Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sama juttu,vaikka onkin leikkimielistä kisaa,niin "kisajännitys" altistaa helposti virheisiin...
P.S.Et Jatama muuten turhaa kehunut tämän olevan mieliratasi...
ästä kierros-pari myöhemmin pääsin pitkällä takasuoralla imusta ohi ja oikealle loivasti kaartuvaan kurviin sisälle. Siinä taisi sinulla pikkuisen nokka kolauttaa mun vasempaan takanurkkaan ja auto lähti lapasesta?
Itselläni on käynyt "tuuri",eikä yhtään turhaa "penalttia" ole vielä tullut kisoissa...Tuohon alla olevaan historic sarjan sääntöpykälään toivoisin jatkossa kiinnitettävän enemmän huomiota...Juu, jos viel ykski rata ajetaan penaltyt päällä, ni mä luovutan kokonaan... minuutin verran tuli turhia penalteja!![]()
Itselläni on käynyt "tuuri",eikä yhtään turhaa "penalttia" ole vielä tullut kisoissa...Tuohon alla olevaan historic sarjan sääntöpykälään toivoisin jatkossa kiinnitettävän enemmän huomiota...
Lämmittelyjen aikana on mahdollista keskustella muiden kanssa. Aika-ajoissa ja itse kilpailussa on pidettävä mikrofoonit mykistettynä.
En kyllä tiedä, minkä verran kisan aikana sitä jutustelua kuului, kun itselläni ei ollut kuulokkeet korvilla, ja peliäänet eivät kuulu niistä kuulokkeista. Oma mikki oli kiltisti mutella, koska tiedän, että täällä on joitain herkkiksiä, jotka eivät kestä jutustelua.Noei, varmaan tuo yleinen juttelu häiritee vähemmän, jos voi ottaa itsee osaa keskusteluun.
![]()