Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Ei kyllä pysty ymmärtämään, miten pelimaailman yksityiskohtaisuus on nyt yhtäkkiä joillekin ilmeisesti miinus. Koko pelaamisen historian läpi on pyritty tekemään asiat paremmin, hienommin ja yksityiskohtaisemmin. Miten ihmeessä se on juuri Rockstarin peleissä joku miinus? En näe tässä kyllä mitään muuta, kuin katkeraa nillittämistä niiden osalta joita Rockstarin pelit ei kiinnosta. Enkä kyllä ymmärrä sitäkään, että tullaan valittamaan sellaiseen ketjuun, jonka peli ei itseään kiinnosta. En itsekään ole esim. Elden Ring -ketjussa valittamassa, miten moinen synkistely ei voisi vähempää kiinnostaa oli peli miten kehuttu tahansa.

Ei kyllä pysty ymmärtämään, miten pelimaailman yksityiskohtaisuus on nyt yhtäkkiä joillekin ilmeisesti miinus. Koko pelaamisen historian läpi on pyritty tekemään asiat paremmin, hienommin ja yksityiskohtaisemmin. Miten ihmeessä se on juuri Rockstarin peleissä joku miinus? En näe tässä kyllä mitään muuta, kuin katkeraa nillittämistä niiden osalta joita Rockstarin pelit ei kiinnosta. Enkä kyllä ymmärrä sitäkään, että tullaan valittamaan sellaiseen ketjuun, jonka peli ei itseään kiinnosta. En itsekään ole esim. Elden Ring -ketjussa valittamassa, miten moinen synkistely ei voisi vähempää kiinnostaa oli peli miten kehuttu tahansa.

Jep se on juuri tätä. Halutaan oma ääni kuuluviin kun harmittaa niin paljon et joku peli mistä ei pidä saa huomiota. Typerin asia mitä keskustelu foorumeilla voi tehdä on mennä ketjuun itkee miten tämä ja tämä asia ei mene omaan jakeluun. Siitä voi sanoa kerran ja poistua, asian jankkaus on vain säälittävää.

Viimeksi muokattu:
Voisitko avata linkkiä vähän ettei kaikkien tarvitse klikkailla näihin paskalehtiin?

No nimenomaan tämä! Ei siitä kovin pitkä aika ole, kun avauduin jossain ketjussa tästä samasta asiasta. Ärsyttää viestit, jotka sisältävät linkkejä, joita ei olla millään tavalla referoitu. Ja en, en ole avaamassa noita iltapaskojen klikkiotsikoita.

Itse pelistä ei ole mitään sanottavaa. Saisi tulla jo se 3. traileri, niin keskusteluun saataisi taas eloa. Ei tarvitsi lukea viestejä lokin kiveksistä tai siitä kuinka joku kirjoittaja näkee pelien yksityikohtia turhana asiana.

Voisitko avata linkkiä vähän ettei kaikkien tarvitse klikkailla näihin paskalehtiin?

No nimenomaan tämä! Ei siitä kovin pitkä aika ole, kun avauduin jossain ketjussa tästä samasta asiasta. Ärsyttää viestit, jotka sisältävät linkkejä, joita ei olla millään tavalla referoitu. Ja en, en ole avaamassa noita iltapaskojen klikkiotsikoita.

Itse pelistä ei ole mitään sanottavaa. Saisi tulla jo se 3. traileri, niin keskusteluun saataisi taas eloa. Ei tarvitsi lukea viestejä lokin kiveksistä tai siitä kuinka joku kirjoittaja näkee pelien yksityikohtia turhana asiana.
Niinkin tärkeää uutinen että jotkut firmat on antaneet tiedotteen että gta6 julkaisun aikaan odotettavissa palveluissa hidastusta koska niin moni työntekijä ottanut lomaa julkaisun ajalle ja ovat poissa töistä.

Voi olla noiden firmojen läppää vaan kun isoin julkaisu taas vähään aikaan.

Heti ku tulee joku uusi kuva tai traileri missä kiinnitetään huomiota johonki pieneen yksityiskohtaan voin melkein luvata että sama levy taa soi "miten tällä on mitään merkitystä?, miten tämä tuo minulle mitään itse pelaamiseen mitään uutta tai hyödyllistä, miksi tämä yksityiskohta nyt on parempi kun muissa peleissä? Miksi elän? Mikä on elämän tarkitus? En minä oikeessakaa elämässä katso mihinkään ympärille niin miksi minun pitäisi peleissä katsoa? :D

Heti ku tulee joku uusi kuva tai traileri missä kiinnitetään huomiota johonki pieneen yksityiskohtaan voin melkein luvata että sama levy taa soi "miten tällä on mitään merkitystä?

