Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

Sikamaisen kallis demo!

Heti tekee mieli vaihtaa vanha ratti parhaaseen mahdolliseen.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Sikamaisen kallis demo!

Heti tekee mieli vaihtaa vanha ratti parhaaseen mahdolliseen.

Heh, niinpä. Itsellä meni se melkein 300 tää + G25, mut mitä oon kattonu ni moni on pistäny paremmaks ja ostanu G25 + tää + sellasen ajopenkin ja jalustan ratille. :D

Edit: Hex, 5000.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Heh, niinpä. Itsellä meni se melkein 300 tää + G25, mut mitä oon kattonu ni moni on pistäny paremmaks ja ostanu G25 + tää + sellasen ajopenkin ja jalustan ratille. :D

Edit: Hex, 5000.

Joo rattia tekis mieli niin perkuleesti :D.

Hex ei voikkaan enää kirjottaa tälle palstalle. Kyl toi 5000 pitää tossa säilyttää. 5001 on jo ruma ja vaan rumenee mitä edemmäs menee.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onkos toi G25 ratti miltäosin parempi ku dfp ? Lähinnä tätä gt5 pelattaessa ?

Hex joo ei tää demo kallis osa ollu... Mulla oli 21" putkitöllö käytössä (tykki sanos sopimuksen irti syksyllä) ni oli "pakko" hakee LGn 42" fullhd ja sit vielä hain ton playseatsin alcantra jakkaran et pääsee kunnolla pelifiiliksiin :P onneks toi dfp ratti tuli ostettua jo jouluna ku konsolinki ostin.
Mut harrastukset maksaa.....;)

edittiä: nyt oli jo netissä "savegame" ladattavissa :P (prologue läpi pelattuna + formula tallissa) mut ajamalla noot pitää saada prkl
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onkos toi G25 ratti miltäosin parempi ku dfp ? Lähinnä tätä gt5 pelattaessa ?

On, paremmat vasteet ja jos hyperiä hakee niin eiku kytkin käyttöön ja normi laatikko (6 lovinen)
Itsellä on DFP ja vaihtoon menee kunhan ylimääräistä rahukkaa tulee jostain...

Editoidaan nyt vielä lisää... Alunperin en ollut edes tätä esiversioo hommaamassa ennenkuin pibe ilmoitti että tulle jonkunlainen säätö mahdollisuus
 
Vastaus: GT5 Prologue

On, paremmat vasteet ja jos hyperiä hakee niin eiku kytkin käyttöön ja normi laatikko (6 lovinen)
Itsellä on DFP ja vaihtoon menee kunhan ylimääräistä rahukkaa tulee jostain...

Editoidaan nyt vielä lisää... Alunperin en ollut edes tätä esiversioo hommaamassa ennenkuin pibe ilmoitti että tulle jonkunlainen säätö mahdollisuus

:D nam..... toimiikos kytkin+laatikko prologuessa ?


A5 ja A9 kisat missä pitää ajaa nissaneilla yms autoilla ni tuntuu ihan epätoivoselta ku tallista ei kelpuuteta kisaan ku rx8 tai lanceri... ja niillä ei pärjää, joten mikäs kiesi kannattais noihin kisoihin ostaa ?
Nissan Skyline GT-R ´07
<--- ei tota ainakaan soveltuvuus listassa ole noissa kisoissa
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei perkele alkaa pää hajoomaan tohon S-sarjaan..sanokaas nyt millä autoillla siellä voi oikeesti pärjätä..olen ostanut ferrari 599:n ja silläkään ei taho pärjätä
 
Vastaus: GT5 Prologue

No ite oon nyt ajanu Ferrari 430:llä 630pp ja 680pp-kisat (taitaa olla pari kultaa ja muutama pronssi, noista pronsseista osa tuntu mahottomilta parantaa mut yks tai kaks oli sellasii mis varmaan saisin hopeeta tai kultaa jos ajaisin lisää), 700pp:tä varten hankin sen Elisen (oliko 111R vai 119R vai mikä) tuunatun version, mutta vielä en ole saanu kunnon tulosta aikaseks. Loput taitaaki olla erikoiskisoja missä käy vaan tietty auto.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ok..sen elisen ostinki jo aijemmin. pitää vaa sitte skillii hioo ja säädellä autoi : P
 
Vastaus: GT5 Prologue

Eliseen löyty ihan hyvät pohjasäädöt tuolta gtplanetin foorumeilta (GT:Prolo osio, sieltä tuunaus-osio ja eurooppalaiset autot). Sitte säätää vaa ite vaihteita (etenki kakkos ja kolmosvaihteella kannattaa imo laittaa vähän isommaks max speediä) ja break balancessa säädin vähän isommaks arvoja ja toki varmaan muitaki parannuksia pystyy tekemään ja jokainen tietysti oman ajotyylin mukaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Toimii kytkin sekä H-laatikko mutta on täysin mahdotonta pärjätä A----> kisoissa jos käyttää molempia:D Ja tämähän on vain minun mielipide.

