Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
toet ja camberit nollilla (mun järjen mukaan säästää silloin renkaita eniten)...alustaa en oo yhtään madaltanu...
Renkaiden kulumaan nuo tietenkin vaikuttaa, mutta mitä tekee lähes kulumattomilla renkailla, jos auto ei käänny mutkiin näppärästi sisään?
Mites renkaat kesti noilla säädöillä?Mul kans kuluu renkaat nopeasti,sama mitkä säädöt/auto on.Taitaa johtua ajotyylistä,ehkä jarrutan ni myöhään.Kerran katsoin replaysta picasson gt300:sen ajotyyliä ja hän jarrutti aikasemmin,ku mä ja käytti radan leveyttä tosi tarkasti hyväkseen ja muutenki oli ajo paljon sulavampaa.No ei kyllä yhtään mitään, sen oon huomannu viimeisen parin kisan aikana.Autumn ring/reversellä tulin kakkoseksi ja siellä käytin 4.0 cambereita etu ja takapäässä sekä 15kg/15kg jousitusta ja madallettua alustaa.
Jottain tarvis varmaan tehrä että sais iskukyvyn takas![]()
Mulla on tokiosta lähtien alkanu alamäki ja loppua ei näy.Mä en kyllä ymmärrä yhtään miten helvetissä te ajatte niin lujaa ja silti renkaat kestää? teen mä autolle mitä vaan niin se ei kulje ja jos yritän ajaa kovempaa niin seinille menee varmasti.
onko säädöissä jotain vikaa, suurinpiirtein näillä mennään:
toet ja camberit nollilla (mun järjen mukaan säästää silloin renkaita eniten)
jousitus niin pehmeällä kuin lanceriin saa, extensionit kympillä ja compressiot ykkösellä.
alustaa en oo yhtään madaltanu eli nollilla siinäkin.lsd kaikki vitosella paitsi brake sensitivy 60 takajarruille.
oonko ihan käsi säätäjä?
Sen oon huomannu ainakin lancerissa, että takarenkaille voi huoletta laittaa toe:n 1.00 arvoon eli auraus kaikkein suurimmalle.Renkaat ei kulu yhtään sen enempää kuin nolla-arvollakaan mutta auto kääntyy mutkiin paremmin.
Jaa, oliko meillä jotain juttua ens viikon radasta vai??? Muistan vaan sen generoidun radan...
no mikä on rata ja suunta?
Äijän tekstit on yhtä selkokielisiä kuin jeesuksen vertauskuvat
Tokio vai Eiger?
90min tylsillä ralliautoilla,et voi olla tosissas?Aikasemmin kyl höpisit pitemmästä kisasta,mut luulin sun höpisseen vain lämpimikses.Sama ku tossa muistaakseni kolme viikkoa sitte ja suunta on backward.
Sillä muutoksella vielä, että kisa on 90 minuuttia, eli kunnon kauden päätöskisa.![]()
No paljastan, kolme kisaa takaperin ja backward.![]()
90min tylsillä ralliautoilla,et voi olla tosissas?Aikasemmin kyl höpisit pitemmästä kisasta,mut luulin sun höpisseen vain lämpimikses.45min ja se 1h kisatki ovat olleet tuskien taivalta.Ilmotan nyt jo etten osallistu perjantain kisaan.
![]()