Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Asfalttirallisarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Kai sitä on normiaikaan... Illallaki ois ollu, ellen ois nukahtanu kasilta... :D

Joo, eli nyt ois kuus kuskia ilmottautunu radalle ens kaudeksi. Eli jos löytyy vielä vahoilla mielenkiintoa tai jopa uusia rallikuskin urasta kiinnostuneita, ni nyt sopparit pystyy, ni mää oon häpi. :D

Onko noi teho- ja painosuhteet kiveenhakattuja? Toihan karsii ihan hemmetisti ainakin stankkuautoja pois, joille ei voi tehdä öljyglitchiä... Omasta mielestä paljon mielenkiintosempaa kisata, kun on monia autonvalintoja ja sitä rataa... Siispä teenkin protestin hepoja ja painoa vastaan. PP-limit takas!!!!! :D

Signed.

Onko noi teho- ja painosuhteet kiveenhakattuja? Toihan karsii ihan hemmetisti ainakin stankkuautoja pois, joille ei voi tehdä öljyglitchiä... Omasta mielestä paljon mielenkiintosempaa kisata, kun on monia autonvalintoja ja sitä rataa... Siispä teenkin protestin hepoja ja painoa vastaan. PP-limit takas!!!!! :D

Signed.
Timppa kyl muuttaa totakin "sääntöä" vielä monta kertaa kesken kauden.Timppa yrittää löytää jonkin keinon,ett pärjäis.Ehkä sit pärjäis,jos ois ainut kuski sarjassa.:D

Tsupa tarkoittaa sillä glitchillä sitä, että kun ostat uuden auton ja meet vaihtaa öljyt ni saat sen 5 heppaa lisää.Sama se käytetyissä autoissa on

Btw nyt on pleikkari saunalahden mokkulassa kiinni.Odotan innolla että PSN alkaa taas toimii ja voi testata pelikäytössä mokuu:)

Btw nyt on pleikkari saunalahden mokkulassa kiinni.Odotan innolla että PSN alkaa taas toimii ja voi testata pelikäytössä mokuu:)
Älä jumanauta tee sitä, mä rukoilen, saat meinaa kikkailla iha hemmetisti että toimii, ja sitte sun ajos on meille muille sellasta tervanjuontia, että oksat pois ja juuret katki!
Esim, ajat mutkan pitkäks, meet nurtsille, mä ohitan sut sillä aikaa ja yht äkkiä ootki menny sata metriä musta ohi... Ja vieläpä mun läpi... Joten mökkylää en suosittele ollenkaa pelaamiseen.
Nii ja sitte se pätkii ihan kivasti sulla. :p

No ei tää oo kyllä yhtään pätkiny nettikäytössä.

Mut hei tää on saunalahti eikä mikään paska DNA tai sonera.

No ei tää oo kyllä yhtään pätkiny nettikäytössä.

Mut hei tää on saunalahti eikä mikään paska DNA tai sonera.

Juu juu, no se o kiva juttu, ookko jo kameleiten kaa pelaillu, et pätkiiks puhe?
Ei sil pelaamisel nii väliä, mut kuha puhuu voi. :D

No ei sitä tiedä miten toimii, speedtestin mukaan downia n.6 megaa ja uppii 3 megaa.Pingit pyörii jossain 60-100ms välillä.Kyllä noitten ny luulis riittävän?

Ja oottelen edelleenkin että PSN alkais toimii että voi mennä testaamaan onlineen.

Eikös se oo juuri se Pingi, joka tekee sen lagin... ja toi on jo rajamailla, että alkaa lakaamaa...
Mut sais kyl iltaa mennes aueta PSN, et sais kaljaa ja peliä... :D

Mulla on pingi ollu 50-60 ainakun oon testannu ja tietääkseni se ei oo vielä aikeuttanut ongelmia pelaamisen kanssa.

Jokos PSN toimii? 20:30 ei päästy kaverin koneelta kirjautumaan.

Ylös Bottom