Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

Ei jaksa enää ovaalia. 600 000 vasta rahaa eli vielä puuttuu 1.4milliä Formulasta. Aivan tajutonta saada tuo rahamäärä. Jotkut vissiin pelanneet kun saivat sen jo seuraavana päivänä kun peli ilmestyi. :p

S6 kisassa saa helpommin massia. 1 kiekka suzukaa ja kakkoseksi pääsee kohtuu helpolla, voittaminen vaatii jo munkkia. Jos eka mutkan oikasee pellon läpi ja pelaa standard fysiikoilla niin ei tarvi edes hikoilla sijoittumisen kanssa. Varmaankin se nopein tapa tehdä rahaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

S6 kisassa saa helpommin massia. 1 kiekka suzukaa ja kakkoseksi pääsee kohtuu helpolla, voittaminen vaatii jo munkkia. Jos eka mutkan oikasee pellon läpi ja pelaa standard fysiikoilla niin ei tarvi edes hikoilla sijoittumisen kanssa. Varmaankin se nopein tapa tehdä rahaa.

:eek: mun taas meni hermo lopullisesti tossa (F40/suzuka/1 kierros) kisassa noi penaltyt on suunniteltu niin päin suolta ku olla ja voi... joku tekoäly auto kiilaa pihalle tai jarruttaa edessä ni eikö itelle tule aika sakko... hyvä et ei ratti lähteny irti tosta telineestä ku meni käämi... pakko pitää pieni tauko ja antaa hermon levätä..
 
Vastaus: GT5 Prologue

:eek: mun taas meni hermo lopullisesti tossa (F40/suzuka/1 kierros) kisassa noi penaltyt on suunniteltu niin päin suolta ku olla ja voi... joku tekoäly auto kiilaa pihalle tai jarruttaa edessä ni eikö itelle tule aika sakko... hyvä et ei ratti lähteny irti tosta telineestä ku meni käämi... pakko pitää pieni tauko ja antaa hermon levätä..

Tietokoneautot menee aina samaa rataa tuossa kisassa. Kerran löytää sopivat välit mistä ajaa niin se toimii sit joka kisassa. Joutuu kyllä hyvän tovin aluksi yrittämään, että löytää oikeat paikat ohitella.
 
Vastaus: GT5 Prologue

S6 kisassa saa helpommin massia. 1 kiekka suzukaa ja kakkoseksi pääsee kohtuu helpolla, voittaminen vaatii jo munkkia. Jos eka mutkan oikasee pellon läpi ja pelaa standard fysiikoilla niin ei tarvi edes hikoilla sijoittumisen kanssa. Varmaankin se nopein tapa tehdä rahaa.
Joo tuo on se vaikeampi tapa kerätä, mutta toki nopein. Helpompi tapa noviiseille on muistaakseni A-8. Kuitenkin se missä ajetaan yksi kierros Ferrari F430:lla. Sitä vaan tahkoo standardilla. 2min, Cr. 20 000.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Dodii nyt olis sit F40 kisa tahkottu (pronssia) ja enää 2 kisaa S luokasta jäljellä... S7 Fuji ja S10 Suzuka, tiukkaa tekee noissaki pärjätä... mine's skyline ei kulje tarpeeks suorilla ja Ford GT taas ei oikeen oo sulava mutkissa, taitaa olla pakko vielä tuhlata rahoja ja ostaa tuunattu vette tai sit lmspecin ford gt, jos niillä vaikka pärjäis. onkos kenelläkään kokemuksia siitä amuse gt1 turbosta ? 1. sijalta näyttää lähtevän noihin kisoihin mut en viittis turhaan moista rakkinetta ostaa.

Ja mitä rahan keruuseen tulee niin itte olen S luokan ovaali kisaa ajanu aina sen 5 kierrosta ja siit saa sen 32.000cr ja ainaki ford gtllä voitto tulee puolen kierroksen mitalla kakkos autoon nähden.

