Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Asfalttirallisarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

mietin vaa, et pitäskö unohtaa PP:t ja laittaa teho ja panorajoitukset?
Meinaa mun auto on PP:n jälkee autossa 424hp...
Hepparaja vois olla 440hp, eiköstä jookosta? ;)

Tuun sitte ajelee, jos kerkeän ... Ja auto olis Pösö 205 T16 evo 2 , mallia "Salo Timonen""

Mun mielest performance points-raja pitäis asettaa heikoimman auton rajoihin eli tappiin viritettynä ja minimi downforceilla pienimmät pisteet omaavan auton mukaan(jotka ovat Ford Focus RS WRC 07 '08 autossa 543…en tiedä löytyykö pienempiä pisteitä muista autoista)…
Eli Timppa ei kannata vaihtaa Focukseen,jos et aio tiputtaa pp-rajaa…:D

Äkkiseltään kun tässä kattelen tuota 99 Focusta, niin... jaha peli päivitys...
566PP 467HP 123kg maksimisiivillä
Kisat on ollu (jos maksimisiivillä)
552PP 419HP
Jos haluu 440PP niin siivet pitää pudottaa 40%:iin
tai sitten pitää pudottaa tehot 383HP:hen.
Aikamoinen muutos aikasempaan autoon.

No, mä meen harjotteleen 550PP:llä että saan ees jotain tuntumaa illan kisaan.

No voisko joku ny enne aika-ajoo verrata Suparu nollakasia ja muita autoa, ja kertoa mielipiteensä ;)

Mulla on tallissa muistaakseni 6 ralliautoa, mutta vain tuo 99 Focus ja joku 85 auto oli muistaakseni sopivia painorajojen puitteissa (ja 4WD), joten vaikee tehdä mitään vertailuja.

Hmm pieniä ongelmia pleikkarin ja netin kanssa, saa nähä saanko fiksattua enne kisaa.....

Onhan sitä rahaa monella... Mä ajan tän sarjan tällä autolla ja seuraavaan kattelen sit jotain muuta.
Ne on kumminkin 850kcr kappale ne uudet WRC:t.

Äh jostai ihmee syystä pleikkari sylkee vaan murto-osan netin nopeudesta joten kisaamisesta ei tule yhtää mitää. Jää kisa näillä näkymi välistä

Huomasin,ettei mulla ollut toi tehokkain turbo käytössä:o...552 on ihan hyvä…Sorry:)

Huomasin,ettei mulla ollut toi tehokkain turbo käytössä:o...552 on ihan hyvä…Sorry:)

Heh :D
No mä tuun tästä kanssa sinne kohta tekee huonetta, ensin haen olutta ja käyn kessulla.
Toivottavasti sä ja Hippula ainaki o känässä, sekä pekka :D

Mite ois, jos vedettäis ens kisan aika-ajot siten mistä oli puhetta? Eli jokainen vetäis vuorotellen yhden yrityksen.

Dodii tällä kertaa hermotki kesti ja pointseja tuli.

Sori jos jotaki tuupi, itellä ei missää vaiheessa näkyny että olisin törmänny kehenkää, ainoastaan joku kiilas ensimmäisten kierrosten aikana, mutta siinäkään ei tainnut kukaan ulos lentää?

Ylös Bottom