Tää on se joka vaatii sitä ajotaitoa.Jos oikeasta autosta on ajokokemusta,homma rupeaa kyllä toimimaan,jollei,vie tietenkin kauemmin.Kun kytkimellä on ajellu aikansa,ja siihen tottunut,vaihto läpysköihin tai vaihdekepin tökkimiseen noilla perus autoilla tuntuu jo hyvän pelin 'väärin' käytöltä,sen verran ne tuo oikeata tuntua.'Super'autoissa toimii jo läpysköidenkin käyttö.Tuntuu että kytkimen käyttöönotto muuttaa myös fysiikkaa.
Ja jos ajotaitoa on,Eventit menee läpi.
Kytkimen kanssa tästä irtoaa se mihin pyritty.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kävin tossa pelaamassa netissä ja perseestä oli. Ongelma ei sinällään ole itse pelissä vaan pelaajissa, minkään ajolinjojen noudattaminen on turhaa koska joku tulee tuuppimaan kumminkin. single player rulettaa kummiski ni ihan sama :D

Tuo on kyllä ongelman melkein jokaisessa moottoriurheilupelissä jota olen pelannut. Ridge Racerissä törkeimmät jäi odottelemaan jälkeen jos pääsi niistä edelle, että ohittaa kierroksella ja sitten tuuppivat.. :eek:

Toisekseen olen kyllä itse niin huono pelaamaan, että en kehtaa välillä mennä pelaamaan kun jos sattuu vahingossa jotain pro pelaajaa törkkimään niin hävettää niin paljon oma mokailu. eikä kestä kuunnella jos alkaa valitus. Tosi paljon yleensä tulee ajettua sen takia, että uskaltaa edes nettikarkeloon lähteä kokeilemaan. .. :o
 
Vastaus: GT5 Prologue

Toimii kytkin sekä H-laatikko mutta on täysin mahdotonta pärjätä A----> kisoissa jos käyttää molempia:D Ja tämähän on vain minun mielipide.
Miten tuo h-laatikko käytännössä toimii? valittaako peli jotenkin jos vain runnoo vaihteita siltmään ilman kytkintä vai onko se estetty joteinkin?

Ei kenelläkään olis heittää 200000? tarviis yhden Ferrarin :D

Edit. itse kokeillut kymmenisen kertaa verkossa ja vain pari kisaa mennyt piloille tönimisen takija... suurimmaksi osaksi homma on toiminut. Päättömästä hurjastelusta ei varmaan päästä ennen kun voidaan tehdä omia kisoja kaveriporukalla... eikä sittenkään kokonaan :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Toimii kytkin sekä H-laatikko mutta on täysin mahdotonta pärjätä A----> kisoissa jos käyttää molempia:D Ja tämähän on vain minun mielipide.

Opettele ajaa perhana:p
Tosta Scatterin kanssa samaa mieltä(mutua vielä, ku ei oo vieläkään gt5p tullu) että kytkimen käyttöönotto voi muuttaa fysiikoita. Itse ainakin pelisuunnittelijana tekisin ultra-hardcore version näille todellisuuden tavoittelijoille :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Miten tuo h-laatikko käytännössä toimii? valittaako peli jotenkin jos vain runnoo vaihteita siltmään ilman kytkintä vai onko se estetty joteinkin?

Jos et paina kytkintä samalla kuin vaihdat niin vaihde ei mene päälle eli jää vapaalle.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Opettele ajaa perhana:p

Tottakai se on harjoituksen puutteesta kiinni. Mutta on se vaan sen verran vaikeata, että en ole kytkintä enää A-luokkaan päästyäni käyttänyt.
Ajoin kytkimen kanssa C ja B luokat kokonaan sekä ensimmäisen kisan A luokasta. Ja tätä peliähän ei voi millään tapaa verrata oikeaan autoiluun. Sen verran on tullut OIKEATA rallia ajettua:D

Terv. n. 100 000km vuodessa ajava
 
Vastaus: GT5 Prologue

whii nyt on kaikki kisat läpi.
tai no eri auto valmistajien kisat ei ole kun ei ole rahaa autoja ostella.
joku helpompi keino saisi olla kuin se ovaalin kierto, menee ikä ja terveys kun ensin sitä grindaamalla se 2 miljuunaa formulaan ja sitten vielä useampi 100t-200t autokin tarttis ostaa.
muutenkin autoja joita haluaisi kokeilla erityisesti driftissä.

edit: ja turha ehdottaa sitä s-luokan f40 skabaa, yli puolen tunnin tahkoamisen jälkeen pääsin siinä kolmanneksi, joten siinä ei minun taidoilla tienaa.
 
Ylös Bottom