Onkos jollakulla tietoo et tuleeko luokanläpäisystä aina sama auto, riippumatta et millä sijoilla on kisat ajanu?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mitkä olisi parhaat autovalinnat noihin A-7 ja A-9 kisoihin?
Muut kisat on jo ajettu läpi, mutta noissa tuntuu peliäänet jo katoavan kirosanojen alle. :mad:

Jaa, meni näköjään väärään topiciin tämä viesti.
Eli saa poistaa jos tämä haittaa täällä, teen uuden viestin tuonne PS3-peliapuun.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

On tää peli sen verran simu ratilla ja pro asetuksilla ettei toi vertaus padin ja ratin välillä oikeen toimi.Jos joku ajaa padilla kaikki kullaks prolla,ei sitä kannata verrata ratti ajeluihin.En tiedä saaks noita eventtejä ajettua kultaseks ratilla ja pro fysiikoilla,onko edes tarkotettu?Enkä oo 3 sakissa prolla.Toi sun eka viesti vaan kuullosti,kun olis vaikeaa perusajamine.Kultakamppailuun mulla ei oo neuvoja

J.C:n täytyy olla Top Gearin hitain jätkä?Ne muuten ajo joskus kauko-ohjauksella(padi) oikeita autoja,nuori muija voitti!

Mielestäni pelissä on jotain pielessä jos padilla ajaa parempia aikoja kuin ratilla. Padilla auto pysyy paremmin lapasessa mutta tuntuma on kyllä jotain "ihan muuta".:confused:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Osa s-luokan kisoista on mahdottomia voittaa professional fysiikoilla. Tuo on ihan pelinsuunnittelijoiden kämmi, kun kompuutterit ajaa samaa vauhtia sekä professional että standard fysiikoilla S-kisoissa.

Joo, tää on varmaan se juttu miks palaa hermot. Tulee vaan raja vastaan taidoissa. Tekoäly sen sijaan vetää tuhatta ja sataa kiskoilla ja spinnaa ennalta ohjelmoiduissa paikoissa yrittäen samalla "penaltoida" pahaa aavistamattoman videopeliharrastajan.:mad:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mielestäni pelissä on jotain pielessä jos padilla ajaa parempia aikoja kuin ratilla. Padilla auto pysyy paremmin lapasessa mutta tuntuma on kyllä jotain "ihan muuta".:confused:

Tämähän nyt ei mitenkään voi pitää paikkaansa. Väittäisin asian olevan juuri toisinpäin.

Ainakin itsellä on välillä suuria vaikeuksia pitää auto hallussa padilla. Tatin liikeratahan on niin lyhyt, että äkkinäiset korjausliikkeet tekevät auton aivan holtittomaksi toisinaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mielestäni pelissä on jotain pielessä jos padilla ajaa parempia aikoja kuin ratilla. Padilla auto pysyy paremmin lapasessa mutta tuntuma on kyllä jotain "ihan muuta".:confused:

no ei mulla ainakaan joku Viper esimerkiks meinaa pysyy hanskassa padilla... siis ilman luistonestoja yms ja pro fysiikoilla.. aika tuskasta meininkii kaikkien tehokkaiden takavetojen ajaminen prolla...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tämähän nyt ei mitenkään voi pitää paikkaansa. Väittäisin asian olevan juuri toisinpäin.

Ainakin itsellä on välillä suuria vaikeuksia pitää auto hallussa padilla. Tatin liikeratahan on niin lyhyt, että äkkinäiset korjausliikkeet tekevät auton aivan holtittomaksi toisinaan.

