Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oma kisani meni tunarointiin.2.kierroksella seinään ja siitä rattiin hirvittävä tärinä,joten ajattelin että on pakko mennä varikolle ,jotta auto tulee normaaliksi(olisi korjaantunut kaiketi muutenkin light asetuksilla)
Kaikkein paras olis lentävä lähtö, tuo eka mutka kun on melko haavoittava parhaimminkin onnistuessaan.
Kunhan vaan ideoin.
Niin ja päätettiin, että seuraavasta kisasta lähtien, on käytössä varaslähtösääntö![]()
Tuo on kyllä aika huono juttu, kun voittajan jälkeen pitäis muiden tulla 20:ssä sekunnissa maaliin. Varmasti jäi monet hyvät viimeisen mutkan taistot näkemättä tuon idioottimaisen asian takia. On tainnut PD ampua itseään jalkaansa, kun tuota ei voi ilmeisesti edes muokata..Kyllähän sinne ruudun oikeaan alakulmaan tulee se Time Left tjms. teksti, mutta eihän sitä kiivaassa taistelussa välttis huomaa.
Mikä varaslähtösääntö??![]()
Tätäkin sietää miettiä siihen metaruus-sarjaan.
Siis, että siinä startissa pidetään jarru ja kaasupedaali pohjassa ja jarru päästetään irti vasta, kun START lukee näytössä..)
Jaa että kaasu pohjassa?
Kyllähän sinne ruudun oikeaan alakulmaan tulee se Time Left tjms. teksti, mutta eihän sitä kiivaassa taistelussa välttis huomaa.
Niin juuri, molemmat polkimet pohjassa ja start teksti kun tulee ruutuun, niin jarru vain pois...
Vai lähdetkö silleen, että kun start lukee, niin vasta sitte painat kaasua?![]()
Omasta mielestä olin kisassa viides enkä kuudes, näin ainakin luki siinä Result taululla kun kisa oli ajettu.
Nyt kun tein ekat kokeilut Photo Modella niin huomasin, että perhana mullahan on tuossa aiemmin mainittu nro 1. autossa...
En huomannu, että sen saa jostain valita ja luulin, että aikasempi numerosta puhe oli leikinlaskua. Otan selvää seuraavaan mennessä miten sen saa muutettua.
![]()
Meillähän oli siinä jonkun kanssa tiukka vääntö viime sekunneilla mutta olin katsovinani että kello ehti mennä nollaan ennen kuin minut ohitetiin.