Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT Academy 2010 (Päättynyt)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Azerach
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT Academy 2010

Huhhuh, saa kyl korvat punaisena vääntää tuota normal tuned autolla :D Odotin että olisin parhaasta ollut jo 3 sekunttia jäljessä, mutta mukavasti tuossa (nyt näin alussa) pärjäsi :)

Mukavaa kun on haastetta. Tunedia en ole vielä kokeilutkaan.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Vompatti käväisi radalla ja samantien Suomen ykköseksi

Johtuu ihan siitä, että kovat kaverit ei ole ajaneet vielä molempia autoja. Käykääpä katsomassa tavallisen auton eritelty lista, niin siellä Timppaq näyttää vähän ajamisen mallia muille :)

Edit: näyttää muuten hyvältä, jos lasketaan Kaz ja Lucas pois, niin 10 sakissa on 7 suomalaista!
 
Vastaus: GT Academy 2010

Ei ois enää ku reilu kymmenys tohon Yamauchin aikaan viritetyllä autol:D kyl se viel tänään paukkuu ku saa vaan virheet pois.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Normaali auto on suoraan sanottuna persiistä. Sillä ei ole mahdollista ottaa luistonestoa pois ja itse olen GT HD:ta hakannut aina ilman sitä.
 
Vastaus: GT Academy 2010

te jotka vetelette näitä kärkiaikoja, niin vedättekö ratin kanssa vai ilman? Ite vedän dualshockilla ja oon joku kahdessadas..
 
Vastaus: GT Academy 2010

Normaali auto on suoraan sanottuna persiistä. Sillä ei ole mahdollista ottaa luistonestoa pois ja itse olen GT HD:ta hakannut aina ilman sitä.

omasta mielestä tuo TC on poissa päältä tehdasautossakin, ei oo ikinä näkynyt rajottavan kaasua (näkyy punaisena kaasupalkissa) paitsi silloin kun menee nurtsille. Näyttää leaderboardeillakin että TC on Off jos käy vilkasemassa asetuksia.
 
Vastaus: GT Academy 2010

omasta mielestä tuo TC on poissa päältä tehdasautossakin, ei oo ikinä näkynyt rajottavan kaasua (näkyy punaisena kaasupalkissa) paitsi silloin kun menee nurtsille. Näyttää leaderboardeillakin että TC on Off jos käy vilkasemassa asetuksia.

TC on kyllä asennossa 7. Joka on todella paljon. Ja sen todella huomaa kun tulee mutkasta ulos, ainakin padilla ajettaessa.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Ajettavuus ei oo yhtään mun makuuni. Auto kääntyy ihan liian herkästi ja perä lähtee jokaisessa mutkassa alta. Ei jees. Tämä siis sillä normi nissanilla.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Melkoisen kova taso suomalaisittain, top 10-listalla kuusi suomalaista, lähes peräkkäin.
Kympin sakkiin tulossa neljä rattimattia lisää Suomesta. :cool:

Täytynee heittää oma aneeminen aika top-listan sijalle 524.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Melkoisen kova taso suomalaisittain, top 10-listalla kuusi suomalaista, lähes peräkkäin.
Kympin sakkiin tulossa neljä rattimattia lisää Suomesta. :cool:

Aivan järjettömiä aikoja kyllä vedätte! Tässä tullut puolisen tuntia ajeltua tunedilla ja jää n. 4 sekuntia kärjestä. No eipä tässä varmaan voi muuta kuin harjoitella, sain heitettyä itseni nyt kuitenkin 250 joukkoon.
 
Vastaus: GT Academy 2010

PC:een simulaatioiden pelaajana täytyy sanoa että tämä oli kyllä polyphonyn taidonnäyte!
Valmis peli on varmaan jotain todella mahtavaa. Auto on loistava, sopivan herkkä.

Suomalaiset on vallannut kärjen! Loistavaa ajoa, tosi kovia aikoja!
 
Vastaus: GT Academy 2010

Ajettavuus ei oo yhtään mun makuuni. Auto kääntyy ihan liian herkästi ja perä lähtee jokaisessa mutkassa alta. Ei jees. Tämä siis sillä normi nissanilla.

Joo ite olen kans täl hetkel niin pettynyt tohon etten enää odotakkaan koko peliä yhtään...

Toki pelaan pädillä, mut ei oo kyl varaa ostaa kunnon rattiakaan joten ei voi mitään...

pädillä pelatessa tosiaan ongelmia:

-auto ei käänny yhtään kuin olettais, toises kohtaa ihan liian nopeasti ja toises kohtaa ei sit ollenkaan.

-luistonesto toimii ihan miten sattuu, välillä perä lähtee alta ihan yks kaks, kun taas välillä voi olla rattilinkussa ja ykkönen silmässä ja kaasu pohjassa eikä tapahdu mitään, auto vain matelee...luulis et siinä just alkais sutii ku kierroksia jotain 5000 ja ykkönen silmässä ja ratti vinos, mut ei...