Jep, en tarkoittanut että itsellä pysyisi padilla paremmin auto hallussa, vaan että mainitsemasi tatin lyhyempi liikerata mahdollistaa kunnollisen vastaohjauksen. Samanlainen korjausliike vaatii 900 asteen ratilla 2 ja puoli kierrosta jota ei ainakaan meikäläisen läskikäsillä kovin nopeasti käännetä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mistä ton Lotus Elise 111R/Tunedin voi ostaa? Lotus-kaupassa on vain 111R '04

siellä se on: Menet sinne missä on se Dealership, paina äksää, sitten ylhäällä oikealla viimeinen se: Consept by Gran Turismo, paina äksää ja menet x:llä showroom:iin ja ohjaimella sitten painat 4kertaa oikealle ;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jep, en tarkoittanut että itsellä pysyisi padilla paremmin auto hallussa, vaan että mainitsemasi tatin lyhyempi liikerata mahdollistaa kunnollisen vastaohjauksen. Samanlainen korjausliike vaatii 900 asteen ratilla 2 ja puoli kierrosta jota ei ainakaan meikäläisen läskikäsillä kovin nopeasti käännetä.

Mutta tuo sinun väitteesi 900 asteen käytöstä on virheellinen. Eli tuolla ei ole merkitystä jahka aukaiset tunetuksen. Kääntösäteen saa pienemmäksi kuin mikä on järkevää(ja samoin myös suuremmaksi). Eikä se kääntösäde oletusasetuksillakaan ole kaikilla autoilla sama tai vaadi yletöntä veivaamista jotta luistot oikenisivat.
 
Vastaus: GT5 Prologue

UhOh, mutta ostin just f1:en prologuessa. Ihan psykedeelinen kampe ajaa. Kiihtyy ja kulkee niin äkäseen ettei kerkeä tässä pienessä kuumeessa ollessa edes reagoimaan mutkiin. Vielä pitäis grindata läjä massia, että sais puuttuvat autot talliin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Salo 70,vieläkin tuntuu että se on ajotaito kysymys.Jos sä joudut veivaamaan rattia laidasta laitaan,sä oot jo kadottanu renkaiden pidon.Prolla tähän tulee mukaan painon vaihtelut mutkissa ja niiden hyväks käyttäminen.Ei oo tarkotuskaan että se auto tottelis joka tilanteessa renkaiden kääntämistä,ei oo näin oikeillakaan autoilla.Ero padin ja ratin tuntumassa kertoo että simusta kyse.
Siks mä kaipaisin ihan rattien välistä kisailua.Tasaset kierrosajat ratin ja padin välillä ei poista sitä,että aika erillaisesta ajamisen mallista on kyse.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mutta tuo sinun väitteesi 900 asteen käytöstä on virheellinen. Eli tuolla ei ole merkitystä jahka aukaiset tunetuksen. Kääntösäteen saa pienemmäksi kuin mikä on järkevää(ja samoin myös suuremmaksi). Eikä se kääntösäde oletusasetuksillakaan ole kaikilla autoilla sama tai vaadi yletöntä veivaamista jotta luistot oikenisivat.

Täytyy testata. Olen mielelläni väärässä tässä asiassa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

siellä se on: Menet sinne missä on se Dealership, paina äksää, sitten ylhäällä oikealla viimeinen se: Consept by Gran Turismo, paina äksää ja menet x:llä showroom:iin ja ohjaimella sitten painat 4kertaa oikealle ;)

Kiitosksia Timppa. Saldo nyt lotuksella kaks ekaa S-kisaa ja molemmista voitto. Ainakin toi S-2 on helvetin helppo 32,5k crediittiä, voitin 9 sekunnilla toisen vaikka ajoin ulos tosi pahasti vikalla kiekalla. Ekan kiekan jälkeen olin jo eka.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kiitosksia Timppa. Saldo nyt lotuksella kaks ekaa S-kisaa ja molemmista voitto. Ainakin toi S-2 on helvetin helppo 32,5k crediittiä, voitin 9 sekunnilla toisen vaikka ajoin ulos tosi pahasti vikalla kiekalla. Ekan kiekan jälkeen olin jo eka.

Miten hemmetissä sä voitit sillä autolla, ite en saa ketää kiinni vaikka kuinka hyvin ajaisin :eek:
Millasilla säädöillä?
 
Ylös Bottom