Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
varmaan ekat 10 kierrosta juutuin Martin taakse...
Joo oli siinä kunnon letka peräs, jotenki ei ollu autoon luottoa ja ei viittiny mutkis antaa kaasua..no kisa ny meni kuinka meni loppujen lopuks.huomas kyl etten ollu harjotellu paljoo tota rataa tolla autolla..ite jouduin käydä varikolla koska vasen eturengas oli ihan puhki.siinä sit menetin pari sijaa.
Totta. Rata oli mahtava. Lisää tän tapasii lyhkäsiä ratoja tähän sarjaan kiitos.
Esim.
Grand Valley East Section
Autumn Ring
tai jotain lyhyitä katuratoja.
Sori Martti se pikku tönäsy.
Juu ei mitää, vähä jokainen kopsautteli välillä toisen perää
Itse en pidä näistä lyhyistä ja samalla yleensä ainoastaan "toisen virheen kyttäämis" radoista...mieluimmin esim. Suzuka Circuit tyyppisiä ratoja,jossa on vauhtia ja taitoa vaativia mutkia ,sekä mahdollisuus tehdä "siistejä" ohituksia kanssakilpailijan imusta...
Ei siitä mun mielestä pisteitä voi jakaa jos ei maaliin päässy.Joo, ei mitää lyhyitä ratoja, ellei oo alle 300 heppasia vakio autoja kyseessä...
Mites noi pisteet, ku olin hienosti pisteillä siihe asti, kunnes netti meni poikki
Ei siitä mun mielestä pisteitä voi jakaa jos ei maaliin päässy.
Mullekkin ois tullu varma 3.sija mut joku 5 kierrosta ennen maalia katkes netti
Lohduttaudun kuvittelemalla että autoon tuli tekninen vika
Oli kyllä ihan mukava kisa eilen, tosin aika-ajot olivat kyllä lyhyet eli 8 minuuttia. En olisi kyllä pystynytkään paalulle pääsemään, mutta periaatekysymyshän tuo oli..
Hyvin taktikoit tosiaan tuolla kierrosta aikaisemmalla varikkokäynnillä,millä kuittasit ohitseni 15 kierroksella...Oli kyllä mukava kisata taitavaa kuskia vastaan,joka vielä noudatti esimerkillisesti herrasmies sääntöjä(päästit mallikkaasti takaisin edellesi "pikku pususi" jälkeen,jonka johdosta ajauduin hieman hiekalle).Kovan vastuksen annoit ja pakotit ajamaan lähes äärirajoilla 25 kierrosta...Kiitos vielä rehdistä kisaamisesta!Oli kyllä ihan mukava kisa eilen, tosin aika-ajot olivat kyllä lyhyet eli 8 minuuttia. En olisi kyllä pystynytkään paalulle pääsemään, mutta periaatekysymyshän tuo oli..
Kisa oli ihan mielenkiintoinen, kun pääsin ekassa mutkassa pedron ohi kärkeen. Menetin kyllä johtoni melko pian, mutta pysyin kuitenkin edes jotenkin pedron vauhdissa. Ennen varikkokäyntejä huomasin, että pedro kärsi ihan selvästi renkaiden kulumisesta, joten hänen vauhtinsa hidastui. Päätin mennä juuri sen takia varikolle kierrokselta 14, jotta saisin ajettua yhden kierroksen enemmän uusilla renkailla kuin hän. Taktiikkani ansiosta pääsinkin takaisin kärkeen, mutta menetin sen sitten tovin taistelun jälkeen. Lopullisesti menetin mahdollisuukseni voittoon ajettuani ulos 5 kierrosta ennen maalia.
Lopultahan tuloksena oli siis 2. sija, eli sama kuin aika-ajoissa. Pakko sanoa, että nopeampi voitti tällä kertaa.