Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mikähän bugi kävi aamulla kun ajoin onlinessa. Ratana oli High Speed Ring ja olin itse hostina. Ennen starttia ajettiin siinä letkassa, kun jostain tyhjästä oma pirssi otti kimmoketta. Kun sitten startti tuli, oli Ferrarin mittarissa jotain 360km/h ja kone huusi niin penteleesti. Olin hetkessä maalilsuoran jälkeisessä loivassa mutkassa. Nopeus siitä sitten rauhoittui ja loppu kisa meni normaalisti.
Mulla kävi kerran samalla radalla samaan tyyliin, heti kun kuva näkyi niin vilahdus ja noin 1/10 sekunnissa olin siitä ensimmäisestä mutkasta ulos tulossa sekä vauhtia oli jtn. 250 kun muut vasta starttasivat. Just ja just sain pidettyä hirveet luisut hanskassa ja ajelin sitten vain voittoon kun johdin heti siinä alkurytäkässä 1/3 osa kierroksen.Mikähän bugi kävi aamulla kun ajoin onlinessa. Ratana oli High Speed Ring ja olin itse hostina. Ennen starttia ajettiin siinä letkassa, kun jostain tyhjästä oma pirssi otti kimmoketta. Kun sitten startti tuli, oli Ferrarin mittarissa jotain 360km/h ja kone huusi niin penteleesti. Olin hetkessä maalilsuoran jälkeisessä loivassa mutkassa. Nopeus siitä sitten rauhoittui ja loppu kisa meni normaalisti.
Kerta oli yhteysongelmia PaKe69:llä Prologuessa niin neuvoin pikaisesti josko apua olisi yhtään.Jatkokeskustelut WLAN vs. langallinen yhteys -asioista tuolla toisessa ketjussa, pliis.
ja joku vois vielä kertoa "rautalangalla" et miten sen ABS on/off säädön saa ratin namiskaan..
Laitoin nuo säätönappulat tuohon G25:n nuolinäppäimiin nuo säädöt, mutta ei ainakaan ajaessa tule ruutuun mitään, joka viittaisi siihen, että jotain säätöä tapahtuisi.
Pelin päävalikosta valitset "option". Päävalikko on se sama missä on autotalli, online kisat, arcade jne valinnat. Avautuvassa valikossa klikkaat pari kertaa alaspäin niin tulee valikot missä on rattien kuvat. Valitset siitä rattisi ja avautuvassa ruudussa saa määritellä rattiin napit rattiin. Näin siis ainakin japaniversiossa, lienee euroversiossa ihan samat valikot, mutta tekstit vaan vähän helpommin ymmärrettävässä muodossa. Samalla vaivalla kannattaa myös ratin moodiksi valita simulaatio.
Jos pitää sixaxiseen saada abs-säätö valinta niin yks klikki vähemmän alaspäin ja valitset ohjaimenkuvan niin pääset säätämään sixaxikseen napit.
www.gtplanet.net sieltä löytyy itellä meni hermot niitten papereiden kanssa (tulostin) ja ostin euro versionAhaa. No pitää googlettaa jostain uudet käännökset noista JPN-version näppäimistä, että näkee mikä se niistä on.
Nyt on prologue arvosteltu peliplaneetassa:
http://www.peliplaneetta.net/arvostelut/948/Gran-Turismo-5-Prologue/
Ihan ok arvostelu, ihmetytti vaan lause:
"Gran Turismo 5: Prologuen tekoälykuskit on niin ikään veistetty samasta puusta kuin aikaisemminkin. Ne kaasuttelevat menemään ilman minkäänlaista omaa persoonallisuutta."
Itse ainakin olen kilpailuissa ohitellut paljon sen takia, että tekoälykuskit ajavat mutkat leveiksi ja käyvät hiekalla...
www.gtplanet.net sieltä löytyy itellä meni hermot niitten papereiden kanssa (tulostin) ja ostin euro version
dfp on rattina, mut ei siellä kyl ole semmosta kohtaa missä lukis selkeesti et abs on off... mut eipä sillä enää merkitystä ku A sarja olis läpästynä ja S sarjaa tahkotaan kovin... alkaa olee jo sen verta vaativia noi kisat et ei meinaa professori tason säädöillä pärjätä mut eiköhän se tästä... muutaman caipiroskan maistelee tos samalla ku pelailee ja sit siirtyy giniin ni eiköhän sit ole noi C sarjanki kisat aika haastavia