Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sikamaisen kallis demo!
Heti tekee mieli vaihtaa vanha ratti parhaaseen mahdolliseen.
Heh, niinpä. Itsellä meni se melkein 300 tää + G25, mut mitä oon kattonu ni moni on pistäny paremmaks ja ostanu G25 + tää + sellasen ajopenkin ja jalustan ratille.
Edit: Hex, 5000.
Honda NSX toimii kans
Onkos toi G25 ratti miltäosin parempi ku dfp ? Lähinnä tätä gt5 pelattaessa ?
On, paremmat vasteet ja jos hyperiä hakee niin eiku kytkin käyttöön ja normi laatikko (6 lovinen)
Itsellä on DFP ja vaihtoon menee kunhan ylimääräistä rahukkaa tulee jostain...
Editoidaan nyt vielä lisää... Alunperin en ollut edes tätä esiversioo hommaamassa ennenkuin pibe ilmoitti että tulle jonkunlainen säätö mahdollisuus
A5 ja A9 kisat missä pitää ajaa nissaneilla yms autoilla ni tuntuu ihan epätoivoselta ku tallista ei kelpuuteta kisaan ku rx8 tai lanceri... ja niillä ei pärjää, joten mikäs kiesi kannattais noihin kisoihin ostaa ?
<--- ei tota ainakaan soveltuvuus listassa ole noissa kisoissaNissan Skyline GT-R ´07
nam..... toimiikos kytkin+laatikko prologuessa ?
Mines´s Skylinellä ite ainaki oon ne pelannu...Ei perkele alkaa pää hajoomaan tohon S-sarjaan..sanokaas nyt millä autoillla siellä voi oikeesti pärjätä..olen ostanut ferrari 599:n ja silläkään ei taho pärjätä
Toimii kytkin sekä H-laatikko mutta on täysin mahdotonta pärjätä A----> kisoissa jos käyttää molempia Ja tämähän on vain minun mielipide.
Kävin tossa pelaamassa netissä ja perseestä oli. Ongelma ei sinällään ole itse pelissä vaan pelaajissa, minkään ajolinjojen noudattaminen on turhaa koska joku tulee tuuppimaan kumminkin. single player rulettaa kummiski ni ihan sama
Miten tuo h-laatikko käytännössä toimii? valittaako peli jotenkin jos vain runnoo vaihteita siltmään ilman kytkintä vai onko se estetty joteinkin?Toimii kytkin sekä H-laatikko mutta on täysin mahdotonta pärjätä A----> kisoissa jos käyttää molempia Ja tämähän on vain minun mielipide.
Toimii kytkin sekä H-laatikko mutta on täysin mahdotonta pärjätä A----> kisoissa jos käyttää molempia Ja tämähän on vain minun mielipide.
Miten tuo h-laatikko käytännössä toimii? valittaako peli jotenkin jos vain runnoo vaihteita siltmään ilman kytkintä vai onko se estetty joteinkin?
Opettele ajaa perhana