Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Historic -sarja

Vastaus: GT5 Historic -sarja

Mielestäni ei ainaka ekan "kauden" aikana sovi hajoittaa sarjaa, koska jollekkin ei välttämättä joku kisa sovi ollenkaan.
Joten kannattaa sitten ekan sarjan jälkee vasta miettiä uusiksi sarjojen kokoonpanoa ;)
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Tässä minun ehdotus.
Jos lohkoja tulee kolme.Kahden ajetun kisan jälkeen voitaisiin järjestää ”loppusarja” johon sekä heat 1:stä että heat 2:sta tulee 6 parasta kuskia ja heat 3:sta 4 parasta kuskia.”1 divarisarja” muodostettaisiin heat 1:en ja heat 2:en sijoille 7 – 12 päätyneistä kuskeista sekä heat 3:n sijoille 5 – 8 jääneistä.”2 divarisarja” koostuisi lopuista jäljelle jääneistä kuljettajista.Heat 3 :sta valitaan vähemmän kuljettajia ”loppusarjaan”,koska siihen on todennäköisesti vähemmän osanottoakin ainakin näilä näkymin...Tässä vaiheessa lähdettäisiin nollapisteillä jatkamaan kukin omaa sarjaansa.(Saikohan tästä kukaan mitään selvää...)
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ollaanko tekemässä nyt ninkun verenmakusuussa sarjaa kenties :eek:
Ja sitte rennompaa ajelua 1divarissa...?
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

mites noissa kisoissa et pidetäänkö niissä driving line näkyvillä vai?
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Mukana, tai ainakin tuli puolitoista tuntia tahkottua että sain tuon auton... :)

Näin siis, jos tuo kolmas porukka kasataan.

PGN-1
#21
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Mielestäni ei ainaka ekan "kauden" aikana sovi hajoittaa sarjaa, koska jollekkin ei välttämättä joku kisa sovi ollenkaan.
Joten kannattaa sitten ekan sarjan jälkee vasta miettiä uusiksi sarjojen kokoonpanoa ;)

Olen täysin samaa mieltä Timpan kanssa. Mitä olen ollut mukana näissä eri pelien online liiga systeemeissä niin yleensä siinä käy niin että jos tulee liikaa säätämistä näiden eri sarjatasojen välillä niin porukka hyvin helposti kypsyy siinä vaiheessa ja lopettaa leikin kesken. Parempi pitää homma simppelinä ja keskittyä siihen itse toimintaan eli tässä tapauksessa pelaamiseen...:)
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

mites noissa kisoissa et pidetäänkö niissä driving line näkyvillä vai?
En tiedä muiden mielipiteitä, mutta sarjan kisoissa omasta mielestäni driving line pois käytöstä joka iikalta. Saattaa nimittäin aiheuttaa melko mielenkiintoisia tilanteita muutoin.. Treeneissä ajolinjojen käyttö jopa erittäin suotavaa, jos rata vähänkin vähemmän tuttu.
Ainakin itse pääsen nopeammin uuden radan ominaisuuksiin näin käsiksi. Nimim. 15sek Fujilla pois kierrosajasta reilun tunnin tehokkaalla harjoittelulla ajolinjojen kanssa ja pari sekuntia lisää kun tämän jälkeen piilottaa ajolinjat ja yrittää pelin opettamia linjoja unohtaa..
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

joudun peruuttaa osallistumisen sarjaa syynä ei oikee tolla padilla tykkää ajaa vaikka tuleeki ihan hyviä aikoja mut on kyl vaikee saada pysymää tasasii aikoja joku siis viekö paikani mutta numeron säilytän koska veikkaan et ratti tulee takaisin muutaman viikon pääst viimeistään
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Lukekaa aloitusviesti jota on kovalla kädellä muutettu uuteen muotoon. Näin ison porukan peluuttaminen jollain muotoa on pakko organisoida tavalla tai toisella ja tämä on ehkä mielestäni se toimivin.
Se kuivuuko sarja ennen kuin kerkeää edes alkaa en tiedä, mutta tuolle sarjajärjestelmälle oli pakko tehdä jotain johtuen pelin asettamista rajoituksista.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

En tiedä muiden mielipiteitä, mutta sarjan kisoissa omasta mielestäni driving line pois käytöstä joka iikalta. Saattaa nimittäin aiheuttaa melko mielenkiintoisia tilanteita muutoin.. Treeneissä ajolinjojen käyttö jopa erittäin suotavaa, jos rata vähänkin vähemmän tuttu.
Ainakin itse pääsen nopeammin uuden radan ominaisuuksiin näin käsiksi. Nimim. 15sek Fujilla pois kierrosajasta reilun tunnin tehokkaalla harjoittelulla ajolinjojen kanssa ja pari sekuntia lisää kun tämän jälkeen piilottaa ajolinjat ja yrittää pelin opettamia linjoja unohtaa..
Ilman driving linea kisaaminen käy kyllä hyvin,mutta jos sen käyttämisen salliminen vähentää takaluukkuun törmäämisiä,kannatan sen käytön mahdollistamista(ei voi enempää turhauttaa kun teet mutkaan täydellisen jarrutuksen ja takanatulija tööttää täysillä peräluukkuun ja kisa on siinä).
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

(o/) Vahvistan ilmoittautumiseni (sikäli mikäli se nyt epäselvä missään vaiheessa oli edes...)
Loistavalta vaikuttaa tuo uusi järjestelmä! Ei tule liikaa sarjojen pilkkomista, mutta silti vähintään viimeisessä RoC-kisassa on varmasti tasaväkistä vääntämistä. Ja kai tätä kuitenkin ollaan ajamassa enemmän kuin yksi kausi, voi sitten tasoittaa tuon ensimmäisen jälkeen.

Autokin tuntuu puolen tunnin testin jäljiltä loistavalta. Mitenkäs te jotka olette jo esim 15 kierroksen monzan kisan ajaneet, kestääkö racing softit tuon matkan?

Itsekin arvelisin Turismon tavoin racing linen käytön sallimisen kannustavan aikaisempaan jarruttamiseen varsinkin rataa vähemmän tuntevien osalta. Täytynee alkaa itsekin harjoitella ajamista ilman sitä viivaa...
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Täällä olis kans yks matti myöhänen mukana mikäli heat 3 vika paikka nyt auki vielä on?
Eli vahvistetaan o/.

#23 ja PSN: tryfailrepeat
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Itse olen kyllä sen verta avuton ilman apuja, joten mun puolesta se driving line saisi olla päällä, vaikka se nyt esim. jarrukohdat näyttää miten sattuu. En vaan jotenkin jaksa opetella jokaiselle autolle jokaiselle radalle näitä jarrutuskohtia näin yleisesti, minkä takia olen pitänyt ajolinjaa päällä. Tuskin se nyt kauheasti minua hidastaa, ja mikäli se niin tekee omapahan on ongelmani.. :)

Ei mua kumminkaan mikään Hardocoresimu-meininki kiinnosta, vaikka eihän tuo sitä vielä olekkaan.. ;)
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Täysi tuki Bilrixin uudelle sarjajärjestelmälle.

Tuosta ajolinjan käytöstä olen itse sitä mieltä että sitä saa käyttää harjoituksissa, mutta ei aika-ajoissa ja kisassa.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Bilrixi aivan loistavaa työtä ja tietenki muillekki jotka ovat tätä sarjaa kehitelleet mut mites jos saan esim kauden puoles välis ratin ja tossa vikassa luokassa on paikka vapaa nii voinko liittyä siihen vai pitääkö odottaa ens kauteen?
 
Ylös Bottom