli-näytteleminen on kuitenkin kasvava genre näyttelijöidenkin keskuudessa ja saa ansaitsemansa arvostuksen näyttelijöidenkin keskuudessa, viimeistään siinä kohdassa kun maltillinenkin palkkio tulee tilille ja perhe saa puurot pöytään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko täällä muilla ongelmia löytää noita Hidden Packageja? Itse etsin jo kahdesta paikasta mutta ei ole siellä missä pitäisi olla. Netistä luin sen verran että ne saattaa kadota. Olis kiva tietää että onko vika vaan minun silmissä vai pelissä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko täällä muilla ongelmia löytää noita Hidden Packageja? Itse etsin jo kahdesta paikasta mutta ei ole siellä missä pitäisi olla. Netistä luin sen verran että ne saattaa kadota. Olis kiva tietää että onko vika vaan minun silmissä vai pelissä :D

itekin kävin eilen kattomassa pari hiddenpackage paikkaa, mut ei sielä mitää ollu :confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Oijoi, hävisi autotallista viisi melkoisesti modailtua kulkupeliä. Hahmo säilyi, kämppä säilyi, autot katos tallista. Edes ensi viikolla saapuva $250 000 ei riitä korvaamaan niihin vempeleisiin käytettyjä rahoja. Seuraavassa päivityksessä taisivat nimenomaan koittaa paikkailla tätä autojen katoamisia, tiedä sitten paikkaavatko yksin- vai moninpelin katoamisia, vai kenties molempia.

Vaikka näin pääsi käymään niin silti, mielestäni ei ole hyvä juttu jakaa rahaa ilmaiseksi pelaajille.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

No ei sillä oikeastaan väliä kun ne ei vaikuta 100%. Mutta sen vielä kysyisin että näkyykö Hidden packaget tilastoissa? Esim 3/10 vai näkyykö tilastoissa vaan ne jotka vaaditaan 100%
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Niin typerä toi bad sport systeemi. Tuli bad sport status, kun pari jätkää tuli tappaa mua ilman mitään hyvää syytä ja tapan ne sticky bombilla ja samal räjähti toisen auto ja nyt ei voi pelaa kavereiden kaa 48h... hyvä R*...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ainakin itse kuullut että yksi päivä pitää selvitä. Yksi tunti GTA:ssa on kai 2 minuuttia oikeaa aikaa, joten 48 olisi kokonainen päivä. Hyvä keino olisi kai ottaa helikopteri ja lentää korkealle tai mennä solo moodiin. En vielä ole itsekään koskaan selvinnyt hengissä, joten en mitään varmaa keinoa tiedä.

Tietysti jos ei ole pakko selvitä hengissä, niin anna kaverin ampua sinut ja jakakaa rahat.

Vain kaksi sanaa; strippiklubi
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Myöhäisilta ja alkuyö meni GTA Onlinen kilpatehtävien parissa. Kiitos siitä mainiolle suomiserverille. Tulipahan koettua kaikki lajit GTA pyöräilyä ja tankkisotaa myöten. Motocrossi prätkillä on vauhdikkainta ja laskuvarjoliitely rennointa. Kaiken muun säätämisen jälkeen tämä samalla porukalla 6-8 hengen voimin lajien kahlaaminen oli palkitsevaa. Rockstar rakentanut virtuaalisen Puuhamaan.
 
Ylös Bottom