Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ja minua ihmetytti nuo pari kuvaa. Soraa? Oonko mää taas missannut jotain?
öö en tiä mitä noi +- valikot on mitä tuolla dfp namiskojen säädöissä on (taitaa olla 4 eri ?) missään ei lue et mihin ne vaikuttaa mikäkin....D
Kyllä se sitten selviää, kun ajaessa aukaset quicktune menun... Kun niillä sun mainitsemilla valinnoilla selataan ajon aikana quicktune menua ja vaihdetaan juurikin menussa aktiivisena olevan menuitemin vaikutusta suuremmaksi tai pienemmäksi. Kokeile vain sitä ajaessa niin homma selviää. Tuolla on tyyliin luistonestoa, abs:aa, asm:aa jne.
Taitaa olla kuva GT4:sta ja Grand Canyon radasta
Edit kuvat 3,13 ja 17 OVAT GT4:sta (tahkosin joskus GT4:n 99,8% läpi joten aika tuttu HUD on noissa kuvissa
Sensuroitu![]()
E: Jos jollain on F1 avattuna ja peli on otettu PSN:stä, laittasko mulle..?
Oisko aika ottaa 'time trial' kisailuun joku moottorirata viikonloppua ajatellen?
Kiitos, mutta koitin noita ja on kai BD versioita. Mulla on Storesta otettu joten ei tunnista savea. Tai, sit en vaan osaa.
Erikoista ettei toimi, kun tuolla näyttäs olevan erikseen pal bd ja pal dl savet.
Oishan se aika kokeilla vaihteeksi moottoriratojakin. Mutta emmä ehdottele enää, kun noi ehdotukset ei hirveästi kerää kisailijoita. Eiger väärinpäin ihme kyllä keräsi ison määrän kokeilijoita, mutta johtui varmaan siitä haasteessa olleesta sixaxis ukaasista. Muut time trialit on taineet jäädä 4-5 ihmistä kokeilee tai sitten en tunnistele listoilta oikein tunnuksia.
Tää päivä menee oikeen elämän aktiviteeteissa, liki kevään viimeisiä pilkkireissuja kehiin jahka saa aamukahvin ja aamupalan alas. Jos jää pleikkariaikaa niin pitäis grindata massia, että saa proloon lisää autoja mukaanlukien formulan. Haasteita jos tulee niin tokikin niihin vastataan vaikka vähän vähemmän kerkeis kierroksia ajamaan. Paras olis, jos haasteissa tulis vähän nokittamista eikä kerralla niin kovia aikoja, että vaatii jäämiehenä ajamista parantaminen alusta lähtien.
Olihan muuten tuned elise hauska peli, kun eilen testailin vähän suzukan radalla. Vaati säätämistä, että sai semmoseen iskuun missä elisen saa pysymään tiellä ilman jatkuvaa kovaa keskittymistä. F40 hytistä ajettuna suzukassa taas toi ihan hillittömät fiilikset. On toi vaan inspiroiva härveli peliksi. Ei oo aikasemmin tuolla lailla virtuaaliautot tuntuneet tunteita nostattavilta.
Vielä ABS:aan liittyvä kysymys. Yritin tuossa opetella ajamaan ilman ABS:aa, mutta dfp:n jarrupolkimella ei tarvi painaa kuin ~1/4 osa jarrua alaspäin ja jo lukitsee renkaat. Onko mulla jokin säätö autoissa pielessä? Pitäskö säätää esim. brake bias:it pienemmäksi niin sais polkimesta isomman radan käyttöön jarrutuksissa ennen kuin lukitsee renkaat. Tuolla nykysellään on aika mahdoton tehdä kunnon jarrutuksiaVai pitääkö tässä hakea g25 samantien, jos siinä polkimet toimii paremmin.