-muutoinkin toi perän altalähteminen, mitä tossa hiukan tehokkaimmilla nelivetosilla 4v ajelin ja radalla kävin leikkimässä, niin ei kyllä käyttäytynyt alkuunkaan kuin tuo, tuossa saattaa välil olla mutkas 5sek kaasupohjas ennen kuin perä lähtee alta, välillä ei lähdekkään, vaikka oikeasti ois pitäny melkeen heti päästä pieneen sladiin. Pädillä ajaes tosin on joko sladissa pyörähtämis pisteeseen saakka, tai sitte ei ollenkaan...

sit välil vaik ajaa samal taval ni toisel kertaa puskee suoraan, toisel kertaa mennään 200m sivuluisussa metsään kun pito karkaa ihmeellisesti, ja kolmannel kerral meneeki niinku pitäis..

selkeesti rattipeli, pädillä pelates taidan kiertää kaukaa
 
Vastaus: GT Academy 2010

Aika nappiin on ajomalli kyl polyphonyn pojilla osunu:). perkele et on kyl kinkkinen toi viimeinen mutka, tulee turhan paljon turpaa siinä:mad:
 
Vastaus: GT Academy 2010

Joo ite olen kans täl hetkel niin pettynyt tohon etten enää odotakkaan koko peliä yhtään...

Tjaa kyllähän toi padillä menee iha keposesti. Opetelkaa pojat opetelkaa...

Koittakaa sitä tunedia, se on helpompi pädillä, kun siinä on ne R1-renkaat. Itseasiassa tuo tuned on aivan huippu, kun sitä pystyy viemään sladissa niin helposti :D

Siis onko tuossa tavallisessa muka luistonesto päällä? Eihän se rajota yhtään sitä kaasua...
 
Vastaus: GT Academy 2010

Paha pettymys ratin kautta saatava tuntuma.KYn kehuma fiilis melko kaukana siitä joka oikealla autolla saadaan sitä vietäessä rajoilla.Tää jatkaa Prologuen linjaa.Kylmää ja etäistä.Matemaattisen kaavion esittämistä leikkaus salissa.
PD vois ostaa Shiftin ja miettiä mitä lainataan(ei sladi fysiikoita).
 
Vastaus: GT Academy 2010

te jotka vetelette näitä kärkiaikoja, niin vedättekö ratin kanssa vai ilman? Ite vedän dualshockilla ja oon joku kahdessadas..
Jos nyt dualshockilla edes jotain yrittää, niin kannattaa ohjainasetuksista vaihtaa ainakin kaasu ja jarru liipasimiin, niin voi johonkin asti yltää. Ohjaus jää edelleen ongelmaksi.

EDIT: Heh, melkein jo jännityksellä seuraa tuon ranking-listan kehitystä: http://eu.gran-turismo.com/fi/academy/2010/ranking/?board=0&area=68
 
Vastaus: GT Academy 2010

Ajaminen on hauskaa kuten aina ja sopivan haastavaa ratilla varsinkin kun on tottunut Forzan padi ajeluun viime aikoina.

Hieman kyllä huolestuttaa, ettei pelissä ole tapahtunut oikeastaan minkäänlaista kehitystä millään osa-alueella verrattuna Prologueen. Esimerkiksi leaderboardeista puuttuu niinkiin yksinkertainen toiminto kuin kaverifiltteri. Ei lupaa hyvää nettipelille. Myös nurmikon "liikaliukkaus" laittaa hermot koville, vähänkin kun sinne lipsahtaa niin auto lähtee 100% varmasti hallitsemattomaan spinnauskierteeseen. Tämä on luultavasti oikaisuja estämään, mutta pelkkä kierroksen mitätöinti olisi riittänyt. Nyt menee puoli minuuttia ennen kuin pääsee takaisin radalle..

Mutta loistopeli tämä edelleen on ja luulisi tosiaan että Suomessa enemmänkin asukkaita kun katsoo lippumerta verrattuna muihin pohjoismaihin.. :)
 
Vastaus: GT Academy 2010

... Myös nurmikon "liikaliukkaus" laittaa hermot koville, vähänkin kun sinne lipsahtaa niin auto lähtee 100% varmasti hallitsemattomaan spinnauskierteeseen. Tämä on luultavasti oikaisuja estämään, mutta pelkkä kierroksen mitätöinti olisi riittänyt. Nyt menee puoli minuuttia ennen kuin pääsee takaisin radalle...
Jos ajetaan radalla sliksit alla niin 100% varmuudella olet spinnauskierteessä jos hipaiset nurmikkoa.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Jos ajetaan radalla sliksit alla niin 100% varmuudella olet spinnauskierteessä jos hipaiset nurmikkoa.

ainakin mitä formuloita töllöstä on katsonut ja kisoja radan varressa muista luokista, varsinkin normi rata-autoilla, niin on kyllä kaukana se spinnailujen määrä nurmikolla ajeluun nähden jos vertaa tohon demoon
 
Ylös Bottom