Vastaus: GT5 Prologue
Juu tuosta jarrutuksesta,
taitaa olla käynyt sillätavalla että abs vaikuttaa myös moottorijarrutukseen. Eli mulla on ongelmana selkeesti se että kytkintä kun ei dfp:ssä ole niin mutkassa pitää vittumaisesti ratsastaa jarruilla, eli jarrua ja kaasua yhtäaikaa että saa takapyörien pyörimisnopeuden suhteutettua auton nopeuteen. muuten lähtee perä alta.
Tietenkin harjoittelulla se rupeaa tämäkin sujumaan mutta ongelmatilanteissa ärsyttää kun perä lähtee heittelehtimään on promilleluokan mahdollisuudet saada sitä enään kuriin, toisin kun oikeassa tilanteessa jossa veto pois ja kytkin pohjaan ainakin estäisi spinnaamisen. Ja toisaalta jos jossainvaiheessa tulee vaurio / lämpömallinnusta niin jarruilla ratsastamalla pystyisi ajamaan ehkä yhden kierroksen jonka jälkeen pito katoaa taivaan tuuliin. Voin meinaan kertoa ihan omakohtaisesta kokemuksesta että on aika jännä tunne 200 vauhdissa kun jarrut muuttuvat lasiksi ja polkimen päällä seisominenkaan ei juuri hidasta vauhtia
Takavetoinen auto, mutkaan, jarrua ja jalka kaasulta niin johan tulee takapyörät vierestä ohi mukavasti. Oletteko keksineet tähän mitään hyvää metodia, vai vain yritys+erehdys menetelmällä jarru+kaasu kombolla eteenpäin ?
simulaatiomoodissa kyllä turkasen kiva peli, vaikeusastetta pisaa meikäläisen tarpeisiin ihan riittävästi jo pelkässä a sarjassa. Fordilla suzuka ja hampaat irvessä yritetään olla spinnaamatta mutkaan tullessa ja sieltä poistuttaessa. Hermoja raastavaa, mutta palkitsevaa kun onnistuu ajamaan kisan läpi.
ehkä pienenä miinuksena tuo grindaaminen noita helppoja ratoja että saa osteltua autoja pakollisiin eventteihin joita ei oikeasti edes haluaisi.
Juu tuosta jarrutuksesta,
taitaa olla käynyt sillätavalla että abs vaikuttaa myös moottorijarrutukseen. Eli mulla on ongelmana selkeesti se että kytkintä kun ei dfp:ssä ole niin mutkassa pitää vittumaisesti ratsastaa jarruilla, eli jarrua ja kaasua yhtäaikaa että saa takapyörien pyörimisnopeuden suhteutettua auton nopeuteen. muuten lähtee perä alta.
Tietenkin harjoittelulla se rupeaa tämäkin sujumaan mutta ongelmatilanteissa ärsyttää kun perä lähtee heittelehtimään on promilleluokan mahdollisuudet saada sitä enään kuriin, toisin kun oikeassa tilanteessa jossa veto pois ja kytkin pohjaan ainakin estäisi spinnaamisen. Ja toisaalta jos jossainvaiheessa tulee vaurio / lämpömallinnusta niin jarruilla ratsastamalla pystyisi ajamaan ehkä yhden kierroksen jonka jälkeen pito katoaa taivaan tuuliin. Voin meinaan kertoa ihan omakohtaisesta kokemuksesta että on aika jännä tunne 200 vauhdissa kun jarrut muuttuvat lasiksi ja polkimen päällä seisominenkaan ei juuri hidasta vauhtia
Takavetoinen auto, mutkaan, jarrua ja jalka kaasulta niin johan tulee takapyörät vierestä ohi mukavasti. Oletteko keksineet tähän mitään hyvää metodia, vai vain yritys+erehdys menetelmällä jarru+kaasu kombolla eteenpäin ?
simulaatiomoodissa kyllä turkasen kiva peli, vaikeusastetta pisaa meikäläisen tarpeisiin ihan riittävästi jo pelkässä a sarjassa. Fordilla suzuka ja hampaat irvessä yritetään olla spinnaamatta mutkaan tullessa ja sieltä poistuttaessa. Hermoja raastavaa, mutta palkitsevaa kun onnistuu ajamaan kisan läpi.
ehkä pienenä miinuksena tuo grindaaminen noita helppoja ratoja että saa osteltua autoja pakollisiin eventteihin joita ei oikeasti edes haluaisi.