HideoMiyamoto
Well-Known Member
Nuo aurinkolasit maksaa yksinään 120€ mutta on tuossa silti aika paljon GTA lisää.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Samaan aikaan yksi puolustus fyysisen median loppumiselle on se muovin väheneminen.
Toi saattaa tulevaisuudessa olla yllättävän arvokas - esimerkkinä pop kulttuurista murentumisesta ja pelialan murroksesta!
Alan olemaan kahden vaiheilla että ostaisko tuon ja tunkisi jonnekin varastoon kymmeneksi vuodeksi ja katsoisi mitä tapahtuu
Ei nuo oakleyn aurinkolasit ainakaan halvat ole. Pikaisella googletuksella kaikki niiden aurinkolasit esim silmäasemalla 190-250e.Toi collector's boxhan on siis ihan mahtavaHalpaa sälää täynnä 400€
![]()
Ei nuo oakleyn aurinkolasit ainakaan halvat ole. Pikaisella googletuksella kaikki niiden aurinkolasit esim silmäasemalla 190-250e.
Alan olemaan kahden vaiheilla että ostaisko tuon ja tunkisi jonnekin varastoon kymmeneksi vuodeksi ja katsoisi mitä tapahtuu
Ihan esimerkkinä, factory sealed RDR2 boksia myydään tonnilla Ebayssa. Maksoko jotain 200€ silloin aikanaan. Se kyllä toisaalta oli mielestäni aika paljon tyylikkäämpi.
Onko tuo siis lopullinen hinta, vai lisätäänkö vielä lähetyskulut ja/tai tullit?Nuo mallit on suoraan valmistajalta 120€.
Onko tuo siis lopullinen hinta, vai lisätäänkö vielä lähetyskulut ja/tai tullit?
Mutta onko tilaa enää muutaman vuoden päästä?No, mä nyt ostin tuon Pre-Order. Sitten tuon kanssa näkee muutamia vuosia myöhemmin mitä sillä edes tekee, jos mitään. Lämpimässä varastossa on kyllä tilaa![]()
En ole semmoinen hamstraajaihminenMutta onko tilaa enää muutaman vuoden päästä?![]()
No juu, kunhan heitin. Ajatuksena lähinnä, että ”kun pahalle antaa pikkusormen, se vie koko käden!”En ole semmoinen hamstraajaihminenAina välillä vähän riskillä jotain hankintoja, on sitten pörssissä tai tämmöisissä esineissä
Tuli se esittely katsottua silloin tuoreeltaan ja mulle siinä oli useampi ns. punainen lippu.
RDR2:sta on otettu mallia eikä mitenkään hyvällä tavalla sillä ruudulla näkyi usein "pidä tätä nappia pohjassa tehdäksesi jotain" teksti eikä se ollut aina sama nappi.
RDR2:ssa oli jo niin monimutkaiset kontrollit, että jos joku morjesti mulle onlinen puolella niin mä en koskaan reagoinut niihin, koska en muistanut millä nappi kombolla ne emotet tehdään.
Samoin videolta näki, että tässä on myös se moni kerroksinen weapon wheel eli ase valikon takaa paljastui se toinen rinkula josta laitettiin se huivi naamalle. Olen aika varma, että kummankin rinkulan eri slotteja vielä selataan dpadin kautta ihan kuten RDR2:ssa joka on kaikkea muuta kuin sujuvaa.
Jääkaapin juomista saa statsi boosteja joka ei vois vähempää kiinnostaa kuten ei myöskään syöminen tai juominen.
Tämä siis sellaisen ihmisen mielipide joka on pelannut gta onlinea yli 5000 tuntia tässä 12 vuoden aikana ja lopettaa joka session ajamalla takaisin kämpille, käy suihkussa, vaihtaa yö vaatteet päälle ja ottaa viski paukun ennen kuin lopettaa.
Tuo lisää mulla pelistä nauttimista, koska mä valitsen tehdä niin.
Kun jostain tuollaisesta tehdään tavallaan pakollista niin se on vain miinus.
Mitään kunnon pelaamista ei tavallaan nähty josta vois päätellä millainen hahmo on ohjata.
Videolla oltiin joko suojassa ampumassa tai sitten käveltiin hiiiiiiiiitaaaaaasti samalla kun oikealla tatilla käännettiin kameraa ja hahmo alkoi kääntymään samaan suuntaan.
Mä haluan nähdä miltä näyttää kun juostaan ympäriinsä ja yritetään aktivoida vaikka joku katkaisija tai poimia joku tavara maasta.
Rockstar san diego osasi tehdä ohjauksen hyvin ekassa red dead redemptionissa.
Rockstar vancouver osasi tehdä saman max payne 3:n kanssa.
Arvatkaa kenen peleissä on ollut paska ohjattavuus? Rockstar north.
Ainoa tapa pelata gta 5:sta ja rdr2:sta semi sujuvasti on käyttää first person moodia, koska silloin hahmo liikkuu nopeammin ja varsinkin rdr 2:ssa jopa sellainen perus asia kuin laatikon avaaminen on paljon sujuvampaa ekasta persoonasta pelattuna, koska peli ei laita hahmon animaatioita etusijalle liikkuessa joten hahmon saa paljon helpommin oikeaan kohtaan.
Ero third ja first person moodien välillä on kuin yö ja päivä ja tässä ilmeisesti ei ole first personia ainakaan julkaisussa.
Poliisi takaa-ajo oli aivan selvästi skriptattu joten turha odottaa, että muuten vaan ajellessa siviilit tukkii tien ja poliisit pysää siihen.
Huomasin myös kuinka minimapissa ei näy edes tiet kun poliisit on perässä joka on aivan perseestä.
Jos kalliimpien autojen varastamiseen pitää hommata paremmat työkalut niin toivottavasti tuohonkin on sitten joku päivitys jotta ne tiet näkyy tai poliisia pakeneminen tulee olemaan paskinta koko sarjan historiassa.
Mutta hei visuaalisesti peli näyttää ihan helvetin hyvältä kuten myös Lucian perse.
Mun kokemuksen mukaan onlinessa on kaks helppoa tapaa kodottaa kytät.Toi kyttä juttu niin en alkais maalaa piruja seinille, alkuun on ehkä pihalla ku koko systeemi on tehty erilaiseks, mutta todennäköisesti se kyttien kadottaminen tulee olemaan yhtä helppoa kuin nytkin mutta toteutettu eri tavalla.