Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Grand Theft Auto VI viivästyy marraskuulle 2026, kehittäjä Rockstar Games tiedottaa.
www.konsolifin.net
Vuoden odotus vielä edessä, mutta Rockstar tunnetusti ottaa aikansa näiden kanssa. Nyt voi rauhassa keskittyä kaikkeen muuhun, mitä ensi vuonna on luvassa.
Itseäni lainaten, paril kuukaudel meni veikkausliiga väärin. Ihan hyvin vois kyl olla joku veikkaus härdelli että milloin se julkaisu sitten virallisesti onkaan. Vois ehkä jopa voittaa hyvät rahat. Mutta joo eiköhän se tule vielä tästä uudesta siirrosta siirtymään vielä, itse pistän nyt villin veikkausliigan pystyyn että lopullinen virallinen ja varma julkaisu 17.9.2027.
Mut joo, toi hajoaminen ja itku ja että koko elämä nyt on pielessä kun peli siirtyy menee jollain tapaa jopa viihteeksi, ymmärrän kyllä että peliä on odotettu ja halutaan nyt päästä pelaa ja hype on kova, mutta ihan kuin tässä valmiissa maailmassa ei nyt pelejä riittäis. Monilla varmasti kymmenien/satojen pelien edestä backlogia joka vaan kasvaa, luulis että pärjäis.
Enkä mä nyt väitä että mä oon tässä viileenä ja että ei haittaa ollenkaan, tottakai voisin pelata sitä vaikka heti. Mutta pakko myöntää että jollain tapaa myös helpotus kun tosiaan pelattavaa riittää ja rockstarin tapauksessa siirtäminen tarkoittaa vain hyvää että saavat hiottua pelin vimosen päälle, harmittaa ehkä nyt mutta sitten vihdoin silloin se varma lukkoon lyöty julkaisupäivä joka on 17.9.2027 mä lupaan että se odotus kannatti.