Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Tätä tahtiin kun gta pelejä julkaistaan niin tää lienee viimeiseksi gta peliksi mun elämässä .

Mutta tuosta uudesta julkaisupäivästä. Uskon että jos 3.traileri tulee viim alkukeväästä + preorder alkaa samaan aikaan 3.trailerin kanssa niin sit voidaan vähän enemmän uskoa siihen että se pitää vaikka ei se mikään varma tae ole siitä. Uskon että pre order alkaa viim 6kk ennen julkaisua.

Itseä ei tuo lykkääminen varsinaisesti haittaa, mutta ensimmäistä kertaa voin sanoa, että vähän kyllä huolestuttaa mitä sieltä tulee ulos vaikka kyseessä on Rockstarin peli. Kun miettii, että alkuperäiset Rockstar-gurut Dan Houser ja Leslie Benzies on lähtenyt ja nyt 18-vuoden veteraaneja pistetään pihalle jostain mielivaltaisesta syystä, niin kyllä tässä aikamoista soppaa Rockstar keittää. Vaikka mitään älytöntä hypeä ei ole päässyt oman pään sisällä vielä syntymään, koska jotenkin aavistelin että peli ei tule ulos vielä pitkään aikaan, niin kyllähän tällaiset uutiset sitä pientäkin hypeä nakertaa.

Tätä tahtiin kun gta pelejä julkaistaan niin tää lienee viimeiseksi gta peliksi mun elämässä .

Mutta tuosta uudesta julkaisupäivästä. Uskon että jos 3.traileri tulee viim alkukeväästä + preorder alkaa samaan aikaan 3.trailerin kanssa niin sit voidaan vähän enemmän uskoa siihen että se pitää vaikka ei se mikään varma tae ole siitä. Uskon että pre order alkaa viim 6kk ennen julkaisua.
Samaa mieltä kanssasi tästä että montaa gta peliä näe elämäni aikana.

Viimeksi muokattu:
Samaa mieltä kanssasi tästä että montaa gta peliä näe elämäni aikana.

En tiedä minkä ikäsiä herrat ovat, veikkaan jotain 40-45? Vaikka nyt tätä GTA kutosta onkin odotettu vuosikymmen+hieman päälle, jos tämä tahti jatkuu niin GTA7 tulee sit noin 15 vuoden päästä, toki tämä kutonen voi vielä siirtyä 5 vuotta :p Niin sitten kyllä alkaa olee melkoinen väli.

Mutta näin niiku offtopic ja asiasta kukkaruukkuun, niin ajatteliks herrat potkasta tyhjää noin 15 vuoden sisällä? Voihan sitä ihminen kuolla vaikka tänään tai huomenna eikä koskaa ole varma mitä elämässä tapahtuu, mut jos on muuten terve eikä sairauksia niin kyllä mä uskon että herrat vielä näkee elämänsä aikana vanhainkodissa vähintään GTA7 trailerin. :D

Varmaa kuitenkin hieman huumorilla kirjoitettu? Mutta saa kyllä olla melkoinen peli jos tämmösiä asioita edes ajattelee, että tämä on elämän viimeinen GTA. Jos tälle linljalle lähtee niin ikävä kyllä yhen ihmisen elämä ei riitä jos haluaa esim pelata edes kaikki tähän asti julkastut PS4 pelit.

Ylös Bottom