Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Asfalttirallisarja

Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

No jos Missi on on Timppaa nopeempi, ni ei kai sillä niin väliä olekaan... ;)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

No jos Missi on on Timppaa nopeempi, ni ei kai sillä niin väliä olekaan... ;)

joo mut oon keksiny just, et miten pärjään aina teikäläiselle, teen Bondin autosta ralliauton, siinähän on ties vaikka ja mitä aseita sun muita juttuja joilla sun ajoa hidastetaan tarpeeks. :p :D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

joo mut oon keksiny just, et miten pärjään aina teikäläiselle, teen Bondin autosta ralliauton, siinähän on ties vaikka ja mitä aseita sun muita juttuja joilla sun ajoa hidastetaan tarpeeks. :p :D

Se on keksitty jo aikaisemmin, se oli Twisted metal (ja black). Onneks ei oo pitkät piuhat. ;)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

joo mut oon keksiny just, et miten pärjään aina teikäläiselle, teen Bondin autosta ralliauton, siinähän on ties vaikka ja mitä aseita sun muita juttuja joilla sun ajoa hidastetaan tarpeeks. :p :D
Joooo,ja nyt tiän,miten sut päihitän.Nautin rommia ja muut(räikkönen/häkkinen),,ei voi olla erimieltä.:D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Mä vaihdan kanssa sokerittomiin, niin ei tuu niitä äkkipikaisuuspuuskia ku verensokerit heittelee. Syksyllä ajetaan siis tosi lujaa...
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

mut nyt ku on aikaa, ni kertokaas, et miten sarjasta sais näillä kuskeilla tasaisemman?
Aikuisten oikeasti siis.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Vaikee sanoo. Eroja tulee ainakin siinä että jotkut on vaan hieman parempia, jotkut osaa säätää hieman paremmin, jotkut autot on hieman toisia parempia, jotkut harjottelee enemmän... ja kait sitä on jotain muutakin. Mitä noista siis lähtee karsimaan pois?
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Se on yksi vaihtoehto, mutta mä ite ainakin pidän siitä että pystyn (joskus) säätämään autoa itelle sopivaksi. Sehän on myös yksi missä pystyy olemaan toisia parempi, jos siis oppii säätämään autoa. ;)
Harjottelut pois, kaikille sama auto, saa säätää sen mitä kerkee ja sit kisaamaan. Luulis tasottuvan.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Autot on sitte samat, mitkä ekalla kaudellakin, mutta sillä erotuksella tokakausi, että mä päätän radan vasta aulassa... Tai siis kerron sen vasta sitten. ;)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Sitä vois joskus testaa, että mitkä on erot jos jokaisella on sama auto säätämättä.
Ja sitten toisaalta kummosia eroja tulee jos sitä autoa saa säätää.
Noilla näkis varmaan jonkin verran että kuinka paljon eroa tulee pelkästä kuskista... hitto, nyt voiskin ajaa vaikka roomaa...
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Jep, no onneks nyt on koko kesä aikaa testata ja säätää eri vaihtoehtoja, ni ei tartte enää kauden alussa säätää mitään. Noh, ens viikolla sitte alkaa kova säätäminen. :)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Ens viikolla alkaa elämäntapamuutos, reilusti painoa pois tänä vuonna ja kuntoa ylöspäin. Taitaa käydä niin että pelaamiset jää perjantai-iltoihin... sikäli kun löytää jotain huoneita missä viittii ajella.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Kai se aika monella pitäs alottaa... Kutn mös mulla... Tarttis tehrä jotai. Eiköhä tää tästä jotenki suttaannu. Meinaa mä oon varmaa aika monena kesäpesäperjantaina mökillä, siis jos on samallaaset helteet mitä viime pesänä oli. ;)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Jos olis mahdollisuus, niin kyllä mä viikonloput olisin mökillä, mutta kun ei ole. Mä viihdyn hyvin luonnossa (mökillä) missä on rauhallista. Tässä lähelläkin oon kesäsin käynny lukemassa kirjaa yhellä kalliolla mistä on järvinäköala. Fillarointi jossain syrjemällä sopii myös, on kummasti hermoja lepuuttavaa. Samaten viime kesänä tuli geokätköjä joitakin etittyä, kummasti se ottaa voimille kun umpimettässä välillä kävelee, mutta samalla on rauhottavaa. Jos ilman on lähellekään viime kesää, niin kyllä tässä kilot karisee, kunto nousee ja stressi vähenee. Sykysllä sitten ollaankin pelikunnossa kun ei hermot oo kireellä. =)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Kai se aika monella pitäs alottaa... Kutn mös mulla... Tarttis tehrä jotai. Eiköhä tää tästä jotenki suttaannu. Meinaa mä oon varmaa aika monena kesäpesäperjantaina mökillä, siis jos on samallaaset helteet mitä viime pesänä oli. ;)

Mä en selvästikään lukenu äsken ajatuksella kun noi PESÄ viittaukset jäi huomioimatta. Ei vissiin ollu huono ilta? ;) Onneksi tää on sun ketju, muuten joku saattais äkkiä olla sitä mieltä että ei nää jutu t kuulu tälle palstalla. =)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Sitä vois joskus testaa, että mitkä on erot jos jokaisella on sama auto säätämättä.
Ja sitten toisaalta kummosia eroja tulee jos sitä autoa saa säätää.
Noilla näkis varmaan jonkin verran että kuinka paljon eroa tulee pelkästä kuskista... hitto, nyt voiskin ajaa vaikka roomaa...
Kuskit jotka osaavat säätä autonsa,osaavat myös ajaa.Järjestys tulee pysymään samana,ei sille voi mitään,ett Timpan kans ollaan ylivoimasia.:)Joskus on turhauttavaa,ku reenaat jotain kisaa varten jja luulet ettt nyt mennän kovaa.Mut sit totuus paljastuu ja luulin itestäni liikoja.Tahtoo minsan händikäppiä puolen minsan kisas,ehkä sit vois pärjätä.:p
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

juu tääl on ja perjantaita odottaessa... Mökille sillon. En oo huomannu et påjat on kirjuutellu tänne... :p :D
toi häntikäppi kuulostaa hyvältä idealta. :)
 
Ylös Bottom