Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V

Ollut puhetta täällä tuosta "ajotuntumasta" ja siitä kun heittelee sivulta toiselle eikä pääse suoraan sitten millään...

En tiedä vaikuttaako tässäkin jotekin aim assist tuohon? Oma tuntuma on että vaikuttaa, otin assistit pois niin ajaminen onnistui huomattavasti paremmin... :)
Täytyypä kokeilla tuota.

Oletan, että ajotuntuma on siksi melko huono kun input lag on ihan jäätävän suuri.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Täytyypä kokeilla tuota.

Oletan, että ajotuntuma on siksi melko huono kun input lag on ihan jäätävän suuri.

En oikein tuota väitettä sulata kun samalta näytöltä pelailtu PS3 versiota ja nyt PS4 versio tuntuu paljon huonommalta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Pelissä GPS on maileina ja Social Clubkin näyttää kaiken maileina...
Mistään ei löydy mahdollisuutta vaihtaa mittayksikköä (tai en vain näe).

Eikös alkuun X360 aikana ollut metrit käytössä? Vai muistanko nyt väärin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Pelissä GPS on maileina ja Social Clubkin näyttää kaiken maileina...
Mistään ei löydy mahdollisuutta vaihtaa mittayksikköä (tai en vain näe).

Eikös alkuun X360 aikana ollut metrit käytössä? Vai muistanko nyt väärin.
Peli perustuu jenkkeihin, jenkeissä ei käytetä metrejä
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Jaahas mistäs sen hävittäjän saa nykyään? Ei löytynyt sieltä armeijan hangaarista niin kuin 360:llä. Nyt se oli tyhjä, kokeilin monta kertaa ladata tallennuksen uudestaan, mutta aina sama juttu kun pääsen siihen hangaariin missä sen hävittäjän pitäisi olla, niin se on aina tyhjä.

Edit: Löytyi se sittenkin sieltä piti vaan ladata peli monta kertaa uudestaan. Ei ollu tälläistä 360:llä. Se oli siellä joka kerta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Saako sukelluskamoja tai sukellusvenettä mistään ennen kuin juoni on tietyssä vaiheessa? Ei jaksais yhtää juonta pelailla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Itse olin kyllä huomaavinani ajotuntuman paranevan kun laitoin free aimin päälle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

ossaako joku kertoa että miten saa pois tuon että noilla hamoilla jos esim rämppää x:sää niin vaihtaa aseen itksiään? varsin ärsyttävää jo esim juokset aseen kansa se vaihtaa sulle kohta jonku muun ja siis kysessä ps4
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Itellä tekkee tuota ku juoksee pistooli kädessä jonku aseen päältä esim riflen.. Luulen että johtuu siitä, saakohan pois päältä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Yksi kysymys,kun olen ostanut auton,koneen tai jonkun muun ajoneuvon,niin jos multa saadaan varastettua kyseinen ajoneuvo saako varasttaja ajella sillä kovinkin pitkään?Mullle on muutaman kerran käynyt niin.Jos varas saa käyttöön mun ostaman ajoneuvon joka on maksanut monta sataatuhatta plus tuunaukset päälle niin kyllä vähän pännii.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Yksi kysymys,kun olen ostanut auton,koneen tai jonkun muun ajoneuvon,niin jos multa saadaan varastettua kyseinen ajoneuvo saako varasttaja ajella sillä kovinkin pitkään?Mullle on muutaman kerran käynyt niin.Jos varas saa käyttöön mun ostaman ajoneuvon joka on maksanut monta sataatuhatta plus tuunaukset päälle niin kyllä vähän pännii.

Mikäli nyt puhut moninpelistä niin siinähän saa valittua sieltä valikosta kuka autolla voi ajella. Vanhalla boxilla "back"-nappia pohjassa pitämällä aukeaa interaction valikko. En tiedä mikä se on pleikalla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Tarina on nyt viimeistä keikkaa vaille läpi first person moodissa ja kyllähän tuo mukavan tuoreelta tuntuu noin pelattuna. Ajamisen kanssa meni varmaan 2-3 tuntia, että siihen tottui, mutta nyt se tuntuu niin luonnolliselta, että 3rd person kuvakulma tuntuu oudolta. Tähtäys tosiaan vaati senssien säätöä aika paljon jotta oli omaan käteen sopiva eikä se vieläkään mikään nautinto ole, mutta hyvin pystyy tarinaa pelaamaan ilman, että täytyy tähtäyksestä ärsyyntyä joten ajaa asiansa.

Lisäksi kaupunkia on kyllä paljon mukavampi tutkia first personissa ja jotenkin se vaan näyttää hienommalta ja kaikki yksiktyiskohdat huomaa paremmin. Tänäänkin vaan kävelin pari tuntia ja katselin jos saisi kivoja kuvia otettua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Miten ton tarina moden pääsee nopeiten läpi? Miten saan tehtäviä tehtyy liukuhihnalla?

Vai pitääkö niitä kysymysmerkkejä tehdä vaan väkisin?

Nyt oon noin 30% pelannu tarinasta ja kellään kolmesta henkilöstä ei ole mitään varsinaista tehtävää? Mulle ei ole ikinä auvennut miten niitä tehtäviä vois vaan tehdä liukuhihnalla? Nyt vaan riehumista kaupungilla et keksis mitämitä alkais joku mukava tehtävä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Mikäs ongelma nytten kun koitin pelata niin ensin parikertaa tuli virhekoodia ja sit kun pääsi pelaamaan niin muutama minuutti peliä ja latausruutu tulee.. Ja tämän jälkeen peli alkaa ihan alusta??
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

^Luin eilen tuon tyylisestä ongelmasta ja ainakin niillä jotka oli tuon kokeneet oli kuitenkin tallennukset ihan kunnossa eli valikon kautta vaan load game ja homma jatkui siitä mihin oli jäänyt. Joku ihme bugi ilmeisesti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Onko muillakin ilmentynyt nyt samaa ongelmaa? Valitsee kielen ja koittaa antaa joko yksinpelin tai onlinepuolen latautua, niin heittää jo 10% -kohdalla pihalle ja nakkaa virheilmoituksen.

Useamman kerran koitin, joka kerta sama juttu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Onko muillakin ilmentynyt nyt samaa ongelmaa? Valitsee kielen ja koittaa antaa joko yksinpelin tai onlinepuolen latautua, niin heittää jo 10% -kohdalla pihalle ja nakkaa virheilmoituksen.

Useamman kerran koitin, joka kerta sama juttu.
Vastaava ongelma on täälläkin, peli heittää konsolin päävalikkoon ennen kuin lataaminen on päässyt kunnolla alkamaankaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Samaa täällä,ensin piti ohjeen mukaan sammuttaa kone,sama lopputulos,sitten poistaa pelin asennus ja uudelleen asennus,ei toimi,lopuksi koko koneen alustus ja pelin asennus ja puolentoista tunnin kikkailun jälkeen pääsi onlineen
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Olisiko auttanut safemode ja kiintolevyjen eheytys vai onko jossain neuvottu toisin?
 
Ylös Bottom