Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Historic -sarja

Vastaus: GT5 Historic -sarja

Olisko ollu jotain 8min 30s kun äkkiä koitin kierroksen, siis Endurance tarkoittaa 24h kisan versiota radasta?

Sinänsä lähtöjärjestys merkkaa, että vanhalla osiolla on kyllä melko hankalaa ohitella. Mutta periaatteessa porukan pitäis olla melko tasasta, niin eiköhän se aika jonoksi mene ja ohitusten voi odottaa tapahtuvan vain todellisissa paikoissa.

Mun mielestä toi rata on toi perus nyrre , ei 24h nyrre v ... Korjaa Bilrix jos oon väärässä???
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Etusivulla lukee että Nürburgring Nordschleife Endurance. Onko se sitten se 24h??
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Etusivulla lukee että Nürburgring Nordschleife Endurance. Onko se sitten se 24h??


Ei kyllä. Onhan tuolla myös Sarthe Endurance, vaikka moista rataa ei ole. ;)

Ja eikö nyrren 24h radan nimi ole Nürburgring 24h, ja normaali pohjoislenkki ole Nürburgring Nordschleife? Mielummin ainakin itse ajelisin vain tuota pohjoislenkkiä, koska se on lyhyempi .;)
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ei kyllä. Onhan tuolla myös Sarthe Endurance, vaikka moista rataa ei ole. ;)

Ja eikö nyrren 24h radan nimi ole Nürburgring 24h, ja normaali pohjoislenkki ole Nürburgring Nordschleife? Mielummin ainakin itse ajelisin vain tuota pohjoislenkkiä, koska se on lyhyempi .;)

Juurikin noin...
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

En ehdi ajamaan tuota ensi sunnuntain endurancea. Eli jos 7-spoke/Spoeghea (heat2 6.sija) kiinnostaa osallistua, niin paikka vapaana.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Tiedän myös jo etten pääse sunnuntain kisaan ("joutuu" olemaan Alpeilla laskemassa :cool:). Eli jos heat 3:sen 6. haluaa paikata niin sinne vaan.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Joo minä ja Paukku125 ollaan Heat 3:ssa 6 sijalla samoilla pisteillä, mutta Paukulla on parempi yksittäisen kisan sijoitus. Joten Paukku pääsee Lapen tilalle.

Jos Paukku ei pääse, niin tulen sitten korvaamaan.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Oiskohan halukkaita, jos me häntäpäässä olevat kuskit ajettas kuitenkin sunnuntaina joku pikku lämppäri kilpailu. Otetaan aivan joku toinen kulkuneuvo ja toinen rata.
Laitan huomenna noi loppusijoitukset ylös ja koitan laittaa ensikauden rungon jollain lailla kasaan.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Sunnuntain Nürburgring-kisasta olis kiva saada myös tarkempaa tietoa...Hiukan epäselvää tuntuu ainakin vielä olevan rataprofiili?osallistujalista?aika-ajot?aikataulu?kuka hostaa???
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Noin kaikkien kannattaa ainakin tarkistaa miten varikolle ajetaan, jollei ole selvillä, taitaa olla eka kisa jossa pakko käydä.

Jotain harkkaria voisi kyllä ottaa sunnuntaina.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Voisko joku aiemmin hostanneista ottaa Nyrre-kisan "hanskaan" ja päättää kuinka kisa käydään huomenna läpi(aikataulu ym.)?Esim. simo h???FinPro???Meillä Heat 1:ssä on BilriX hoitanut "kisajärjestelyt",mutta mikäli olen oikein ymmärtänyt hän ei huomiseen Nyrre-kisaan ole osallistumassa...
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ensimmäinen viesti nyt päivitetty. Sunnuntain kilpailu ajetaan sillä pirunpitkällä nyrren radalla ja kilpailu alkaa aikataulun mukaan. 15 kuskia nyt ajamassa ja voin olla mukanana vääntämässä rattia kuudentenatoista ja laittaa pelin päälle jo siinä 20.00 jälkeen.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ensimmäinen viesti nyt päivitetty. Sunnuntain kilpailu ajetaan sillä pirunpitkällä nyrren radalla ja kilpailu alkaa aikataulun mukaan. 15 kuskia nyt ajamassa ja voin olla mukanana vääntämässä rattia kuudentenatoista ja laittaa pelin päälle jo siinä 20.00 jälkeen.
Hyvä,että tämäkin selvisi jo sentään kisapäivän aattona...:D
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Kun täällä on kovasti ollut epäselvyyttä kumpi Nyrren pitkistä radoista ajetaan(olen saanut jopa sähköpostiinikin siitä kyselyjä!),niin laitan tähän nyt vielä varmistukseksi tän päivän ohjelman(BilriX saa tän korjata,jos se ei vieläkään ole mennyt mulle ”jakeluun”):)

Nürburgring Nordschleife (20,83 km)


Lämmittelyt/aika-ajot n.20.00 – 21.00
Kisa n.21.00 – 23.00


Osallistujat:

(#13) Hernerokka / Suomi-Rampa
(#21) S^Hansu / PNG-1
(#37) Jatama / Jatama_
(#43) JANTSU92 / JANTSU
(#3) Turismo / qpedroq
(#26) Dieselman / Riisseli
(#76) anz3lmo76 / anz3lmo76
(#32) JMiller / RRmessiah
(#55) ^^juha / juhase
(#84) Demel / Kenttis
(#98) simo h / Simo911
(#11) Lappe / Lap_pe
(#86) Sasha / SSaasshhaa
(#22) Jack Jofa / Jack_Jofa-FIN-
(#1) FinPro / X_FinPro_X
(#17) BilriX / BilriX
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Ensimmäinen viesti nyt päivitetty. Sunnuntain kilpailu ajetaan sillä pirunpitkällä nyrren radalla ja kilpailu alkaa aikataulun mukaan. 15 kuskia nyt ajamassa ja voin olla mukanana vääntämässä rattia kuudentenatoista ja laittaa pelin päälle jo siinä 20.00 jälkeen.

En osallistu siis tämän illan kisaan. Kisan kesto venyy turhan pitkälle omaan aikatauluun. Harmittaa, mutta eiköhän tilalleni löydy joku innokas kuski, että saatte täyden lähdön aikaiseksi.

Innolla odotetaan seuraavan kauden alkua.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Heat 2:sta (#32) JMiller / RRmessiah jättää kisan väliin, olen heatin 6., joten jos vain muille passaa tulisin paikkaamaan häntä illan kisaan?
 
Ylös Bottom