Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vompatti käväisi radalla ja samantien Suomen ykköseksi
1. Mistä sen ghost carin saa pois päältä?
Normaali auto on suoraan sanottuna persiistä. Sillä ei ole mahdollista ottaa luistonestoa pois ja itse olen GT HD:ta hakannut aina ilman sitä.
omasta mielestä tuo TC on poissa päältä tehdasautossakin, ei oo ikinä näkynyt rajottavan kaasua (näkyy punaisena kaasupalkissa) paitsi silloin kun menee nurtsille. Näyttää leaderboardeillakin että TC on Off jos käy vilkasemassa asetuksia.
Melkoisen kova taso suomalaisittain, top 10-listalla kuusi suomalaista, lähes peräkkäin.
Kympin sakkiin tulossa neljä rattimattia lisää Suomesta.
Ajettavuus ei oo yhtään mun makuuni. Auto kääntyy ihan liian herkästi ja perä lähtee jokaisessa mutkassa alta. Ei jees. Tämä siis sillä normi nissanilla.
Joo ite olen kans täl hetkel niin pettynyt tohon etten enää odotakkaan koko peliä yhtään...
Jos nyt dualshockilla edes jotain yrittää, niin kannattaa ohjainasetuksista vaihtaa ainakin kaasu ja jarru liipasimiin, niin voi johonkin asti yltää. Ohjaus jää edelleen ongelmaksi.te jotka vetelette näitä kärkiaikoja, niin vedättekö ratin kanssa vai ilman? Ite vedän dualshockilla ja oon joku kahdessadas..
Jos ajetaan radalla sliksit alla niin 100% varmuudella olet spinnauskierteessä jos hipaiset nurmikkoa.... Myös nurmikon "liikaliukkaus" laittaa hermot koville, vähänkin kun sinne lipsahtaa niin auto lähtee 100% varmasti hallitsemattomaan spinnauskierteeseen. Tämä on luultavasti oikaisuja estämään, mutta pelkkä kierroksen mitätöinti olisi riittänyt. Nyt menee puoli minuuttia ennen kuin pääsee takaisin radalle...
Jos ajetaan radalla sliksit alla niin 100% varmuudella olet spinnauskierteessä jos hipaiset nurmikkoa.