Jep, ja yleensä vielä näiltä samoilta kirjoittajilta, jotka ovat sen mielipiteensä sanoneet jo ties kuinka monta kertaa. :) Jos pelien yksityiskohdilla ei olisi mitään merkitystä, niin tuskin pelitalot jatkuvasti panostaisi niiden tekoon. Rockstar nyt on vaan mennyt yksityiskohdissaan askeleen pidemmälle, joka ainakin itselleni on yksi niistä syistä, miksi pidän heidän peleistään. Toki edelleen, GTA:t eivät ole minulle mitään jumalpelejä, jotka tekevät muut pelit tarpeettomiksi, enkä näitäkään ennakkotilaa tai maksa yhtään sen enemepää kuin muistakaan peleistä, mutta loistavia pelejä ovat silti.

Viimeksi muokattu:
Lokeilla, kuten muillakin linnuilla, kivekset ovat kehon sisällä vatsaontelossa. Ei ole mahdollista että ne tulisivat näkyviin. Lokin kivekset kyllä voivat paisua ja itseasiassa lisääntymiskaudella paisuvatkin monisatakertaisiksi. Normaalisti kivekset ovat hyvin pienet. Voisi ajatella vaikka että nuppineulan päätä pienempi paisuisi yli herneen kokoiseksi, jos miettii mittakaavaa.
Toivottavasti GTA VI pelin päähenkilöllä käy noin. Pari korispalloa siellä haarusvälissä hankaloittamassa etenemistä.
Ehkä sillä vaikeimmalla vaikeustasolla? Vaikka tuskin on vaikeustasoja tulossa, kenelläkään tietoa?

Ainiin, poika kävi eilen kylässä, katsottiin aamulla Conor McGregorin paluumatsi, olipas taas melkoinen antikliimaksi.
Anyway, poika sanoi että olisi tämä lukittu 30fps ainakin base PS5. Onko faktaa tuosta?

Ei kyllä pysty ymmärtämään, miten pelimaailman yksityiskohtaisuus on nyt yhtäkkiä joillekin ilmeisesti miinus.
Minä en taas pysty ymmärtämään että miten "yksityiskohdat eivät vaikuta pelattavuuteen tai pelikokemukseeni" muuttuukin muotoon "yksityiskohtaisuus on miinus".

Koko pelaamisen historian läpi on pyritty tekemään asiat paremmin, hienommin ja yksityiskohtaisemmin. Miten ihmeessä se on juuri Rockstarin peleissä joku miinus?
Kuka oli sanonut että se on miinus? Jos kirjoitetaan, ettei näillä yksityiskohdilla ole käytännön merkitystä pelattavuudessa, niin millä ajattelutavalla tuon voi kääntää niin että kirjoittaja sanoisi yksityiskohtien olevan miinus missään pelissä?

En näe tässä kyllä mitään muuta, kuin katkeraa nillittämistä niiden osalta joita Rockstarin pelit ei kiinnosta.
Huoh. Minä en taas näe tässä mitään muuta kuin onttoa selittelyä ja "luovaa" tulkintaa. Yhtä hyvin voin sanoa ettei joku karkkigrafiikka ole minulle minkään pelin pääasia vaan pelattavuus merkitsee. Ihan samalla logiikalla kuin lokkien yksityiskohdat GTA:ssa. Ei sen kummempaa. Siihen on ihan turha mitään katkeruuksia tai nillityksiä yrittää tunkea mukaan.

Enkä kyllä ymmärrä sitäkään, että tullaan valittamaan sellaiseen ketjuun, jonka peli ei itseään kiinnosta. En itsekään ole esim. Elden Ring -ketjussa valittamassa, miten moinen synkistely ei voisi vähempää kiinnostaa oli peli miten kehuttu tahansa.
Ongelmasi lienee lähinnä se, että koet kirjoitukset valituksena ja tulkitset ne lähtökohtaisesti sellaisina tai sitten jotenkin muuten ihan miten sattuu, kuten ylempänä jo mainitsin.

Ylös Bottom